Zákaz

5 0 0
                                    

Na střídačce jsem si užívala sílu přítomného okamžiku štěstí s Martinem, ale stále jsem musela myslet i na Viktora, Matyho a Matěje. Co se to tady kolem děje? Pak přišel tata ,,Ale, Martine, jdeš nám pomoct? To jsi hodný, ale s tou nohou bys nám při nošení věci ze schodů moc platný nebyl, Viktor se nabídl s pomocí, tak můžeš utíkat domů, nebo tě můžu zavést jestli chceš. ,,Noo, tati, já jsem si tak říkala, jestli by Martin pak nemohl jít na chvíli k nám. ,,Tak dost mladá dámo, je půl osmé večer s ty jsi od včerejška nebyla doma. Takže na návštěvy nemáš nárok, čeká tě španělština, což sama dobře víš. Tak co Martine chceš zavést nebo pujdes sám?,, ,,Tak se mějte, půjdu sám,, Dal mi rychlou pusu a odešel. Naštvaně jsem odešla balit do šatny, zatímco tata uklidil a posbíral věci z hřiště. Viktor zatím v šatně uklízel balony a lahve. Chtěla jsem jít vynést koše, ale nedalo mi to. ,,Viky, co jsi myslel tím, že tě ranilo to, co jsem ti řekla? Já si ze včerejška moc věcí nepamatuju,, ,,Teď asi není úplně nejlepší chvíle k řešení soukromých věcí, každou chvíli muže přijít tvůj táta,, ,,Tak kdy to chceš řešit?,, ,,Co takhle zítra po škole ty, já, káva v nějakém podniku?,, usmála jsem se ,,Tak jo, budu se těšit,, a šla jsem vynést ty koše.
Doma jsem dodělala povinnou španělštinu a šla jsem se osprchovat. Pak už jsem si jen psala s Martinem a šla spát

Dcera trenéraKde žijí příběhy. Začni objevovat