פרק 13: ייאיי, החברים והחברה/אוייבת שלי באים!

86 10 4
                                    

נ.מ: פרסי

הזמן עבר מהר ואני והארי די התחברנו. האמת כשהוא לא כועס עליך בגלל מה שסבא שלך עשה, הוא די נחמד.
אמרו לנו ש''המשימה הראשונה תבדוק את האומץ שלכם, לכן לא נודיע לכם מראש מה יקרה במשימה.'', אז אני ואנבת' פשוט מחפשים לחשים שימושיים בספרייה ואז מתרגלים אותם, אפילו שזה קל, כי אנחנו יודעים לטינית. לאט לאט הזמן של המשימה ייתקרב, ואני ואנבת' יתעייעצנו איך להגן על הארי במשימה, בלי שאנחנו יודעים מה המשימה. בערך שבוע לפני המשימה הארי בא לדבר איתי וסיפר לי שהאגריד רוצה שהוא יבוא אליו בערב להראות לו משהו. ''טוב. אגב, באיזה שעה הוא אמר לך לבוא?" ''שמונה וחצי, למה?" ''סתם, כלום.'' ''טוב''. סיכמתי עם אנבת' שאני אלך לעקוב אחריו עם כובע ההעילמות שלה כדי לבדוק שלא קורה לו כלום. בינתיים רצינו לבקש משהו מדמבלדור, אז הלכנו למשרד שלו. אנבת' דפקה על הדלת והוא פתח לנו. ''שלום אדוני, רצינו לבקש ממך משהו.'' ''כן?" הוא אמר בנעימות, ''רצינו לדעת אם החברים שלנו יכולים לבוא ללמוד פה השנה ולעודד אותי במשימות. גם בהם יש הרי יש קצת קסם, כי הם... חצויים... אתה יודע.'' ''אין בעיה. האמת תהיתי מתי תבקשו את זה.'' הוא אמר וחייך חיוך. ''מעולה, תודה אדוני. נלך לקרוא להם.''. הלכנו אל פינת האיריס נט במועדון של בית המעורבים. ''הו צמרירית, תהיי נשמה. תתקשרי אותי אל כירון במחנה החצויים'' אמרתי אחרי שזרקתי את הדרכמה לקשת. ''כירון! מה נשמע?" ''הכל בסדר פרסי, למה התקשרתם?" ''כולם איתך?" ''כן'' ''יופי. אז בקיצור, נכנסתי לטורניר שאמור להיות מסוכן, לא יודע כמה הוא באמת מסוכן, גם הארי נכנס לטורניר ובשבילו זה בוודאות מסוכן, והמנהל אישר לי להביא כמה מכם לבית ספר שיעזרו. אתם מסכימים?" ''כן'' אמרו כולם. ''מי יבוא?" שאל כירון ''נראה לי שכדאי ששאר השבעה, ניקו, ויל, קליפסו וקלאריס.'' אמרה אנבת'. ''טוב, אם כך סוכם. כולם מסכימים?" אמר כירון ''כן'' אמרו כולם. בערב שמתי את כובע ההעילמות והלכתי לבקתה של האגריד. הוא נפגש שם עם מאדם מקסים, ונראה שהארי מסתתר איפשהו. עקבתי אחריהם, בהנחה שגם הארי יעקוב אחריהם ובסוף הדרך הם הגיעו לדרקונים! מגניבבבב. האגריד הסביר למאדם מקסים שהם המשימה הראשונה, וראיתי שגם קראקוף מתחבא מאחורי כמה עצים, והם כנראה יספרו למתחרים שלהם, כך שאני מניח שזה הוגן, עכשיו כולנו יודעים מה המשימה הראשונה. בדקתי שהארי בסדר עד שהוא ניכנס לטירה ואז הלכתי לחדר מועדון של בית המעורבים. סיפרתי לאנבת' על מה שראיתי, והיא הציעה לי להשתמש בכוחות שלי כדי לנצח במשימה ולעשות כאילו אני משתמש בלחש, וזה גם לא יהיה מוזר שאני לא אומר מילה, כי היא קראה הקוסמים מתקדמים יכולים לעשות לחשים אילמים, והרי כולם יודעים כמה טוב אני בלחשים. למחרת בבוקר דמבלדור קם ואמר ''שלום, היום יגיעו כמה ילדים מבית הספר לקוסמים מחוננים של מר ברונר, שנמצא באמריקה, על מנת לצפות בתחרויות ולעודד את מר ג'קסון, אשר עבר מבית הספר שלהם באמריקה לפה, כפי שהסברתי בתחילת השנה. אנחנו נצא היום בשעה 12:00 לקבל את פניהם. הם לומדים קסמי ידיים, שזהו סוג מעט לא יציב של קסם שאפשר לעשות בלי שרביט, ולכן הם לומדים גם להילחם עם חרבות. כך שאל תתפלאו אם תראו אותם עושים קסם בלי שרביט. בנוסף הם לומדים לפי רמה ולא לפי גיל, כך שהם יהיו בגילאים שונים.''.

הארי ופרסי וטורניר הקוסמים המשולש Where stories live. Discover now