Fel vittem a közös szobánkba. Szerintem Noah közelébe nem igazán fogom engedni. Ki fog vele kezdeni. Az meg most nem hiányzik neki. Liam elég tűrhetően viselkedett vele szemben. De úgy érzem Noah meg fog egy kis gondot okozni. Be jön neki. Ami nekem nincs ínyemre. Ki nyírom, ha rá hajt.
Nagyon tetszik neki az új otthona. Nem akarta el hinni. Hogy tényleg itt fog lakni. Ez a hely lesz számára az új kezdet. A biztonság. Itt nincsenek olyan hú, de nagy szabályok. Ki tud bontakozni. Kíváncsi leszek , mit reagál ha meg tudja ki vagyok. Mert csak pletykákat tud rólam. Nem tudja még a családom milyen bizniszt űz.
A szája is el áll a szoba láttán. Meg látszik rajta, hogy az én szobám. A fekete és szürke szín dominál. Amit led csík tesz hangulatossá. Egy kis aprósággal készültem neki. Még jó hogy két részre van osztva a szoba. Van egy nappali szerű helység. A másik a háló szoba.Ahogy be záródik az ajtó mögötte. Egyből le ül az egyik fotelbe. Hátra dönti a fejét, úgy dörzsöli meg az arcát. Ahogy rá nézek. A szemem egyből meg akad a nyakán ékeskedő lila folton. Egyből fel megy a pumpa bennem. Elé lépek és le guggolok előtte. Kezem a combja két oldalára teszem. Suttogva szólal meg. Alig lehet hallani a hangját.
- Ne haragudj Scott. Csak kicsit össze kell szednem magam. Túl sok és fájdalmas volt. - suttogja halk hangon. Gyengéden meg simogatom a combja két oldalát.
- Semmi baj rózsám. Meg értem, hogy nehéz. De már vége van. Itt nem árthat senki neked. - mondom én is halk hangon. Előre hajol és a homlokát az enyémnek dönti. AZ egyik kezem a tarkójára teszem. Úgy simogatom meg.
- Köszönöm, hogy hittél nekem. Hogy nem hagytál magamra. Sose fogom tudni meg hálálni .- suttogja. El mosolyodok tőle. Aranyos tőle.
- Ezt nem kell meg köszönned. Ezen nincs mit hálálkodni. Bármikor meg tenném újra, ha rólad van szó. - mondom neki mosolyogva. Az arcára teszem a kezem. Rám néz és egyenesen a gyönyörű kék szemeibe nézek. Olyan különleges. Az élénk vörös haja és a gyönyörű óceán kék szemei. El olvadok tőle. Mosolyog egyet rám.
- Olyan más vagy, mint az a Barom. Pedig téged mondtak a rossznak. A kegyetlennek és szívtelennek. De nem igaz.- mosolyog lágyan rám. Ez édes volt.
- Veled szemben sose lennék kegyetlen és szívtelen. Ez csak annak szól, aki ki cseszik velem. Nem érdemled meg, hogy veled is olyan legyek. Hisz minden érintésed és pillantásod fel hevít. - mosolygok büszkén rá. Gyengéden meg simogatom az arcát. A kezét az enyémre teszi és rá hajtja a fejét a kezemre. Közbe a szemeit is le csukja. Tényleg el olvadok tőle. Pihenni kéne lassan. Elég ki merült lehet.
- Mit szólnál rózsaszálam, ha vennénk egy jó meleg zuhanyt. Biztos jól esne egy kis lazulás. - suttogom mire mosolyogva néz fel rám. A szemei úgy csillognak. Most még gyönyörűbb. Szélesen mosolyogva bólint egyet. Én is szélesen el vigyorodok. Teljesen el lágyulok ettől a kislánytól. A sötét lelkemet fénybe hozza. Fel állok és ő is fel áll. Nagy szisszenés közbe. Meg mindig fáj neki. Elé lépek és az ölembe veszem. Kuncogva szólal meg. Miközben a fürdő felé indulok vele.
VOUS LISEZ
Royal Cage / 18+ /
Mystère / ThrillerNyisd szét a csinos szirmaid kicsi rózsaszálam.Had érezzem mennyire akarsz. Had érezzem a forróságod.🔥⚜️👑🔞🥵🌶☠️ 🥀 Dark Romance / erotikus / 18+ 🥀 ♥️📖🌹🔥🔞🥀📚 - Az enyém vagy rózsaszálam. Enyém a szíved és a tested. Akár hova is fogsz ker...