Przebudziłam się o 12:44, Tom jeszcze spał dlatego nie chciałam go budzić. Lecz zgłodniałam więc wstałam powoli aby go nie obudzić i zeszłam na dół. Postanowiłam dzisiaj na jajecznicę z cebulką. Wzięłam patelnie,masło, jajka i cebulkę. Rozgrzałam patalnie a następnie dałam masło. Gdy się rozpuściło wylałam jajko I zaczęłam mieszać. Po chwili dałam cebulkę i wszystko zze sobą zmieszałam. Nałożyłam dla każdego porcje i dałam na stół. Nalałam soku i dałam również na stół. Jeszcze sól oraz chleb i śniadanie gotowe.
- Śniadanie !!-krzyknelam i na dół zszedł Bill wraz Z Gustavem i Georgem. Oprócz Toma który jeszcze smacznie spał. Poszłam na górę aby go obudzić.
- Skarbie, śniadanko czeka. - pocałowałam jego ciepłe usta na co się uśmiechł.
- Już wstaje słonko- odparł oddając pocałunek, wstał z łóżka I je pościelił. Gdy skonczyl zszedł zze mną na dół. Usiedliśmy do stołu I zajęliśmy się jedzeniem.
- O mniam, jakie dobre- odparł Tom delektując się jajecznic.
- smakuje ?
- to jest świetne-odparł Gucio na co się zarumieniłam. Cieszę się że im smakuje.
- Skarbie, dzisiaj zabieram cię na randkę- odparł jedząc chleb z jajkiem, niepowiem zdziwiło mnie to.
- A gdzie ?- zapytałam z ciekawości
- zobaczysz, będzie świetnie- odparł dając mi całusa. Wszyscy zjedli I poszli do siebie. Ja się zaczęłam szykować. Była 14:00 a na godzinę 17:00 mamy randkę. Tom się już przebrał więc teraz czas na mnie. Podeszłam do garderoby i wybrałam czerwoną obcisłą sukienkę a do tego jasne brązowe rajstopy i czarne szpilki. Poszłam do łazienki I zdjęłam piżamę,poskładam i dałam na bok i weszłam do kabiny. Umyłam ciało oraz włosy. Wyszłam i wytarłam się. Nabalsamowalam ciało I ubrałam majtki oraz stanik a następnie rajstopy a potem sukienkę. Ubrałam szpilki. Włosy polokowałam i przeszłam do makijażu. Zrobiłam lekki aby nie przesadzić. Byłam gotowa więc popsikałam się perfumami i wyszłam. Była już 16:50 więc wzięłam torebkę I wyszłam. Zeszłam na dół gdzie czekała Tom. Szczęka mu odpala.
- Podobasz mi się w tej sukience- powiedział flirciarsko. Zarumieniłam się I pocałowałam go. Wyszliśmy i pokierowaliśmy się do naszego Dodga Challengera. Odpalił auto I ruszyliśmy.
Pov Tom:
Moja perełka wyglądała przeseksownie w tej sukience. Pocałowałam mnie więc oddałem pocałunek I pokierowaliśmy się do auta. Otworzyłem jej dzwi a następnie sam wsiadłem do mojej bryki. I odjechaliśmy.
Pov Lia:
Byliśmy pod jakimś ogromnym słupem na który można wejść. Wysiadłam z auta wraz z Tomem. Weszliśmy schodami na górę. Widok był przepiękny. Był koc,świeczki,róże,oraz wino i jedzenie. Weszlam za barierki z Tomem I się pocałowaliśmy na tle ciemnego Los Angeles.
CZYTASZ
Jestem zakochaną..
Fiksi RemajaLia jest bardzo śliczną oraz mądrą dziewczyną ktora jest popularna bo słynie z bogatej rodziny. Prowadzi spokojne życie do póki nie dowiedziała się o wypadku mamy. Ich tata zostawił je kiedy Lia miała 8 lat . Życie układa się jej na nowo, zakochała...