A csókunk nem tartott sokáig mivel egy kisgyerek nekem futott ès elesve sírni kezdett.
Le gugoltam elèje ès úgy beszèltem hozzá.
-Jól vagy drágám??-kèrdeztem.
-A tèjdem.-mondta a tèrdère mutatva.
-Gyere.-mondtam majd felemelte az ölembe ès közül nèztem.
-Hogyan hivják az anyukádat?-kèrdezte Jungkook.
-Kim Jisoo.-mondta mire mosolyra húzódott a szám.
-Mi az?-kèrdezte Jungkook.
-Tudom ki ő. Egyik legjobb barátom volt általánosban.-mondtam majd fel is hívtam Jisoo-t.
-Szia!!! Mi az?!!-kèrdezte. A hangján lehetett hallani hogy fèl.
-Nem hiányzik valami vagy inkább valaki??-kèrdeztem mosolyogva.
-Nálad van Mingi?!!!-kèrdezte.
-Igen. De mièrt nem mondtad hogy lett gyereked? Tudod hogy szeretem a gyerekeket mègsem mondtad.-kèrdeztem szomorúan.
-Hát...nagyon sok volt a dolgom. Ès ha nekem volt időm akkor neked nem volt. Így nem tudtam megmondani, sajnálom.-mondta.
-Csak akkor bocsátok meg ha átt jöttök ma este ès ott alszatok.-kèrdeztem.
-De biztos?-kèrdezte.
-Igen majd.......alszik velem Jungkook. Na?-kèrdeztem mire Jungkook perverz mosolyra húzta a száját. Èn csak a szememet tudtam forgatni de mèg tagadni se tudtam volna hogy zavarba jöttem.
-Mi?! Jungkook?! AZ a Jungkook?!-kèrdezi meglepődve.
-Igen.-mondtam nevetve.
-De az a seggfej mindig is zaklatott. Hogyan lehetek együtt?-kèrdezte mire elpirultam.
-1.Megváltozot ès a múlt az maradjon ott. 2. Nem vagyunk együtt.-mèg.
-Ookè.-mondta mindent tudoan.
-Na ès ki a szerencsès apuka?-kèrdeztem.
-Lee Felix a neve . Nem tudom hogy ismered-e.-mondta mire csak sóhajtottam egyet.
-A kis.... . Amúgy igen ismerem. Mèg ma is beszèltem vele de nem említette hogy van gyereke! Na ezèrt mèg kapni fog!-mondtam mire Jisoo elnevette magát.
Amúgy most mi ez a Jungkook-os dolog?? Ès hol van Jimin?-kèrdezte.
-Hisszú. Majd elmondom este.-mondtam.
-De amúgy itt vagyunk mögöted.-mondtam nevetve.
-Mingi!!!-mondta Jisoo mire oda adtam neki a fiút.
-Köszönöm Tae..ès Jungkook.-mondta.
-Nincs mit.-mondtuk egyszerre.
CZYTASZ
Szeretlek! (Vkook) •BEFEJEZETT•
RomansKim Teahyung. Egy 16 èves gimnazista fiú.Akit nem nagyon szeretnek az iskolában............ Jó olvasást!🌹