פרק 14: המשימה הראשונה

74 8 3
                                    

נ.מ: פרסי

המשימה הראשונה הגיעה, אבל עד אז חלק ממי שבא מהמחנה היה מצטרף לפעמים לשיעורים, והיינו עושים כיף. לדוגמה פרנק הצטרף לשיעור שינוי צורה ושינה צורה מחיה לחיה, ופרופסור מקגונגל כמעט חטפה התקף לב, עד שהסברנו לה שזה התחום שהוא התמחה בו, והוא שולט בזה. וליאו הצטרף לשיעור לחשים כשלמדנו "אינסנדיו'', והבעיר את עצמו, 'בטעות'. בכל אופן, הזמן למשימה הראשונה הגיעה, ועד אז עלה לי עוד רעיון איך לעבור אותה (כן כן, אל תתפלאו, להיות ליד אנבת' מגיל 12 משפיע עלי). אני יכול לעשות כאילו אני עושה כישוף זימון ולפתוח את הפקק של צורת העט של אנקלוסמוס, והאנשים יחשבו שאני זימנתי אותה. בסוף, אחרי כמה אימונים של הרגע האחרון, קראו למתחרים בערך חצי שעה לפני התחלת המשימה להסביר לנו אותה. כמו שחשבתי, פלר ו-ויקטור לא נראו יותר מדי מופתעים, הם החווירו קצת, אך נראה שהם כבר ידעו את זה.  מי שהסביר לנו, לודו בגמן אם אני לא טועה, יצא החוצה והתחיל לקרוא לנו ולקריין. אחרי ויקטור ופלר הוא קרא להארי, ואני הצצתי החוצה כדי לעזור לו במקרה הצורך. הוא הסתדר לא רע בכלל, אבל לקראת הסוף הוא התקרב יותר מדי לזנב והזנב זז אחריו כמנסה למחוץ אותו. הזזתי מים לכיוון הזנב והקפאתי אותם, וראיתי שהארי עושה כאילו הוא עושה את זה עם קסם. אחריו הגיע תורי. יצאתי החוצה וראיתי את ביצת הזהב מתחת לדרקונית, יחד עם ביצים נוספות, אמיתיות. התחלתי להתקדם לכיוון ביצת הזהב, מתחת לכיפת מגן עשויה מים. בסוף בערך ברבע הדרך היא הצליחה לשבור לי את הכיפה, אז זימנתי מים והקפאתי אותם, והחלקתי על הקרח אל הביצים. אמרתי ''אציו חרב'' ו'זימנתי' את אנקלוסמוס. ''אל תזוזי, או שהביצה חוטפת!" אמרתי לה והצמדתי את אנקלוסמוס לאחת הביצים האמיתיות. נראה שהיא הבינה כי היא הפסיקה לנסות להגיע אלי. לקחתי את ביצת הזהב והתחלתי להתקדם לאט לכיוון איפה שנכנסתי. שיחררתי את הביצה שלה, אבל השארתי את אנקלוסמוס שלופה בידי. ברגע שהתרחקתי ממנה קצת התחלתי לרוץ לכיוון איפה שנכנסתי. ברגע שעברתי את הסף היא התחילה לנסות לרדוף אחרי, אבל כמה קוסמים שיתקו אותה. ''ו-ואוו! איזה מהלכים מרהיבים של מר ג'קסון! נראה שהוא הטוב מבין המתחרים! הוא עבר את המשימה בלי שום פציעה! ואיזה קסמי ידיים מרהיבים!" קריין לודו בגמן. אחרי כמה דקות השופטים הכריזו על הנקודות שלי. דמבלדור עשה בחיוך עם שרביטו פצצת נצנצים שהתפוצצה למספר 10! מאדאם מקסים הפריחה באוויר סרטים בעזרת שרביטה שיצרו 10! לודו בגמן יצר דרקון קטן שנשף באש את המספר 10! אדון קראוץ' יצר באוויר 10 שהתפוגג אחרי כמה שניות! קרקוף הרחיף מים לצורה של 10, אך היה נראה שהוא זועף. כירון, שהצטרף בתור שופט נטרלי שאין לו נטייה לאף צד, יצר ערפל כחלחל בצורת 10, אך סימן לי עם העיניים לצד וראיתי את הייזל נוקשת באצבעות והערפל נעלם, ואז קורצת לי. קיבלתי ציון מושלם מכל השופטים! מגניב, אני חשבתי שדווקא לא השקעתי כל כך, זה לא שיא הכחות שלי, אבל כנראה בעולם שלהם זה היה ביצוע ממש טוב.
אבל עכשיו לעניין החשוב יותר. אנבת' תהרוג אותי על זה שהסתכנתי כל כך. כשנפגשתי עם החברים מהמחנה קצת אחרי המחנה אנבת' הייתה ממש כועסת. ותאמינו לי, אתם לא רוצים להסתבך עם אנבת' כשהיא כועסת. ''פרסאוס ג'קסון! מה אתה חושב לעצמך שנכנסתי לתחרות המסוכנת הזאת. זה היה מעשה טיפשי ומסוכן!'' ''את יוצאת עם מסתכן טיפש מדופלם'' אמרתי לה וליכסנתי אליה חיוך, ואז ברחתי. אל תדאגו, בסוף גמרתי רק עם שבר קטן, אנבת' ממש ריחמה עלי.

הארי ופרסי וטורניר הקוסמים המשולש Where stories live. Discover now