S Viktorem jsme jeli 15 minut autem po polních cestách. ,,Začínám se trochu bát,, řekla jsem mu s usměvem ,,Se mnou se nemusíš nikdy ničeho bát. Důvěřuj mi,, ,,No, dobře,, odpověděla jsem. Potom jsme přijeli ke krásné louce. Když jsem vystoupila z auta a šla dál za horizontem byl vidět nádherný výhled, otočila jsem se k autu. Viktor zrovna z kufru vytahoval deku a balíček gumových medvídků. ,,Tak, tohle je místo, které jsem ještě nikdy nikomu neukázal. Jezdím tady vždycky když mě něco trápí. Šla jsem k němu blíž podívala jsem se mu do očí a zeptala se: Tebe něco trápí? Viktor odpověděl: Jo, ale to až třeba jindy. Teď chci abys zažila semnou ten krásný západ slunce. Tady je moje safe place. Šli jsme dál, abychom lépe viděli. Viktor roztáhl deku, sedli jsme si vedle sebe a já si hned vzala medvídka. ,,Už jsi měl nějakou holku vůbec?,, zeptala jsem se ho ,,Měl no,, ,,A proč jste se rozešli?,, ,,No, byla to moje první láska, hodně jsem ji miloval, dlouho nám to klapalo. Byla o rok starší, ale potom šla na vysokou a při první příležitosti mě podvedla. Od té doby nemám rád tuctové holky, které si chtějí pořád jen užívat, jsou sobecké a dokážou zklamat důvěru a tím ublížit druhému. Na podvody jsem hodně háklivý.,, ,,Aha, a jak se jmenovala?,, Viktor se na chvíli odmlčel ,,Stejně jako ty,, s údivem jsem se na něho podívala ,,A nezprotivilo se ti to jméno?,, ,,Zprotivilo, ale jenom proto, že s takovým jménem mám špatnou zkušenost, nezavrhnu kvůli tomu člověka na kterém mi záleží,, ,, Tobě na mě záleží?,, nasadila jsem psí oči ,,Jo, záleží, protoze jsi jiná než ostatní a máš zlaté srdce,, ,,To je krásné, díky moc Viky,, a objala jsem ho.
Potom už mě jen odvezl domů, já si dala sprchu a šla spát
ČTEŠ
Dcera trenéra
Novela JuvenilMarťa byla vždy zvyklá na luxus v bohaté čtvrti Prahy, její otec byl uznávaný podnikatel a založil velkou firmu. Mimo to měl také nadání na fotbal. Její matka bydlela celý život na maloměstě a po letech se sem stěhují. Její otec nemusí pracovat, fir...