آلَفُصّلَ: السادس عشر 🍏

884 34 50
                                    

فصل: السادس عشر 16🍏.

١١:١١
‏لا أَكفُّ عَن حُبّك تزورني بكثرةٍ أَنت
وقلبي أضعف من مُقاومتك.💓🥺.

‏"كنت سأسامحه لو حاول وصالي ،
لكنه أطال العناد، فاستغنيت٠"❤️‍🩹.

-‏ضَعْ يَدك فِي يَدِي وَعَاهِدنِي نُمْضِي مَعاً عُمراً بأگمله🫀💍♡.

--‏ وانــــك الاقــــربُ لقــــلبي رغِــــم بُـ‏ـعــــدك ❤️🌎🪐 •

-"ان كـآان لـنآا نصيـبآ فـي شـئ سنـرآاه"
"وان لمـ يگـن....!فـإن آلخـير فيـمآ اختـاره الله" ♥️🌏🖇
"

-_*سـيـظـل "حـبـــك" فــي قلــبي "حـتـى يـفـقـد قـلـبي تـبـضـاتـه*_♥️💍.

------------------------------------------------🍸🍸.

كان يجلس على كرسى مكتبه وهوا بالكاد يحاول السيطره على نفسه لكى لا يضحك على شكل اياد الجالس على الاريكه الموجوده فى المكتب وهوا يتالم بينما مؤمن يضمد له جروحه.

اياد بالم:  اااه براحه  هوا انت بتصلح رف دا وشى.

احمد بضحك 😂:  الا صحيح انت عملت اى خلا رعد يقلب 180 درجه كدا.

اياد بالم:  اضحك اضحك هيجيلك يوم.

مؤمن بضحك😂:  ومين المجنون اللى هيتجرا ويصحى الوحش دا احنا مش سالكين وهوا نايم يبقى هنسالك لما يصحى.

نظر الجميع الى الباب عندما فتح لبجدوا عدى يدلف ببرود ويجلس على الكرسى المقابل  لمكتب احمد وينظر الى اياد الذى يتالم امامه.

عدى بهدوء:  انت عملت اى خلى رعد يعمل فيك كدا.

اياد بالم:  والله ماعملت حاجه دا كلوا علشان كنت عاوز ادخله ولما مش لقيت السكرتيره بتاعته قمت فاتح الباب ودخلت وبعدها عينك ما تشوف الى الجنه كانى دخلت الجنه وشايف قدامى حوريه من حوريات الجنه نايمه على الكنبه اللى فى المكتب وشعرها الاشقر الطويل مفرود حواليها وماسكه فى ايديها تليفون وبتسمع فديوهات وصوت ضحكها الجميل اللى يسحر مالى المكتب.

كان اياد يتحدث بهيام كبير حتى انه نسى المه  وهوا يتذكر شكل رزان امامه.

حاول كلا من احمد ومؤمن كبح ضحكتهم لانهم علموا انه راى رزان ولهذا قام رعد بضربه هكذا بينما ارف عدى بهدوء: وبعدين.

اياد:  اول ماشفت الملاك دا قمت قلت لما اشقت المزه دى ما انت عارف انا بحب المزز بس اى اول ما كلمتها لقتها انتفضت كانها شافت عفريت بس اى كانت مزه حتى وهى خايفه وساعتها انا اتاكدت ان مفيش زوق احلا من زوق رعد بس اى لسه جاى اطمنها   الاقى الوحش بتاعنا دا داخل عليا وبيزعق بصوته اللى عامل زى اسمه دا واول ما البت شافته اترعب وقامت طالعه تجرى على الحمام وعينك ما تشوف الا النور الاقى بوكس محترم داخل وشى وبقت الدنيا سوده زى ما انت شايف.

أحفاد عائله المليجي حيث تعيش القصص. اكتشف الآن