💀 11. Fejezet- Nézd mit tett 💀

474 15 5
                                    

Nem tudom mióta ülhetek itt mellette, de rohadtul  ideges vagyok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Nem tudom mióta ülhetek itt mellette, de rohadtul  ideges vagyok. Leg szívesebben Dominic  összes csontját szilánkosra törném. Hogy soha a büdös életbe nem rakják össze neki. Faszomba vele. Nagyon bántotta az én rózsaszálam. Ezért bosszút állok rajta. Nem fog menekülni a haragom elől. Ahogy Scarlett  ott a szemembe nézett. Az mindent el árult. Rettegett tőle.  Csak van egy kis baj. Hogy az apja nem hisz nekem. Nem hiszi el, hogy bántotta. Nem értem miért ilyen kurva vak mindenki. Állítólag Dominic  beszélt vele. És Damian  is hitt neki. Mason is neki hitt. Olyan kurva vak mindenki. A rohadt életbe!  Faszom ki van velük.

És engedték Bazdmeg,  hogy magával vigye. De akár hova fogja vinni én akkor is meg találom. Úgy látom nekem kell lépni. Mert mindenki szarik mindenbe bele. Azt hiszik én valami hülye gyerek  vagyok. Nem ismernek ők még engem. Minden állítólagos pletyka igaz. Főleg ha ki hozzák belőlem az állatot. Akkor senki nem menekül előlem. Az kurva  élet! Hirtelen meg mozdul mellettem ez a gyönyörűség. De álmodik. Rém álma van úgy látom, ide oda kapkodja a fejét. Remeg az egész teste. Mit álmodhat vajon?

De nagyon nem tetszik nekem. Hirtelen fel sikít és zokogva ül fel. Gyorsan utána nyúlok. Mert majdnem le ugrik az ágyról félelmében.  Gyorsan  meg fogom a kezét. Amivel egyből rám kapja a tekintetét.  Istenem szegény lány.  De most ahogy a szemembe néz. Ott mindent el árul.  Zokogva borul a mellkasomra.  Istenem. Basszameg a kurva életbe. Magamhoz ölelem. A hátát kezdem simogatni. De fel szisszen. Halk hangon szólalok meg. 

- Mit tett veled rózsám? – kérdezem tőle. De csak szipogva kezd dadogni.
- Kérlek....ne engedj vissza..... hozzá! Nem.... akarok vele lenni..... kérlek Scott!- szuszogja remegve. A kurva életbe.  Mit tett vele ez a seggfej. 

- Mit csinált veled?- kérdezem nyugodt hangon. De közbe majd szét vet az ideg.
- Muszáj el mondanom?- kérdezi remegő hangon. De sajnálom szegényt.  Kicsit el távolodok tőle. Rám néz, egyenesen a szemeimbe. Kibaszottul  nagy fájdalmat okozott neki.

- Bántott téged, igaz?- kérdezem tőle. Közbe meg akarom simogatni. De össze rezzen, ahogy meg emelem a kezem. Bántotta öt. A kurva faszfej! Ártott az én rózsaszálamnak. Nem is kicsit. Aggódon ölelem magamhoz. 

- Istenem, szegénykém. Mit tett veled az a rohadék! Ennyire bántott téged?- mondom neki. S fel emelem a fejét. Szipogva bólogat.

- Nem szabad el mondanom.  Meg büntet ha meg tudja! Kérlek ne mond neki!- könyörög zokogva.
- Miért hagyod neki? Miért nem szóltál hamarabb?- kérdezem tőle. Közbe lassan az ölembe veszem és a fürdőbe lépek be vele. Lassan le teszem.

- Nem tudtam.  Nem engedett ki .- suttogja. Közbe fel néz rám. Látni akarom mit tett vele.
- Öltözz le kis rózsám.  Látni akarom, mit tett veled.- mondom neki határozottan. Mire ijedten nyel egy nagyot. Le csukja a szemeit.

Közbe le húzza a ruhát a válláról és földre engedi. Ahogy rá nézek és végig nézek rajta. Az ideg egyből a plafont veri bennem. Tele van kék zöld  foltokkal.  Rengeteg zúzódás van a testén. A hasa tele van lila  foltokkal. Basszameg mit művelt vele! Meg fordul és a háta tele van  eleven sebekkel. Mögé lépek és finoman végig simítok a hátán.

- Mit művelt veled kis rózsaszálam? Miért bántott téged ennyire?- kérdezem ingerülten. S egy óvatos csókot lehelek a bal vállára. Nekem dől. Én pedig át karolom óvatosan. Meg fogja a karom. s ki tárja az egyik kezem.  A kicsi ujjaival finoman végig simít a tenyeremen. A fejét nekem dönti.  Halk hangon szólal meg. 

- Vigyél el innen. Nem akarok itt maradni. Kérlek szépen. - szipogja remegve. Ne is aggódj. Nem fogsz itt maradni, ezt garantálom. Hirtelen  kopogást hallunk az ajtón. Szegény egyből remegni kezd.  De fel emelem a fejét.

- Nem árthat  Neked, míg itt vagyok! Egy percig se félj! Nem fogja rád tenni a mocskos kezét! Ki tépem a kurva szívét, ha hozzád mer érni!- mondom neki határozottan.  Vesz egy mély levegőt. 

Rám mosolyog egyet. De sajnos nem őszinte mosoly. Nagyon meg törte ez a fasz. Most biztos adom az áldást neki. Csak legyen ő! Magára veszi a ruhát és vissza megy az ágyhoz. Én pedig az ajtóhoz megyek. Ki nyitom és ez a seggfej akar be viharozni rajta. De elé állok és a mellkasánál fogva tartom vissza. Gúnyos mosollyal  néz  rám.  Mindjárt az arcodra fagy az a mosoly.

- Érte jöttem! Az apja  bele egyezett, hogy el vihetem! Úgyhogy állj el az utamból!- morogja. Mire csak gúnyosan kacagok egyet. Gondolkodást színlelve fogom meg az állam. El akar indulni. De hirtelen meg ragadom a torkát és már a falnak is löktem.

- Te hülye faszkalap! Nagyon rossz emberbe kötettel bele!! Én nem Damian  Nagy herceg  vagyok és nem Mason, hogy be vegyem a mesédet!!- ordítom a fülébe. Levegő után kapkodva marja a kezem. De ki kacagom. Ez nagyon gyenge faszikám.  Gyáva  féreg!

- Te gyenge féreg! Ki bírtál egy védtelen lánnyal! Ki bírtál vele faszfej!!- ordítom az arcába.  S a szabad kezemmel gyomron vágom ököllel. De közbe a torkát is szorítani kezdem.
- Eressz el te barom!- ordítja. De csak gonoszul kacagni kezdek.

- Te idióta fasz! Tudod te egyáltalán kivel ordítasz!! Diego Scott Black vagyok te fasz! Ne akarj magadra haragitani! Különben a beleidet igen hamar az öledbe találod!!- ordítom kacagva az arcába. Mire be lép Mason. Egyből jött szét szedni minket. Vagyis engem róla.

- Eressz el Mason! A kezére játszol  te idióta! Nézz a húgodra, mit tett vele! Nézz rá, nézd mennyire fél attól a fasztól!- morgom. Közbe hátra csavarom a karját és a húga felé fordítom, aki remegve szipog. A földön fekvő Dominic-ra  nézek. Aki őt nézi gyilkos pillantással. Bele rugók egyet. Amire köhögve görnyedt össze

- Nézd a húgod! Nézd mennyire fél tőle! Ne legyél már ennyire kurva vak! Azt ígérted neki, hogy hinni fogsz neki! Így hiszel neki idióta!- ordítom. Mire Mason tágra nyílt szemekkel néz rám. Majd a földről fel kelt Dominic-ot nézi. A húgára pillantva, rám kapja a fejét. De Dominic  ismét nyálas hangon szólal  meg. Ki verem a fogait.

- Ne higgy  neki! Csak meg akartam nézni, hogy van! Erre rám támadt!- morogja es el indul Scarlett  felé. De még ragadom a hátán a pólót. S vissza rántom és a földre lököm. a hátára  térdelek az egyik lábammal. Meg ragadom a haját és bele markolva emelem fel a fejét.

- Te hazug faszkalap! Ha még egy ilyen hazugságot ki ejtesz a mocskos pofádon!! Gondoskodni  fogok  róla, hogy csak szívó szállal tudj enni !!  Mert ki tépem a rohadt  torkod!- ordítom a fülébe. Scarlett-re nézek. Majd a barom fejét rá irányítom.

- Nézd, mit tettél vele! Nézd, hogy meg aláztad! Nézd hogy mennyire retteg!- ordítom a fülébe. És a fejét bele verem a padlóba.  Majd még egyszer. És újra fel emelem a fejét. Az orra és a szája be tört.  Ömlik belőle a vér.  Rá nézek a remegő lányra.

- Mondd el mit tett veled ez a fasz! – mondom neki, de vele lejjebb vettem a hangomból. Már majdnem nyugodt hangon utasítom. Mire nyel egy nagyot. Hatalmas fájdalmas sóhaj hagyja el ajkait.  Mason szólal meg.

- Tényleg bántott téged?- kérdezi tőle. S mellém lép. Scarlett  remegő ajkakkal bólint egyet. Dominic ordítva szólal meg.
- Ne hazudj, te hülye kurva!- ordítja. De A fejét ismét a földbe verem.

- Kussolj  el  faszkalap! Ha még egyszer így mersz szólni hozzá! Ki tépem a kurva nyelved!- ordítom a fülébe. Scarlett össze rezzen Dominic hangját hallva. Rá nézek, de latom a Könyörgő  szemeit. Meg nagyon meg bánja ezt. De nem most. Most fontosabb dolgom van.

- El viszem őt! Ha meg tudom, hogy a közelébe mersz jönni! Le vadászlak, mint egy  rühes kutyát!!- ordítom neki. Majd el engedem a fejét és fel állok. De még ráadásként  bele rugók a gyomrába. Scarlett  elé lépek. Aki zokogva borul  a  mellkasomra. 

- Már nem árthat  Neked! Soha többet senki! Majd én vigyázok  rád! Ígérem kis rózsaszálam. - mondom neki közbe meg simogatom a fejét. Lassan az ölembe veszem. És az ajtó felé indulok vele. Közbe Mason-nek oda szólok.

- El viszem őt, ha tetszik ha nem! – mondom neki magabiztosan. Bólint egyet. És fel szedi azt a barmot a földről.  Én pedig vele az ölembe lépek ki az ajtón. A feje a mellkasomon pihen. Be lépek a szobájába vele. Le ültetem az ágyra közbe egy bőröndbe bele pakolom a ruháit.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Royal Cage / 18+ /Where stories live. Discover now