‼️Figyelem‼️
‼️ Ettől a résztől kezdve. Súlyos testi bántalmazást és nemi erőszakot fog tartalmazzni ‼️
⚠️ Mindenkit kérek ennek tudatába olvassa ⚠️
Nem igazán tetszett Dominic viselkedése. Fel mentem át öltözni kényelmesebb ruhába. Egy arany színű koktél ruhára esett a választás. Most látszik mindenem. De nem érdekelt, hogy ki mit fog gondolni rólam. Most jön az esküvő utáni ünnepség. Alig vártam, hogy le vegyem azt a ruhát. Gyönyörű az igaz, de már a végén kényelmetlen volt. Ahogy öltöztem át észre vettem valamit. Dominic mikor meg szorította az oldalamat. Az ujja nyoma látszik az oldalamon. Szép nagy lila foltok vannak az ujjai helyén. Valami nem tetszik rajta.
Le megyek vissza a zsongó násznéphez. Mindenki pezsgőzik és beszélget. Meg látom az ital asztal mellett a szüleimet. S hirtelen meg pillantok valakit. Aki miatt egyből pillangók ébrednek fel a gyomromba. Szinte tátott szájjal néz, ahogy oda sétálok. Hirtelen el halkul mindenki. S kíváncsi szemek néznek minden felől. Néhány hölgy féltékeny pillantást vet rám. De nem érdekel. Imádom a koktél ruhát. Oda érek a szüleimhez. Apám szélesen mosolyog rám. A bátyám már elém is lép.
- Basszus Scarlett! Valami szív döglesztő csaj vagy! Most biztos minden férfi nyála rád folyik!- vigyorogja büszkén. Ettől kuncogok egyet. S hirtelen érzem, hogy a hatamhoz simul valaki. A kezei finoman végig simítanak az oldalamon. Amitől el önt a melegség. Az ismerős rekedtes hangján duruzsol a fülembe.
- Kurva szexi vagy ebbe a ruhába. Igazi istennő.- suttogja a fülembe. A hideg ki ráz. Ahogy érzem a leheletét a nyakamon. Hirtelen hátulról a nyakamba csókol. Mindenem meg remeg a forró ajkait érezve. Hátrébb áll kicsit. Hirtelen mellém lép Dominic.
- Kedvesem beszélni szeretnék veled. - mondja nyálas hangon. Amitől a gyomrom is fel fordul. Rá nézek a bátyámra. S nyelek egy nagyot. Mason már tudja, hogy van velem valami. Mielőtt Dominic meg fogna a csuklóm a bátyám oda szól neki
- Várj csak Dominic! Először én beszélek veled!- mondja neki határozottan. Megkönnyebbülten sóhajtok fel. Oldalra hívja a bátyám. Innen nézve elég tekintélyt parancsoló a bátyám test tartása. Ami nem tudom mennyire jelent jót. Közbe apa oda szól.
- Most meg fegyelmezi, hogy ne merjen bántani.- mondja Apám halk hangon. Amit csak egy apró mosollyal díjazok. Egy kis idő múlva jön vissza a bátyám. Kicsit ideges. Biztos be olvasott a hercegnek. Dominic szigorúan néz rám. Ami nem igazán van ínyemre. De muszáj vagyok le nyelni. Scott a fülemhez hajol.
- Ha bántani mer, én esküszöm!! Hogy meg ölöm, ha hozzád ér!!- morogja a fülembe. El ismerem jól esik hogy mellettem vannak. Sokat jelent számomra. Dominic el tűnt egész estére. Így a családommal lehettem.
YOU ARE READING
Royal Cage / 18+ /
Mystery / ThrillerNyisd szét a csinos szirmaid kicsi rózsaszálam.Had érezzem mennyire akarsz. Had érezzem a forróságod.🔥⚜️👑🔞🥵🌶☠️ 🥀 Dark Romance / erotikus / 18+ 🥀 ♥️📖🌹🔥🔞🥀📚 - Az enyém vagy rózsaszálam. Enyém a szíved és a tested. Akár hova is fogsz ker...