נ.מ: הארי
עדיין אין לי מושג מי עזר לי במשימה, אבל אני חייב לו. אני מנסה להבין מי זה, אבל אף אחד מהתלמידים לא חזק מספיק בשביל זה, ולא סביר שהמורים יעזרו לי. בינתיים ניסיתי לפתוח את ביצת הזהב אבל היא רק השמיעה רעש נוראי. פרסי נתן לי טיפ לחשוב על זה במים, אפילו שנראה שהוא לא בטוח בזה לגמרי. סיפרתי לרון והרמיוני, ורון אמר שאני יכול להשתמש באמבטיה של המדריכים, הוא שמע את אחד המדריכים אומר לפני כמה ימים שהסיסמה היא 'ריח אורנים'. אני עדיין לא בוטח בפרסי כל כך, אפילו שאני כן חבר שלו, אז אני עדיין לא אנסה את זה נראה לי אלה אם כן אין לי ברירה.
בינתיים מקגונגל הודיעה על נשף חג המולד. ואני חייב להשתתף בו, כי אני אחד מהמתחרים! אוף! לא בא לי בכלל.נ.מ: פרסי
אחרי המשימה הראשונה פתחתי את הביצה ביחד עם אנבת'. שמעתי מין שיר כזה ואנבת' משום מה שמה ידיים על האוזניים. מסתבר שהיא שמעה רק צרחות. חיברתי את זה שאני שומע את זה ואנבת' לא, ואת המילים של השיר, והנחתי שמי שמדבר הוא יצור תת מימי כלשהו, ובגלל זה אני שומע את זה ולא אנבת'. הנחתי אז שכולם ישמעו את השיר הזה רגיל מתחת למים, אם זה יצור תת מימי. נתתי טיפ להארי, כי הוא נראה די מדוכדך מהנשף, אז רציתי לעזור לו ושהוא ישמח קצת שהוא הצליח במשהו. לא הייתי בטוח בזה במאה אחוז, כי קבעתי עם אנבת' לבדוק את התאוריה שלי רק בערב, אבל הייתי די בטוח, אז אמרתי לו. בערב התברר שצדקתי, ושאנבת' יכולה לשמוע את זה רגיל מתחת למים. למחרת הצעתי לאנבת' לבוא איתי לנשף, וכמובן שהיא הסכימה(:
הנשף התקרב ונראה שלהארי ורון לא הולך ממש עם למצוא בת זוג לנשף. די ריחמתי עליהם אז בסוף הצעתי להם שאני אציע בשמם, והם קיבלו את ההצעה שלי בשמחה רבה. בגלל שהנשף כבר התקרב, אז לא הרבה בנות היו פנויות עדיין, אבל השגתי בסוף לשניהם בת זוג.
שבוע לפני הנשף אני ואנבת' פנינו לפייפר שתעזור לנו לבחור מה ללבוש לנשף. מהר מאוד התחרטנו על זה שלא לקחנו ג'ינס וחולצה רגילים, וכעבור 5 שעות יצאנו מהאוהל של פייפר עצבניים, עייפים, ועם בגדים לנשף. כמה שבועות לפני הנשף התחילו שיעורי ריקוד. בשיעור הראשון היינו כל השכבה, ולא לפי בתים ומקגונגל התחילה להסביר לנו את הצעדים. אני בינתיים לחשתי לאנבת' ''אני יודע לרקוד, את יודעת. בכל הסרטים 99.9% מהפעמים שאומרים 'בוא/י נרקוד' מתחילים להילחם. משמע אני יודע להילחם = אני יודע לרקוד." לחשתי בחיוך לאנבת'. מסתבר שבסוף באמת הייתי לא רע בלרקוד, ובשיעור השני גם אני וגם אנבת' קלטנו את זה, אז לא הפריע לאנשים במיוחד שאנחנו הולכים לאגם במקום לשיעורי ריקוד.
הנשף עצמו היה סביר. התחלנו בארוחה שאמרנו מה אנחנו רוצים וזה היה צץ על הצלחת שלנו. כנראה היינו אמורים להתרשם, וזה באמת מגניב, אבל אנחנו כבר רגילים מהמחנה.
אחר כך אני ואנבת', הארי ופרוואטי, ויקטור והרמיוני ופלר וילד שאני לא מכיר פתחנו את הריקודים. המשכנו לרקוד בערך עד חצות ואז נגמר הנשף.
היה סך הכול נחמד, אבל קצת משעמם._____________________________________________
סליחה שזה קצר. רציתי שיהיה הפסקה בין הפרקים של המשימות אז כתבתי את הפרק על הנשף.
מעכשיו כנראה הקצב של העלאת הפרקים יהיה איטי יותר, כי חוזרים ללמוד, אבל כנראה יעלה פרק פעם בשבוע, או פעמיים, תלוי אם אני אספיק.
YOU ARE READING
הארי ופרסי וטורניר הקוסמים המשולש
Fanfiction*גמור* אז אני מאוד אוהבת פאנפיקים שמשלבים הארי פוטר ופרסי ג'קסון, אבל אין הרבה בכלל של השנה הרביעית בהווגוורטס, שזה חבל, ואלה שכן יש לא גמורים. אז החלטתי לכתוב אחד כזה בעצמי. אני אשתדל לעלות פרק פעם ביום, אבל כנראה שלפעמים אני לא אספיק. מקווה שתהנו...