פרק 1: הישיבה

199 13 2
                                    

נ.מ: הארי

עבר חודש וחצי מאז שהגעתי למפקדה, אחרי שהייתי שבוע אצל הדרסלים. והיום בפעם הראשונה קראו לנו לפגישה של המסדר. רון והרמיוני באו לחדר לקרוא לי ובדרך לחדר הישיבות דיברנו על למה קראו לנו. הרמיוני אמרה בחוכמה " כנראה שזה לא ממש חשוב, והם רק רוצים שנפסיק לצותת להם.". "כן, כנראה שאת צודקת  הרמ-", רון הפסיק פתאום לדבר והסתכל על הדלת. הסתכלתי גם, וראיתי שדמבלדור עומד שם. "ממתי דמבלדור בא לפגישות? זו הפעם הראשונה שהוא בא לפה מאז שבאתי." אמרתי לרון והרמיוני. הרמיוני אמרה "תשכחו מה שאמרתי. אם דמבלדור בא, אז זה בטוח סופר חשוב". "מה דעתכם שפשוט ניכנס ונראה?" שאלתי ונכנסנו. סקרתי במבטי את מי שבחדר: טונקס, לופין, סיריוס, עין הזעם, גברת וויזלי, אדון וויזלי ודמבלדור. התיישבנו על הכיסאות ודמבלדור קרא שהפגישה מתחילה. ''שלום, קראתי לכולכם היום, גם להארי, רון והרמיוני, מכיוון שגיליתי מידע חשוב שעל וולדמורט.-'' כמעט כולם עצרו את הנשימה למשמע השם "גיליתי שלוולדמורט (התנשפויות) הייתה בת-"מה, אחרי כל המשפחות שהוא שבר, אחרי כל הדברים שהוא עשה, הייתה לו משפחה!?!?" לא הצלחתי לעצור בעצמי מלשאול בזעם. "כן הארי, עכשיו אם תיתן לי להמשיך. הילדה הייתה סקיבית ו-וולדמורט (התנשפויות) רצה להרוג אותה. אך אמא של הילדה, שלא גיליתי מי זאת, שלחה אותה לאמריקה. זוג אחד אימץ אותה ונתן לה את השם סאלי, ואת שם המשפחה שלהם, ג'קסון. לפני 17 שנים סאלי ג'קסון הולידה בן בשם פרסאוס ג'קסון. פרסאוס הוא קוסם חזק מאוד אפילו מבלי שהוא מודע לכך. ולכן אנחנו הולכים מחר להזמין אותו אל הוגוורטס. והוא יצטרף אל השכבה שלכם, הארי, רון והרמיוני. מכיוון שאפילו שהוא בן 17, יש לו פערים רבים להשלים. מחר אני, סיריוס, רמוס והארי נלך לאסוף אותו.".  כולם הסתכלו עלי לראות איך אני מגיב. לא ידעתי מה להרגיש. מצד אחד כעס, על וולדמורט, שאחרי כל מה שהוא עשה יש לו משפחה. מצד שני רחמים על הילדה שלו ועל הנכד. וגם דאגה ופחד, שאם הנכד קוסם כל כך חזק והוא הנכד של וולדמורט, אז הוא בטח שייך לאוכלי המוות. הלכתי לחדר שלי ושל רון ביחד עם רון והרמיוני. ישר כשניכסנו רון אמר ''אני לא בוטח בפרסאוס הזה. הוא הנכד של וולדמורט, הוא בטוח שייך לאוכלי המוות!'' אל תסמוך עליו הארי!". שאלתי את הרמיוני מה דעתה. "לדעתי אנחנו לא יכולים לשפוט אותו לפי המשפחה שלו, אחרת אנחנו ניהיה גרועים כמו מאלפוי. אבל כן צריך לבדוק שהוא לא אוכל מוות. הוא בטח יישן איתכם בחדר, אז תבדקו לו את היד כשהוא יישן''. ''אני מסכים עם הרמיוני", אמרתי לרון.

*יום לפני*
נ.מ: פרסי (ג'קסון, לא האח של הוויזלים)
כירון קרא היום לי ולשאר השבעה אל הבית המרכזי, ואמר שהוא רוצה לדבר איתנו על משהו. "היי כירון'' אמרתי לו. ''היי פרסי, כולם כבר כאן, תשב'' הוא אמר. התיישבתי והוא התחיל לדבר. ''שלום, קראתי לכולכם לכאן כי אני צריך לספר לכם משהו. יש קוסמים בעולם''. ''אתה מתכוון בני הקטה?" שאלה החכמולוגית שלי. ''לא. פעם, לפני מאות שנים כמה בני הקטה פרשו מהמחנה לאחר שהתבגרו. הם התחתנו והקימו ילדים, אשר היו נצרים של הקטה שקיבלו גם את כוחות סבתם. הקבוצה הזאת של בני הקטה ונצרי הקטה התפתחה ונהייתה די גדולה. מאז מדי פעם כאשר המחנה היה עובר מיקום בעקבות מרכז ההתפתחות של העולם היו כמה בני הקטה פורשים מהחנה בבגרותם וממשיכים את הקהילה הזאת. כיום הם כבר מונים עשרות מיליוני אנשים. הם קוראים לעצמם קוסמים. ובנוסף מדי פעם יש בן תמותה, מוגלג כמו שהם קוראים לזה, שהקטה מברכת אותו והוא מצטרף לקהילה הזאת. ומכיוון שהם רחוקים בדורות רבים מהקטה עצמה, המפלצות לא מתקיפות אותם ''. כולנו התנפלנו על כירון בשאלות. "איך לא ידענו עליהם?" "הם סכנה?" "מה זה קשור אלינו?" "למה סיפרת לנו את זה דווקא עכשיו?''. כירון עצר אותם והתחיל להסביר: " לא, הם לא סכנה. לא ידעתם עליהם מכיוון שזה לא היה נחוץ. סיפרתי לכם את זה מכיוון שלא מזמן, פנה אלי ידיד וותיק מאנגליה, שהכרתי בתקופה שמרכז הכוח היה שם ומאז אנחנו שומרים על קשר. הוא אמר לי שהוא איתר קוסם בניו יורק שהוא רוצה להביא לבית ספר לקוסמים שלו, ושאל אם אני יכול לבדוק בשבילו איפה הוא גר, מכיוון שזה בקרבת המחנה. הוא סיפר לי שהקוסם הזה הוא הנכד של וולדמורט, שהוא האויב הכי מסוכן של הקוסמים. ולאחרונה אחד המשרתים של וולדמורט ברח והוא חושב שיש סיכוי שוולדמורט יחזור, והוא רוצה לוודא שהנכד של וולדמורט יהיה בצד שלהם, כי הוא קוסם חזק מאוד שיכול לשנות את פני המאבק, וכדי לשמור עליו מסבא שלו. השם של הנכד של וולדמורט, הוא פרסי ג'קסון.''. ''מה???" שאלתי. '' זה אתה מוח אצה" אמרה אנבת'. ''אני? אבל אני לא קוסם, אני חצוי.". ''נראה שסבך מצד אימך הוא וולדמורט, לכן אתה גם קוסם'' אמר כירון. ''באותה שיחה הוא התלבט איתי איך להבטיח את שלומו של הארי, אשר כשהיה קטן וולדמורט הרג את הוריו אך לא הצליח להרוג את הארי, ומת מקללתו שלו.  מכיוון שחברי מודע לעולמנו, סיפרתי לו על זהותך האמיתי והצעתי שכשתגיע לבית ספר שלו, שם הארי לומד, ותוכל לשמור על הארי. אז מה אתה אומר פרסי?" "טוב, אני מסכים, אבל רק אם אנבת' תבוא איתי.'' ''תגיד זאת מחרתיים לחברי, הוא יגיע אלייך הביתה להציע לך לבוא". "טוב''. פתאום ליאו התפרץ ושאל את כירון ''אבל למה סיפרת גם לנו, הרי פרסי הוא זה שהולך, לא?" ''נכון, פרסי הוא זה שהולך. אבל אתם תהיו הגיבוי שלו במקרה שהוא יצטרך עזרה.''.

הארי ופרסי וטורניר הקוסמים המשולש Where stories live. Discover now