🔥🌶5. Fejezet- Rózsaszálam 🌶🔥

1.4K 18 2
                                    

Semmit se akartam még ennyire, mint ezt a férfit

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


Semmit se akartam még ennyire, mint ezt a férfit. Fel pezsdül egyetlen érintése miatt a vérem. Most úgy tünetek mint egy kis öröm lány. De ő iránta tényleg érzelmeket táplálok. Az első férfi a három év alatt, aki valamilyen érzelmet váltott ki belőlem. Merész és buja férfi. Akivel szívesen töltenék minden éjszakát. Egymás testébe el veszve.

Akarom hogy hozzám érjen. Igaz tiltott minden mozdulatát. Hivatalosan csak a nász éjszakán érhet hozzám a választott férfi. Egy arcon puszin kívül semmi nem lehetne köztünk. Mi meg most épp szeretkezni fogunk. A gyomrom is össze szorul.


Mélyen ismét a szemeimbe néz. Közben a tenyerével finoman köröz a melleimen. Rekedten duruzsol a fülembe.


- Biztos ezt akarod rózsaszálam? Nem fogod meg bánni utána?- kérdezi suttogva. Vágytól csillogó szemekkel. Mire két nyögés közepette válaszolok neki.


- Igen Diego. Ez lesz életem legjobb éjszakája. - szuszogom kéjes sóhaj keretében. Mire rám engedi magát es le veszi magáról a nadrágot. És a férfiasságára csúsztat egy óvszert. Legalább védekezik. Ismét felém mászik. És lassan rám engedi magát.


- Tedd szét nekem a lábaid kicsi rózsaszálam. Had érezzem a forróságod. Mond hogy akarsz.- morogja vágytól rekedt hangon. Igazán bizsergető. Mire Kéjes sóhaj hagyja el az ajkaim.


- Igen akarlak Diego. Csak téged akarlak. - nyöszörögve zihálok. Mire csak perverz mosolyt villant.


- Akkor az enyém vagy. Alig várom hogy érezzelek kis rózsám. - morogja Kéjes morgással. Végig nyalja a mutató ujját. S lassan a lábam közzé csúsztatja a kezét. Finoman belém vezeti az ujját. Ez újabb Kéjes nyögést eredményez. Majd ritmusban kezdi mozgatni be és ki a hosszú finom ujját. Amitől minden tolás közbe, hangos nyögés szakad ki belőlem.


- Ahhh...de jó ujjad van....ahhh....Diego!- sikítok fel, mire újabb ujját érzem meg a forró és nedves nőiességemben. Hangos nyögésem díjazza a tettét.

Ütemére kezd mozogni bennem . Ismét a csillagokat látom. Ahhh, hogy mennyire jó érzés. Sikítok egyet. S a csípőm fel veszi az ujja ritmusát. Teljesen át adom neki magam. Az övé vagyok. Minden mozdulata isteni. Hirtelen meg reszket a testem.


Mire gyorsabban kezd mozogni az ujjával. A csípőm is hevesen köröz a ritmusra. Egyre mélyebbre tolja bennem. Ezt nem bírom tovább. Ilyen mennyországot meg sose éreztem. Hevesen az ajkaimra tapad. amit mohón csókolok én is. Meg gyorsabban jár bennem az ujja. Már a olyan nedves a nőiességem. Hogy az ujja halkan csattan a bőrömön.


Ami meg jobban fel hevít. Fel sikítok, ahogy teljesen belém tolja a hosszú ujjait. És az alhasamba lüktetés költözik. Ami egyre hevesebb és forróbb. Nem bírom ezt tovább. Hatalma s kéjes sikítás tör ki belőlem. Meg remeg a testem alatta. Remegve zihálom. Közbe erősen markolok a tarkójára. Lassít a tempón míg a testem remegésem nem enyhül. Lassan ki húzza belőlem. Hátra hajtott fejjel szuszogom. Közbe kuncogok. Felém hajol.


- Akkor készen állsz rám kicsi rózsám. Tudni akarod milyen jó érzés? Hogy milyen a felhők fölé repíteni?- morogja a fülébe. Közbe a nyelvével a fülem minden. Pontját cirógatja. A nyelve hegyével végig nyalja a fül cimpám. És finoman harap bele egyet.


Kéjes sóhaj hagyja el a szám. Lassan a férfiasságát a nedves nőiességemhez érinti. Finoman izgatni kezdi fel le a csiklómat. Amire halk nyögésem a válasz. Ez tetszik. Meg jobban fokozza a bennem lévő vágyat. Hogy a nedves bejáratomat kezdi a férfiassága hegyével végig izgatni. Már olyan nedves lettem tőle. Az egyik kezével oda nyúl és egy elismerő morgás hagyja el száját.


- Hm... milyen nedves lettél tőlem kis rózsám. Nyisd szét a csinos szirmaid. Had érezzem mennyire akarsz. - morogja a fülembe. Mire meg jobban szét teszem a lábaim.- Jó kislány, lazulj el rózsaszálam. Ígérem élvezni fogod. - suttog a fülembe. Kéjesen fel sóhajtok egyet. Vágyok rá. Egy óvatos csókot ad az ajkaimra.


Lassan elkezdi belém vezetni a kemény férfiasságát. Lassan de biztosan tolja egyre mélyebbre bennem. Közbe kéjes nyöszörgés díjazza.


Egy hirtelen tolással teljesen benne van a lüktető nőiességembe. Úgy érzem a mennyországba vagyok. A férfiasságát Lassan mozgatni kezdi bennem . Amire morog ő is és én is nyögök egy nagyot. Ez valami őrjítő. El ájulok tőle.

Egyre magabiztosabban mozog benne. Egyre erősebb és Egyre gyorsabb tempóra vált. Amit az én testem nem igazán bír. Hangos kéjes sikítás tör ki belőlem. Ő pedig serényen mozogni kezd bennem. A bőrünk Hangos csattanása meg jobban fokozza a keménységét. Isteni ahogy magáévá tesz. Imádom. Heves tempóra vált. Amire reszket a testem alatta. Meg fogja a két lábam szárát. És ki nyújtja egyenesen és a meg ragadja a térdem hajlatát.


Úgy kezd el magabiztosan mozogni bennem. Sikítás nyugtázza a mozdulatát. Hangosan nyögni kezdek. Amit a még gyorsabb tempó, még jobbá fokozza. A kéjes sikolyokat. Ő is hangosan morogni kezd. Ismét szét teszi a lábaim és rám engedi magát. A két csuklóm erősen nyomja az ágyba. Közben vadul tapad az ajkaimra.

A csípőm mozgatni kezdem az izgalomtól. Amit még erősebb lökésekkel nyugtázz. Már nem sok van hátra, hogy ő is és én is, olyan gyönyörrel élvezzünk el. Mint soha eddig. Hangosan fel sikítok alatta. S ő is hangos morgással díjazz. Meg hevesebben jár benne. Meg reszket a testem Ahogy neki is. Hátra vetett fejjel mordul fel. És érzem a lüktető férfiasságát. Ahogy ez én fél hevült nőiességembe serényen mozog be és ki. Az ágy nyikorogni kezd alattunk.


Sikítok egy nagyot és a gyönyör már jön is. Reszketve és sikítva jutok a gyönyör csúcsára. Amit követ utánam ő is. Zihálva csuklik a feje a nyakamba. Szapora szuszogás jön belőle. Amit az enyém is hevesen követ. Kicsit el távolodik tőlem. S szenvedélyesen az ajkaimra tapad. Szenvedélyes meg is érzéki csókot diktál.

Ez piszkosul tetszett. Mekkora gyönyört okozott. Még soha nem éreztem , ezt a fajta bizsergést. Igaza van, hogy minden lélegzet vételem hozzá fog húzni. Amit nem is vitatok. Élveztem minden mozdulatát. Meg fogok bolondulni. Ha többet nem erezhetem őt. Meg rendesen meg szerettem.

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
Royal Cage / 18+ /Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon