Nagyon tetszett ez a meglepetés. Gyönyörű ez a ló. Olyan figyelmes ez a pasi. Minden léptem figyeli és mindennél körbe ugrál. Teljesemen más, mint az a marha. Már a sérülései is nagy részben be gyógyulnak. Hálás vagyok neki érte. Hogy mellettem van.
Az istállóba vagyunk. Lovagolni készülünk. Az ő lova is gyönyörű. Az enyémmel ellentétben. Az övé éj fekete. Sikoly a neve. Érdekes név egy lónak. Szeszélyes és kicsit vad. Kivéve velem. Velem nem vad. Olyan mint a gazdája.
Elég kellemesen telt ez a délelőtt. De délután van egy kis dolga azt mondja. Vissza be megyünk a lovaglásból. Ő pedig egyből a dolgozó szobájába megy. Nem tudom mit csinálhat ott. Akár hányszor kérdezek rá.El tereli a témát. De úgy döntök, mig ő rendezi a dolgait. A nappaliba le ülök még nézni egy filmet. Egy horror filmre esett a választásom. Mosolyogj a neve. Állítólag egy durva pszichológiai horror. Egy tál popcorn társaságában kezdem nézni. De hirtelen mögöttem meg jelenik két srác. Liam és Noah az. Oda jönnek és mind ketten le ülnek. Noah alattomos mosolyt villant.
- Helló vöröske. Jó dolog neked ilyen filmet nézned?- kérdezi huncut mosollyal. Rá pillantva vállat vonok.
- Szeretem az ilyen filmeket. Ebbe legalább nem eszelten kaszabolás van.- mondom neki. De csak vigyorog rám egyet. Liam szólal meg ezúttal.
- Meg nézem Scott mit csinál. Rögtön vissza jövök. - mondja halk hangon. Na de jó. Kettesben hagynak ezzel a perverz pasival. Liam fel megy a lépcsőn. Noah pedig huncut mosolyra húzza a száját.
- Jössz iszol velem egy kávét?- kérdezi vigyorogva. Nem tudom mit akar. De én inkább teát iszok. Fel állok és a konyha fele indulok. De ő is fel pattan és utánam jön. Meg állok a szekrény előtt. De hirtelen a csípőmre teszi a kezét. S hirtelen szembe fordít magával. Neki nyom a szekrénynek. Hozzám hajol. Én pedig nyelek egyet. Suttogva szólal meg.
- Kár hogy nem találkoztam én veled. Én jobban tudnék bánni veled, mint ő. - suttogja a fülembe. Már megint ezt csinálja. Miért nem bírja fel fogni. Hogy nekem ő nem kell. Én nem őt szeretem. És nem is fogom őt. El akarom tolni magamtól. De nem bírom. Erősen nekem nyomja magát.
- Engedj el Noah! Eressz el!- mondom neki határozottan. De csak vigyorog rám egyet. De idegesítő egy pasi. Olyan mint Dominic. Tipikus minden az enyém lehet pasi. Hat rossz csajjal kezd.
- Hova menekülsz szívecském! Ne menekülj már mindig. Alig vártam hogy kettesben legyek veled.-suttogja. Közbe meg Közelebb hajol. Mit akar ez tőlem. Engedjen már el. Kezd már idegesíteni. De hirtelen meg ragadja a tarkóm. S vadul az ajkaimra tapad. Csak ezt ne. Olyan vad. Nem akarom ezt. El tolom magamtól. S lökők rajta egyet.
- Hozzám ne érj még egyszer! Mit képzelsz magadról!- morgom és az arcára nyomok egy pofont. Mire hirtelen mögöttem meg hallok egy hangot.
- Itt meg mi folyik! -mondja magabiztosan hangon. Noah aljas mosolyra húzza a száját.
- Meg kérdeztem tőle, hogy van. Erre meg pofozott. - mondja neki színlelve. S dörzsölni kezdi az arcát. Mintha fájna neki. Mekkora egy hazug. Szúrós tekintettel nézek rá. Scott rám pillant közben. Noah elé állok.
- Egy hazug barom vagy! Félsz a bátyádtól! Előtte próbálj meg, meg csókolni ha mersz! - morgom. Mire ki kerekedik a szeme. Ijedten néz rám. Scott szigorúan néz rá.
- Te hozzá értél az én barátnőmhöz!- morogja neki. Mire elé lép és meg ragadja a torkát. A falnak nyomja és szorítani kezdi a torkát. Aza rcaba hajol e szorítani kezd vele. El sötétülnek a.szemei. Mennyire hűvös és rideg tekintete van.
- Nem meg mondtam neked! Ne merj hozzá érni! Ha meg tudom, hogy még egyszer! Akár egy ujjal is hozzá érsz! ki tépem a kibaszott torkod!!- morogja az arcába. Mire levegő után kapkodva bólogat. Lök rajta egyet és el engedi.
- Ennek a kis fruskának hiszel! Honnan tudod, hogy igazad beszél! Lehet ő hazudik!- morogja neki a torkát dörzsölve. Scott csak horkan egyet.
- Scarlett egyedül nekem nem hazudik. Tudja hogy hiszek neki. Mikor senki se hitt neki. Én akkor is hittem neki. Nem tudsz hülyének nézni. Kurvára rossz helyen jársz! Ha az a célod, hogy ellene fordíts! Akkor kurva rossz helyen keresel!- morogja neki. Noah horkan egyet.
- Majd ha me tudja ki vagy! Kíváncsi leszek, majd akkor is így tekint rád! Kíváncsi leszek, hogy akkor mit fogsz csinálni!- morogja neki. Mire Scott ingerülten horkan egyet. Fenyegető tartja fel a mutató ujját.
- Kussolj el! Fogd be a pofád! Mielőtt be nem verem! Túl sokat képzelsz magadról Noah!! Addig míg ki nem verem a fogad!!- morogja neki Scott. Horkan egyet. Majd sarkon fordul és el indul ki. De még áll Scott mellett. Oda hajol hozza. Közbe alattomos mosolyra húzza száját.
- Majd meg latod! Nekem lesz igazam! Csak tudja meg ki vagy! Ő is itt hagy, mint mindenki más is! - morogja neki. Mire Scott keze ökölbe szorul. Morogva szólal meg.
- Szerencséd van, hogy az öcsém vagy! Különben, most téptem ki volna a rohadt nyelved!!- morogja neki. De horkan egyet Noah. Majd ki megy mellette. Halljuk hogy be csapja az ajtót. Scott felém fordul. Bűn bánóan hajtom. Le a fejem.
- Ne haragudj. Nem akartam, hogy vele rosszban legyél. - mondom neki suttogva. De az állam alá nyúl és fel emeli vissza a fejem.
- Semmi baj édesem. Ne aggódj, nem a te hibád. Minden barátnőm mellett ezt csinálja. Ne foglalkozz vele. Tőlem egy percig se kell félned.- suttogja és végig simít az arcomon. El mosolyodok tőle. Majd hirtelen át ölelem. Szorosan hozzá bújok. Kuncog egyet és meg jobban magához ölel.
- Kérdezhetek valamit?- kérdezem halk hangon. El távolodik kicsit és bólint egyet.
- Hát persze rózsaszálam. Sejtem mit akarsz. De mond csak.- mondja nyugodt hangon. olyan kellemes mély és nyugodt hangja van.
- Mire értette Noah? Hogy itt hagylak, ha meg tudom ki vagy. - kérdezem tőle halk hangon. Lehet nem kellet volna ezt kérdezném. Rám pillant és sóhajt egyet.
- Na jól van el mondom. De ígérd meg, hogy nem fogsz félni tőlem. Hogy nem hagysz itt te is.- mondja nyugodt és határozott hangon. Nem tudom mit akar ezzel.
- Jól van. Meg ígérem. - mondom neki. Meg fogja a kezem és fel visz az emeletre. Meg áll egy ajtó elött és ki nyitja.
Egy hatalmas dolgozó szobába vagyunk. Teljesen szürke falai vannak. Sötétbarna bútorokkal. Egy hatalmas ablakkal. A falon végig különböző fegyverek vannak. Gép fegyverek és más lovon eszközök. Mi ez a hely. Vajon miért mondta ezt az előbb. Ijesztő kicsit ez a szoba. Olyan sötét. Valami mély és sötét dolog áll a háttérben. Le ültet az egyik barna bőr fotelbe. Le ül velem szembe és kezem az övébe veszi.
ESTÁS LEYENDO
Royal Cage / 18+ /
Misterio / SuspensoNyisd szét a csinos szirmaid kicsi rózsaszálam.Had érezzem mennyire akarsz. Had érezzem a forróságod.🔥⚜️👑🔞🥵🌶☠️ 🥀 Dark Romance / erotikus / 18+ 🥀 ♥️📖🌹🔥🔞🥀📚 - Az enyém vagy rózsaszálam. Enyém a szíved és a tested. Akár hova is fogsz ker...