פרק 11: וואו, הם דפקו כניסה!

81 9 2
                                    

נ.מ: הארי

נגמרו לנו השיעורים לאותו יום, אז הלכנו לאגם לטייל. כשחזרנו ראינו עומס גדול מאוד מול לוח המודעות. ניסינו לראות על מה כולם מסתכלים וראיתי את ההודעה והקראתי בקול

תלמידי הוגוורטס היקרים,
ב-30 לאוקטובר, יום שישי, יגיעו משלחות בובאטון ודורמשטרנג לכבוד טורניר הקוסמים המשולש.
באותו יום כול השיעורים יסתיימו חצי שעה מוקדם יותר.

''גדול! השיעור האחרון ביום שישי הוא שיקויים, סנייפ לא יספיק להרעיל אותנו!" קראתי.

*מעבר זמן ל-30 באוקטובר*

נגמרו לנו השיעורים וכולם יצאו החוצה לראות את המשלחות בובאטון ודורמשטרנג. ''שנה ראשונה יוצאים ראשונים, לא לדחוף!" צעקה פרופסור מקגונגל. אחרי כמה זמן ראינו פתאום צל ענק והסתכלתי לשמיים. ''זה דרקון!" צעק מישהו, ''לא זה בית מעופף!" צעק מישהו אחר, וזה היה הניחוש הכי קרוב. בסוף ראינו שזו כרכרה ענקית עם סוסים מעופפים, שהם כנראה הכי גדולים בעולם, בצבע קרמל. אחרי שאישה ענקית שהיא כנראה המנהלת שלהם יצאה ודיברה עם דמבלדור, כולנו המתנו למשלחת של דורמשטרנג, ולחשושים נשמעו מכל עבר. פתאום נוצרה אדווה על האגם וצוללת גדולה מאוד יצאה ממנו. כולם השמיעו קריאות התפעלות וכעבור רגע המנהל שלהם יצא. הוא אמר לאחד התלמידים שלו, ויקטור קוראים לו נראה לי, לבוא לחום, כי הוא הצטנן. ופתאום כשהוא היה באור ראיתי שזה ויקטור קרום! המחפש של בולגריה באליפות העולם הקווידיץ' שהייתה בקיץ! הלכנו יחד עם התלמידים של בובאטון ודורמשטרנג לאולם הגדול ואחר כך לישון. התלמידים של דורמשטרנג הלכו לישון בצוללת שלהם, והתלמידים של בובאטון ישנו בכרכרה שלהם. למחרת בבוקר דמבלדור קם ''שלום לכולם! היום ייבחרו המתמודדים לטורניר הקוסמים המשולש ונודיע עליהם מחר. מי שייבחר את המתמודדים הוא מנגנון ניטרלי בשם גביע האש. (הוא מסמן לפילץ' שבא עם תיבה ופותח אותה) כל מי שירצה מעל גיל 17 להתמודד בטורניר יוכל לשים פתק בגביע עם השם שלו והשם של בית ספר שלו, והגביע ייבחר מחר את המתמודדים הראויים ביותר בעיניו. אני אישית יימתח קו גיל מסביב לגביע, כך שמי שמתחת לגיל 17 לא יוכל לעבור. אך דעו שאם נבחרתם לטורניר לא תוכלו לפרוש. זהו חוזה קסם מחייב. הגביע יוצב פה, ועד 7 בערב מחר יהיה אפשר להגיש מועמדות. מחר, בליל כל הקדושים נבחר את המועמדים'' הוא אמר והתײשב. בזמן האוכל ראינו כמה תלמידים קמים לשים את השם שלהם בגביע. בחדר אמרתי לרון ''אם אני הייתי רוצה הייתי מחכה שכולם יישנו כדי שלא יסתכלו עלי כולם, לא?" ''כן... אני מניח...'' ''לילה טוב'' ''לילה טוב''.

_____________________________________________

אני יודעת שהפרק היום לא ארוך, אבל הוא הכנה לפרק של מחר.

הארי ופרסי וטורניר הקוסמים המשולש Where stories live. Discover now