⚘️14. Fejezet - különleges vagy ⚘️

410 12 5
                                    

Alig tudom el hinni, hogy tényleg itt fogok lakni

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Alig tudom el hinni, hogy tényleg itt fogok lakni. Vele együtt, ez a ház pedig gyönyörű.  Hatalmas villa. Mennyivel másabb itt minden, mint a kastélyban. Jó ki szakadni végre onnan.  Szerettem, de már néha sok volt. Az etikett és a sok szabály. Ez most teljesen új. De nagyon tetszik.

Eddig mindenki kedves volt velem. Főleg Liam, ő a külseje ellenére elég rendes. vagy  csak azért, mert új vagyok. Viszont Noah már nem ilyen nyájas. Ő természetileg jobban hasonlít Scott- ra. Ugyan  az a pajzán mosolya és nézése van, mint neki. Scott-nak nem igazán tetszett, hogy így közelített hozzám.  A kis féltékeny. De cuki és jól esik. Úgy látom aggódik értem. Jó érzés nagyon. Hogy ennyire fontos vagyok neki.  Álmaim férfije. Valahogy mindig is ilyennek képzeltem el. Az igazit. Csak vele akarok lenni. Nem érdekel hol. Csak vele legyek.

Reggel hogy fel kelek. Nagyon meg lep.  Mert Scott  nincs sehol. Hova lett vajon? De nem sokáig gondolkodok rajta. Gyorsan fel öltözők. Egy smaragd zöld, térdig érő ruhát veszek fel. A mellkasa ki vágott. De szalag megy keresztbe benne. Az ujját csipkés anyag díszíti. A derekán pedig egy nagy masnival. Nagyon tetszik. A hajam csak össze kötöttem. S két tincset kint hagyok  a szem hajamból. Sminket nem teszek magamra, csak egy szempilla  spirált.

Le megyek a nappali felé. Hatalmas ez a ház. Még meg kell szoknom.  De hamar fel találom magam. Le érek nappaliba a konyha fele pillantok,  mielőtt be mennék. már Hilda készíti a reggelit, Trixi  segít neki benne. Kedvesnek tűnik. Be lépek a nappaliba, Liam ül a nappaliba. Ahogy meg lát mosolyog rám egyet. En is vissza mosolygok. Le ülök mellette. Mosolyogva szólal meg.

-Jó  reggelt Scarlett.  Hogy érzed magad?- kérdezi kedves hangon. Mosolygok egy aprót. 

-Neked is. A körülményekhez  képest,  elég jól.  – mondom neki. Megértően mosolyog egyet. Hátra dől a kávéval  a kezében.

-Kérsz esetleg  egy kávét?- kérdezi. Aprót bólintok, már hangosan meg szólal.

-Hilda! Legyen  szíves, hozzon ennek az ifjú  hölgynek egy kávét!- mondja. De alig fejezi be a mondatot. Mire Hilda meg jelenik egy kis tárcával.  Le teszi elém a dohányzó asztalra. Közbe meg szólal.

-Tessék kisasszony,  itt a kávéja.  – mosolyogja. Olyan kedves hangja van. Szélesen mosolygok. Barna szemeivel rám néz és mosolyog egyet.

-Köszönöm  szépen Hilda. Kérem tegezzen. Túl fiatal vagyok én ehhez.- mosolygom rá. Ő is mosolyogva bólint. 

-Rendben, szólj kedvesem. Ha bármire szükséged van. Szolgálatára állok.- mosolyog. Bólintok egy aprót. Majd picit fejet hajt és megy tovább a dolgaira. Liam közbe meg szólal.

-Nem hittem volna. Hogy a bátyám, ilyen lányt talált maga mellé.  – mondja elismerő mosoly keretében. Mosolygok tőle egyet.

-Számomra is különleges. A bátyád más, mint a többi férfi. Sokkal találkoztam már, de ő teljesen más. – mondom neki. Közbe el gondolkodok a szavaimon.  Biccent egyet.

-Mesélt rólad. Beszéltünk telefonon, Míg ott volt. Nem győzött áradozni rólad. Hogy mennyire gyönyörű és különleges vagy. Rég volt ilyen jó kedve.- mondja elismerően. Bele kortyol közbe a kávéba. Amit én is követek. De jól esett ezt hallani.

-Örülök neki, hogy ilyen véleménnyel van rólam. Én is jó véleménnyel vagyok róla.- mosolygok  lágyan rá. Amire csak elismerően biccent.

-Szerencsés, hogy mellette vagy. Van végre egy normális sógornőm.  – kuncogja, közbe suttogva hajol közelebb. – a bátyámat néha elég ki bírni. Főleg ha beteg. Rosszabb mint egy kölyök. – kuncogja. Ettől a mondattól én is fel kacagok.

-Ezt nem is tudtam. Majd oda figyelek. A kis kényes.- kuncogom én is. Hangosan ki nevet. Majd ismét meg szólal.

-Az biztos. Jó hatással vagy rá. Türelmesebb sokkal. De úgy látom te is boldog vagy vele. Látszik a szemeidbe. Ahogy róla beszélsz, úgy csillognak a szemeid. – mosolyodik el kedvesen. Bazsalyogva  hajtom le a fejem. Le buktam. Ennyire látszana vajon rajtam?

-Ennyire látszik rajtam? Hát az igaz, hogy odáig vagyok érte. Már akadt egy jó pár kérőm. De még senki nem tudta el nyerni a figyelmem és a tetszésemet. De mikor meg láttam a bátyádat, első pillanattól  kezdve, le vett a lábamról. – mondom mosolyogva. Közbe zavarba jövök  egy kicsit. Amin csak mosolyog  Liam. Biccent egyet.

-Ő is ezt mondta rólad. Hogy első perctől kezdve, rabul ejtetted. A lágy hangoddal és a gyönyörű óceán  kék  szemeiddel. Ami tényleg igaz. A vörös hajad mellé nagyon illik a kék szemeid. – mondja magabiztosan. Közbe meg dörzsöli  a  tarkóját. – szerintem, bármelyik férfi a lábad előtt heverne. Tényleg gyönyörű  vagy. Ha nem a bátyám barátnője lennél. Még én is meg próbálnám veled.- suttogja kuncogva. Ezt szinte gondoltam. Lehet még sem,  olyan kis ártalmatlan ez a pasi. Kuncogva szólalok meg.

-Hát a bátyád gyorsabb volt. Ő az első férfi,aki valamilyen érzelmet tudott ki csalni  belőlem. – mondom neki. Közbe le teszem a kezembe lévő csészét.

-Hát látszik is rajtatok. Hogy mennyire odáig  vagytok egymásért.  Ez aranyos. Jó helyed lesz mellette. Nekem el híheted.  – mondja mosolyogva. Épp meg szólalnék. Mire hirtelen valaki át karol a vállamnál. Egyből fel ismerem a tetovált karjait. De már elém is hajol.  Egy lágy csókot nyomva az ajkaimra. Egyből el önt a melegség. El távolodik tőlem. De ráadásként  az arcomra nyom egy puszit.

-Jó reggel kicsi rózsaszálam. – suttogja a fülembe. Meg borzong a testem tőle. Meg köszörülöm  a  torkom. 

-Neked is jó reggelt szívem.- mondom szélesen mosolyogva. Kacéran mosolyog. S ki egyenesedik. Hirtelen keresztül ugrik a kanapén. Már le is ül mellettem. Ez meg lepett rendesen. Át karol a hátamnál.

-Na ki beszéltétek  az egész családot?- kérdezi vigyorogva. Liam kuncog egyet.

-Dehogy bátyám. Csak téged.- vigyorogja. Scott  huncut mosolyra húzza a  száját és rám pillant.

-Valóban kislány? Ilyen kis pletykások vagytok. – kuncogja incselkedve.  Közbe végig simít az arcomon. Bazsalyogva  harapom  be  az  ajkam. 

-Áá dehogy  is szivi. A  láb gombáról beszéltünk.  – kuncogom neki. Erre ő is hangosan fel kacag. Ki ráz a hideg. Ettől a hangtól. Mindenem meg borzong tőle, ha hallom.

-El tudom képzelni  édesem.  – kuncog huncut mosollyal. Én is kacagok egyet. Kuncogva puszilja meg az arcom. Meg fogja a kezem  fel áll.

-Gyere rózsaszálam.  Mutatni szeretnék valamit neked. Van egy ajándékom a számodra.- mosolyog rám. Szélesen el mosolyodok és bólintok neki egyet. Nem szeretem a meg lepetéseket.

De most kivételesen nem bánom. Meg fogja a kezem és egy csókot lehel a kéz fejemre. Végig simítja az ajkaival. Amitől a hideg is ki ráz. De jó érzés. Imádom ezt a bizsergető érzést. Mindig hatni tud rám. Hihetetlen ez a pasi. Milyen jó érzéke van hozzám. Magával  ragad  teljesen. 

 

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
Royal Cage / 18+ /Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt