- 10 -

34 8 3
                                    

Jisung ile yeniden arabadaydık. Görev sonrası bir otelde kalacaktık. Girişimizi yapmış ve odamıza geçmiştik. Her zamanki gibi duşumu almış ve uzanmıştım yatağıma. O sırada telefonum çaldı. Minho olmasını umarken gördüğüm isim ile kaşlarımı çattım. "Alo?"

"Seungmin..?"

"Efendim, Hyunjin?"

"Abimden gizli arıyorum.. Şey.. Bir şey soracağım."

"Aramanı hak etmiyorum.. kötü hissettim."

Birkaç saniye sessiz kaldı. "Önemli değil.." Sesi durgundu. "Sana kin beslemek istemiyorum. Sen çok iyi birisin. Bunu isteyerek yaptığını düşünmüyorum. Sadece kendi gözünden olanları anlat.. Lütfen."

Bu kadın.. Cidden çok saf ve masum biriydi. Cennetten çıkmış bir meleğin kızı gibiydi. Onu üzdüğüm için kendimden nefret ediyordum. "Ben.. Bunu duymak istediğine emin misin Hyunjin?"

"Bana ismimle hitap etme.. Canım acıyor."

"Tamam.. Şey.. Ben bir göreve gittiğimde tanıştım onunla.. Benimle flört ediyordu, karşılık vermedim ilk başta. Ama kalbim beni sürekli onun olduğu yere götürdü. Ben istemeden ona gittim. En sonda onunla.. Flört etmeye başlamıştım ve son gün, çizgiyi aştı."

Burnunu çekti. Ağlıyor olmalıydı. "Yattınız mı?"

"Hayır hayır.. Sadece.. O beni öptü."

"Öpücük mü? Karşılık vermedin yani?"

"Hyunj- Ah.. Bunu neden merak ettiğini anlamıyorum.. Anlatırken kötü hissediyorum."

"Anladım.. Elinde değildi sanırım."

"Nasıl gerçekleştiğini ben de anlamadım."

"Kendini suçlama..."

"Niye böyle yapıyorsun? Kendimi cidden kötü hissediyorum."

"Hayır, hissetmen için aramadım... Lisedeyken.. Seungmin, lisedeyken ben de aynısını başkasına yaptığım için.. Bunu sormak istedim.."

"Ne?"

"Beni öptüğün gün.. Ben başka biri ile beraberdim."

Şok olmuştum. Uzandığım yerde oturur pozisyona geldim. "Hyunjin, yıllar öncesinden mi bahsediyorsun? Lise son?"

"Evet.. Hatırlıyor musun? Bayram günüydü. Sen bana gül vermiştin ve dudaklarımı öpmüştün. O günün gecesi ağlayarak seni aramıştım. Kız arkadaşım bizi görmüştü, ikimizden birini seçmesini istemişti. Daha sonra benden vazgeçti, aynı şeyi yeniden yaparım diye. Beni hiç dinlemedi, beni senin öptüğünü ve karşılık vermediğimi, gülünü bile almadığımı söyleyememiştim ona. Benden hemen ayrılmıştı. O gece de ben ağlarken sen benim yanıma gelmiştin, beni teselli etmiştin. Ben de sana kızıp dinlememezlik yapmak istememiştim."

"Ah.. Hyunjin, bunu duyduğuma çok üzüldüm.. Sen cidden meleksin."

"Şu an bunun bir önemi yok.. İkinizi de kaybettim şu an."

"Bunun bir sebebi vardır. Ah Tanrım, Hyunjin.."

"Benim için üzülme. Sanırım abimle yaşayacağım bir süre."

"Chan hyung biraz zor biri..."

"Aslında göründüğü gibi değildir.."

"Sen benden daha çok tanıyorsun diye bir şey demeyeceğim. Umarım mutlu olursun Hyunjin."

"Teşekkürler.. Ben de bunu senin için ümit ediyorum. Lütfen.. O kişi her kimse onu çok sev." Sesi ağlamaklı çıkmıştı.

"Olur. Bunu yapacağım."

free guy - minminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin