A játèk vègère mindenki elengedte magát. Volt ebbe a FvM-be csók (nem kösztem meg Jungkook között Jiminnek a feladata volt) ölbe ülès, úgye nyak kiszívás. Meg ilyenek.
Jiminèk haza mentek mert lassan jönnek a vendègek vagyis Jisooèk.
Jungkook összerakott èn meg megföztem a vacsit.
-Mm..milyen jó illat szarmazik innen.-mondta a vállára tève állát.
-Na ne. Most csak úgy mondod vagy igaz mert ez az első ramenem.-valotam be . Igen. Ez az első. Álltalában fözni anyukám szokott .
-Tènyleg nagyon jó az illata.-mondta majd megpuszilta az arcomat ma már 20-adjára.
-Kèrlek nèzd meg ki hívm-mondtam mire bólintott egyet.
-Jisoo az.-mondta majd oda adta addig ő kevergette.
-Szia.........igen......okè........nyugodtan.....igen úgyis csak èn meg Jungkook leszünk........nem baj legalább csak felnötek lesznek....... jó.......okè...megyek.-mondtam makd letettem a telefont ès felvetem a papucsom hogy ki tudjam nyitni a kaput.........
Már mindenki a saját ágyában alszik. Kivève Jungkook ő velem alszik mivel nincs sok hely a házban.
Ès hogy most mit csinálunk???
Jungkook szívja a nyakamat ès egyikünkön sincs póló.
-Ahh.... Jungkook.-nyögtem a fülèbe direkt hogy hergeljem.
-Vedd le a nadrágod az alsóddal együtt.-súgtta a fülembe amit egyből meg is tettem.
-Van síkohsitó meg óvszher a fiókbhan.-mondtam mire elő is kaparta.
Ès ebben a pillanatban hív az èn drága látós anyukám.
-Baszki.-suttogtam majd felvettem a telefonomat.
-Szia........igen jól ès te?.......akkor jó -mondtam majd mèg beszèlgetem addig Jungkook nem tudott várni így el is kezdte a tágitásomat.
-AhAAA.-mondtam nyögve mivel Kook feldugta első ujját remèlem nem nagyon lehetett hallani a nyögèst.Jungkook erre csak önelègült mosollyal nèzet rám.
-Ahnya most le kell tennem...(Ásitás)....nagyon álmos vagyok.....igen... jó.....szèp áálmokat.-huztam el a betütt mivel Kookie elkezte mozgani az ujját bennem.
Egy kis idő múlva következett a második ujja ami már feszített igy felsziszentem.
Elkezdet ollózni bennem amitöl egyre nagyobb nyögèsek,sohajok hagytál el a számat.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szeretlek! (Vkook) •BEFEJEZETT•
RomansaKim Teahyung. Egy 16 èves gimnazista fiú.Akit nem nagyon szeretnek az iskolában............ Jó olvasást!🌹