Jungkook.sz.
Reggel mikor felkeltem már NAGYON zsibadt a kezem Tae feje alatt aki mèg bèkèsen aludt.
Nem húztam volna ki semmi pènzèrt a feje alól a kezem mert nem akartam felkelteni.
Mèg feküdtem úgy egy kicsit míg drága szerelmem nem fordult teljesen felèm így kitudtam könnyen húzni a kezemet.Most hogy jobban megnèzhetem az arcát........csoda szèp.
A szemei is mindig ragyogóan tiszta barna.
Olyan kis pisze orra van ami olyan èdes hogy menten allájulok.
A szája..........csoda. Egy igazi csoda. Nèha tud szájaskodni de akkor is nagyon tökèletes.....mit beszèleg???...Az egèsz fiú tökéletes.
Imádom.Pár perc múlva elkezdett èbredezni. Lassan nyitotta ki a szemèt. Nem hazudok..nagyon szèp a szeme.
-Köszönöm.-mondta nyujtozkodva.
-Hangosan kimondtam?!-kèrdeztem fèlve mire mosollyogva bólintott egyet.
-Ezt a bokodat magammal viszem a sirómig.-mondta majd megcsókolt.
-Egyèbkènt.Jó reggelt baba.-mondtam a csókját vissza adva.
-Neked is drágám.-mondta.
-Milyen nap van?-kèrdezte fáradtan mint aki a világát se tudja.
-Szombat.-mondtam vissza húzva az ágyba majd magam alá gyürtem.
-Jungkook. Korán van mèg ehhez, nem gondolod?-kèrdezte a kezèt a nyakamba tève.
-De borzasztóan korán van mèg.-mondtam lassan közeledve az ajkai féle mire elhúzódott (amennyire csak tudott feküdve) majd felállt.
-Gyere. Keressük meg Jimin-nèket.-mondta a szekrènyből kivève az èn melegitő nadrágomat ès szintèn az èn pólómat.
-Nem kène engedèj?-kèrdeztem èn is öltözve.
-Nem. Tudom hogy szeretsz így igent mondtál volna nekem. Bar nem is tudsz ellenállni az akaraterőmnek.-mondta a nem lètező hosszú haját hátra dobva amin csak nevetni tudtam, hogy milyen lüke is tud lenni.
-Na de akkor mennyünk.-mondta majd lesètáltunk a lèpcsőn ahonnan már hallottuk a bem èppen várt hangokat.......Sziasztok babák ❤️.
Ma csak ennyit tudtam produkálni.
NAGYON fáradt vagyok de hètvègèn próbálkozni fogok.
Aludjatok jól ♥️.
Ès ALUDJATOK is.(Remèlem tudja hogy kinek szól az üzenetem😊)Nektek az úgy jó ha jövő hónapban kezdem el az új könyvem?? A Ni-ki -set.
💬💬👈👈.Puszi ❤️ ❤️.
Jó èjszakát mindenkinek ❤️ 🥰
ESTÁS LEYENDO
Szeretlek! (Vkook) •BEFEJEZETT•
RomanceKim Teahyung. Egy 16 èves gimnazista fiú.Akit nem nagyon szeretnek az iskolában............ Jó olvasást!🌹