Párty?

5 0 0
                                    

Už zvonilo, takže jsem musela zpátky, když jsem procházela kolem Martina, vzal mě za ruku:,, promiiiň,, vypadalo to, že ho to i mrzí. Nic jsem mu na to neřekla. Moc jsem ho pak už neřešila a chodila vždy o přestávce s Karin na chodbu. Viktor se pak ze srandy chodil každou přestávku dívat, jestli tam jsem a vždy se na mě zasmál. O polední pauze se na mě Martin otočil. ,,Ještě se zlobíš?,, ,,Co myslíš?,, odpověděla jsem neutrálně. ,,Noo, to právě nevím, doufám, že ne,, ,,A jak mi to vynahradíš? Taťka mě zabije,, ,,Udělám ti velkolepý pohřeb,, usmál se, musela jsem se taky smát ,,Ty, jsi blbeček,, ,,Ale tvůj ne?,, ,,Tak samozřejmě,, šla jsem si mu sednout na klín a bavili jsme se s ostatníma. Po chvíli přišel Viktor:,, Čau, co, že nejsi na chodbě,, usmál se ,,Už nemám důvod,, řekla jsem ,,Jdete na oběd? Venku je i Filip a spol. ,,Filip? Martin vyskočil div mě nenapíchl na stůl. ,,Abych nezačala žárlit,, poznamenala jsem ,,Aspoň si tě vezmu pro sebe,, řekl Viktor a chytil mě kolem ramen, Martin totiž už dávno vystřelil. Když jsme byli na oběd, zval nás Filip na páteční party ,,Zlatoo, tak to jdem na stoprocent,, řekl Martin ,,No, semnou nepočítej, za ten tvůj plán nikam nepůjdu tak měsíc,, ,,Ale notaaak,, ,,No, nic,, ,,Ale já půjdu, neva?,, Viktor se na mě hned soucitně podíval. ,,Hm,, řekla jsem. Když jsme šli z oběda, Martin se mě ptá:,,Nevadí, že teda půjdu?,, ,,A co čekáš, že ti řeknu? Joo, jsem nadšena, běž se bavit, já budu doma sama?,, ,,Tak já zkusím promluvit s tvým tátou,, ,,To ať tě ani nenapadne!,, řekla jsem důrazně ,,Jediné co táta nesnáší je přemlouvání a žadonění ,,Tak co mám teda udělat?,, ,,Víš co? Nedělej už vůbec nic. A šla jsem dopředu za Karin.
Když jsem přišla domů, ta pětka už byla v bakalářích. Tata si mě v kuchyni hned odchytl ,,Mladá dámo,, už jsem věděla, že je zle, nesnáším když mi tak říká. ,,V jakém roce bylo české národní obrození?,, ,,Co? 1848,, ,,Jaké české osobnosti se na tom podíleli?,, ,,No, Palacký, Jungmann, Dobrovský, Borovský,, ,,Tak co ta pětka z českých dějin 19.stoleti, vždyť základy víš,, ,,Já jsem to nedostala za test, ale za opisování,, tata se zvedl od stolu ,,Prosím!,, zvýšil hlas ,,Martin chtěl poradit, tak jsem mu poslala odpovědi.,, ,,No, to se mi snad zdá, do konce týdne ani na krok, jenom semnou na fotbal,, ,,Dobře, můžu jít?,, ,,Mazej, a tu pětku si opravíš! ,,Jooo,, řekla jsem obráceně a šla do pokoje

Dcera trenéraKde žijí příběhy. Začni objevovat