•••
Od moich urodzin, minęły dwa tygodnie. Za trzy dni miałam ważne egzaminy więc od tygodnia nie robiłam nic innego jak tylko się uczyłam. Po egzaminach z przyjaciółmi ustaliliśmy wyjazd w góry.
Ja i Edwards nie rozmawialiśmy ze sobą, od tamtej feralnej nocy. Na social mediach widziałam, że dobrze się bawi z Rudą. Nie interesował mnie. Spojrzałam na swój telefon który zaczął wydawać z siebie melodię.
WYJAZD W GÓRYBruno: Idziemy nad jezioro wypić coś?
Wszyscy się zgodzili, poza mną. Musiałam się uczyć żeby zdać egzaminy. Grupa została stworzona na wyjazd a oni bez przerwy na niej pisali. Niestety jedzie z nami też rudowłosy pustak. Odłożyłam telefon i wróciłam do nauki.
Po 20 minutach znów zobaczyłam podświetlony ekran od wiadomości.
Matthias: Gdzie jesteś?
Tego to się nie spodziewałam.
Ava: W domu
Matthias: Wyjdź z domu za 10 minut.
Ava: Nie, uczę się, nie mogę.
Odłożyłam telefon wracając do nauki. Odzywa się do mnie po takim czasie i na co on liczy? No napewno, z nim gdzieś wyjdę.
Ten człowiek jest po prostu niepoważny.Usłyszałam głośny dzwonek do drzwi. Zastanawiając się kogo przywiało o tak późnej porze do mojego domu. Usłyszałam krzyk mojej mamy. Pierdolony debil. Zbiegłam po schodach widząc zadowolonego bruneta który rozmawiał z moją mamą.
- Matthias mówił, że się umówiliście - Powiedziała pogodnie.
- Nie przy.. - przerwał mi chłopak.
- Chodź bo się spóźnimy
Ubrałam czarne conversy i nałożyłam kurtkę, idąc w stronę największego idioty jakiego znam. A znam Bruna Delgato. Chłopak przepuścił mnie w drzwiach.
- Po co to robisz?
- Co robię? - Zapytał głupio a mi nie chciało się już drążyć tej rozmowy.
•••
- Ominąłeś zjazd nad jezioro
- Nie jedziemy nad jezioro - Oznajmił.
- To gdzie?
- Niespodzianka, mówiłem Ci o niej - wytłumaczył.
- Tak, a potem zrobiłeś mi kłótnie i nie rozmawialiśmy dwa tygodnie - Wzruszyłam ramionami.
- Tak, masz rację to było głupie - Zerknął na mnie delikatnie, prowadząc jedną dłonią samochód - Przepraszam
- Okej, nic się nie stało
Stało się, oczywiście, że się stało ale nie miałam ochoty na kłótnie skoro nawet nie wiedziałam gdzie jadę.
CZYTASZ
Look for me..
RomancePrawie osiemantoletnia Ava Taylor jest spokojną nastolatką, która posiada dwójkę przyjaciół i cudowną rodzinę do dnia w którym jej życie wywraca się do góry nogami. Czy będzie umiała zapanować nad chaosem, który pojawił się w jej życiu?