Mikor be èrtünk az öltözőbe Jungkook egyből a falnak lökött ès a nyakamra tapadt.
-Jungkook! 10 perc ès vège az órának! Akárki meglátja!-mondtam az ajtót becsukva ès elkezdtem vetközni majd felvenni az utcairuhámat.
-Te mèg nem vagy kèsz?! Mièrt nem öltözöl?-kèrdeztem.
-Mivel valaki a gyönyörű testèvel elvonta a figyelmemet. Na de sietek ès már mehetünk is.-mondta majd lekapta magáról a pólót ès hát......no comment.
-Most ki is bámul kit?-kèrdezi egy fèlmosolyal az arcán.
-Èn nem is!-mondom majd hátat fordítók neki.
-Mehetünk.-mondja majd vègig simított a fenekemen.
-Felizgultál hogy így fogdosol?-kèrdeztem mögötte sètálva.
-Rád ki nem?-kèrdezi mire elpirulok.
-Sziasztok.-köszönnek egyszerre ,Yoongièk.
-Hi.-mondtam.
-Viszlát.-mondta nevetve Jungkook ès elfutott.
Mi csak nyugisan sètaltunk. Gondolom drága barátom azt hitte hogy majd utána fogunk futni de nagyon mellèlöt.
-Ahhj, ez nem buli mièrt nem futotatok utánam?-kèrdezte.
-Mert most volt tesi.
-Ti elfaradtatok?! Èn nem pedig mèg ezt a csigát is húztam.-mutatott rám.
-Te mondtad hogy szóljak ha nem bírom tovább.-mondtam szemmet forgatva.
-Mindegy. Csak mennyünk haza.-mondta Jimin.
-Amúgy....lassan mind 18-ak leszünk ès....nincs kedvetek.....összeköltözni?-kèrdezte Jimin fèlve.
-Jimin ha te mèsz akkor èn is.
-Ès èn is!
-Èn csak Tae miatt.-mondta Kook mire vallba vettem ès egyből kijavította magát.
-Bocsi. Khm..khm..PERSZEE.-mondta nyivákolos hangon.
-Akkor Jungkook a teraszon alszik.-mondtam mire mindenki nevetni kezdett kivève ő nem.
-Na de mostmár tènyleg menni kell.-mondtam majd megindultunk Jimin hazába.
YOU ARE READING
Szeretlek! (Vkook) •BEFEJEZETT•
RomanceKim Teahyung. Egy 16 èves gimnazista fiú.Akit nem nagyon szeretnek az iskolában............ Jó olvasást!🌹