Obudziło mnie dzwonienie telefonu mojej kuzynki. Złapałam za poduszkę i rzuciłam w stronę wydawanego dźwięku.
- Kurwa Ava! - Krzyknęła Sue
- To wyłącz ten pierdolony telefon - Warknęłam zaspana.
Dziewczyna złapała swój telefon i rzuciła mi nim prosto w głowę.
- To Ness - Wyjaśniła.
- Niech to będzie nawet i bóg - Zaczęłam wkurzona - Nie musiałaś nim we mnie rzucać
Wzięłam białe urządzenie i nacisnęłam zieloną słuchawkę.
- DAJMYSZYBKOAVE - mówiła dziewczyna szybko, nie biorąc oddechu
- Jestem
- Ty chyba żartujesz? - Piszczała dziewczyna.
- Rodrigez, obudziłaś mnie chwilę temu, mogłabyś wyjaśnić o co ci chodzi - usiadłam zaspana na łóżku.
- O to, że całowałaś się z Matthiasem
- PRAWIE. KURWA - Dobrze, że siedziałam bo bym chyba upadła gdy wróciły do mnie wspomnienia wczorajszego wieczoru - Na szczęście szybko się otrząsnęłam
Dziewczyna zawyła smutno do telefonu. Zabije ją dziś.
- Będę u ciebie za godzinę i wszystko mi opowiesz - Ness rozłączyła się bez pożegnania.
Poszłam do toalety, opłukać twarz zimną wodą. Ubrałam bluzę i zeszłam na dół.
Wujek z ciocią pili właśnie poranną kawę a mama przygotowywała śniadanie.- Dzień dobry niuniu - Przywitała się ciocia
Odpowiedziałam i ruszyłam w stronę zgrzewki mojego ukochanego napoju.
- Jak tam impreza? - Zapytała mama - Będziesz jadła śniadanie? Tosty francuskie
Przypomniało mi się jak Edwards powiedział coś do mnie po francusku. Szkoda, że nie pamiętam co.
- Jasne, zjem
Usiadłam obok wujka słuchając jego żartów. Ciekawe czy Matthias również to czuł, o czym ja w ogóle myślę? Powiedział, że nie jestem w jego typie.
•••
Opowiedziałam właśnie wszystko Ness co działo się wczorajszego wieczoru. Musiałam z pięć razy przestawać bo dziewczyna musiała złapać oddech.
- On na bank na ciebie leci! - Zgodziły się dziewczyny.
- Powiedział, że nie jestem w jego typie - Wzruszyłam ramionami.
- W takim razie, dziś musisz kogoś zaliczyć - wyszczerzyła się przyjaciółka
- Nic na siłę - powiedziałam.
Dziewczyny zaczęły się śmiać. Musiałam iść znaleźć sukienkę na dzisiejszy wieczór. Dziewczyny kończyły się malować. A ja czekałam na wiadomość Abigail, która jedzie z nami. Abigail ma nowy samochód, który kupiła za własne pieniądze. Poczułam wibracje i szybko zbiegłyśmy po schodach.
W moje oczy rzucił się żółty samochód. Samochód był mały i trochę rozwalony? Nie wyglądał bezpiecznie, zaczęłam zastanawiać się czy napewno potrzebna jest mi ta sukienka.
- Spójrzcie jaki jest piękny! - Zachwycała się Abigail.
Po minach dziewczyn domyśliłam się, że im też pomysł jazdy tym samochodem się nie podoba.
CZYTASZ
Look for me..
RomancePrawie osiemantoletnia Ava Taylor jest spokojną nastolatką, która posiada dwójkę przyjaciół i cudowną rodzinę do dnia w którym jej życie wywraca się do góry nogami. Czy będzie umiała zapanować nad chaosem, który pojawił się w jej życiu?