Mámorító éjszaka volt az biztos. Minden szabályt és etikát fel rúgva vesztünk el egymásban. Most először érzem szabadnak magam. Ami jó érzés is, de egyben még is helytelen. De nem érdekel. Ezzel a herceggel bármikor ki lépek a szabályokból.
Csak fekszek mellette. Ő pedig a gerincemenn futtatja végig két ujját. Amitől a hideg is ki ráz, de a bőrömön enyhe bizsergés fut át. Érzéki érintése van. Rá pillantok. És a kézfejemre támasztom az állam. Úgy nézek rá. Meg cirógatja a hajam. S egy tincset az ujjai köré fog. Bele szagol a hajamba és mosolyog egyet.
- Meg az illatod is rózsás. Látszik hogy a kedvenced a rózsa.- mosolyog rám lágyan. Mire én is mosolygok rá egyet.
- Nyilván való, azért van rózsa kertem is. – mosolygok vissza. Fel emeli egy ujjával a fejem. S mélyen bele néz a szemembe. Fel perzsel a tekintete. Egyszerre éget fel mindent és fagyaszt is meg.Érzékin az ajkaimra tapad. Át karolom a tarkóját. Közben magára húz. Simogat végig az egész testemen. Ami újra fel tüzel. Újra bizsergés fut végig rajtam. A nyakam kezdi csókolgatni, de hirtelen fel ül és maga alá fordít. Már érzem is, ahogy a férfiasságát Lassan belém vezeti. Lassú meg is erőteljes mozgásba kezd. Érzéki egyben és mégis olyan kéjjel fűtött. Hogy az valami isteni érzés.
A hatalmába kerít teljesen. Az alhasamba ismét enyhe lüktetés költözik. Ami egyre hevesebb, Ahogy a tempót diktálja. Élvezem minden mozdulatát. Hangot is adok az élvezetnek. Kéjes nyögés hagyja el folyamatosan a szám. Amit még jobban fokoz az egyre erősebb és gyorsabb tempó. Amit a testem nem bír. remegni kezdek alatta.És egyre közelebb kerülök a gyönyör csúcsához. Könyörtelenül üldöz a gyönyör felé. Egyre gyorsabb tempó. Meg reszket a testem alatta. Ő is morog egy nagyot. Hátra veti a fejét és meg ragadja a térdem hajlatát. Oldalra teszi a lábam. Amit fel tol a hasamhoz. Úgy kezd ismét magabiztosan mozogni mennem. Ez is új , de nagyon élvezem. A párnába markolok. De nem sokáig élvezem ezt is. Hasra fordít, úgy hatol belém ismét. De ezúttal erős mozdulatokkal tolja belém. Amit sikításom nyugtázza. A kezeit az enyémre kulcsolja. S a fülemhez hajol, miközben magabiztosan mozog.
- Az enyém vagy. Mond ki! Mond ki, kié vagy rózsaszálam!- morogja Kéjes rekedt hangon. Ami még jobban felhevít. Heves lüktetés jár az alhasamba. Amit a nőiességem lüktetése is tovább fokozta.
- Óó.....ahhhh....a tied vagyok. – sikítok fel. S a gyönyör csúcsára jutok. Hullámai csak úgy végig söpör rajtam. Meg reszket a testem is tőle. Ő is hangos morgással jut a csúcsra. Mellém dől az ágyban. Ő is szuszog mint én is. Magához húz, s szenvedélyes csókba von. Amibe mindenem bele borzong. Lassan el távolodik tőlem.
- Igen kis rózsám. Te csak az enyém vagy és mindig az enyém leszel. – suttogja, és szorosan magához ölel.
- Kérdezhetek valamit Diego?- kérdezem tőle halk hangon. Fel emeli a fejem.
- Hívj Scott -nak azt jobban szeretem. Mond csak rózsám. – mondja markáns hangján. Mosolygok egy aprót.
- Miért akarsz minden áron? Miért mondod, hogy csak a tiéd vagyok?- kérdezem tőle kíváncsian. Kacéran vigyorog rám.
- Mert én már gyorsabb voltam. Mint Dominic herceg. Én hamarabb fel hívtam a figyelmed. Nekem adtad magad. Épp ezért vagy az enyém. – mondja magabiztosan. El ismerem igaza van. Minden porcikám utána remeg. Csak kár, hogy nem ő vesz, majd feleségül. Ideje lenne fel kelni. Már biztos keresnek.
- Lassan mennünk kéne. Lassan hiányolni fognak. – Mondom halk hangon. Bár nem igazán van kedvem. De muszáj le menni. Fel öltözünk mind ketten. S amilyen halkan csak tudunk le osonunk szobámba. Nagy kuncogás tör ki belőlem, Ahogy be zárom az ajtót. De már kopognak is
- Scarlett hercegnő! Ide bent van? Az édes apja már mindenhol kereste. Kérem jöjjön a herceggel együtt a nagyterembe. – mondja a szoba lányom. Meg köszörülöm a torkom.
- Üzenem neki, hogy rögtön megyek. Köszönöm. – Mondom neki. Majd a szekrényem elé lépek. És ki veszem a ruhámat. Mire Scott mögém lép.
- Azt hittem körbe ugrálnak a szolgák. – suttog a fülembe. Miközben kioldja a fűzőket a hátamon.
- Ez így is van. De valamikor nincs kedvem két órán keresztül állni, míg elő készítenek. – kuncogok neki. Közbe lehúzom magamról a hatalmas ruhát.Önelégült morgás hallatszik mögöttem. Mögém lép, s a hajam oldalra teszi, úgy csókol a nyakamba. El távolodik tőlem és ő is a tükör elé áll. Ki veszek egy enyhe smaragd zöld ruhát. Gyorsan magamra veszem. A hajam pedig ki engedem. És készen is vagyok. Felé fordulok, de csak büszkén vigyorog rám egyet.
- Gyere kedves rózsaszálam.- mosolyog, s nyújtja a kezét felém. Amire mosolygok egyet, s meg fogom a kezét. Ki lépünk az ajtón és egyenesen a nagyterembe megyünk. Be lépünk és a többiek már várnak. Gyanakvó pillantást vet rám az apám. De Scott meg szólal.
- Ne aggódjon nagy herceg. Csak beszélgettünk. Semmi nem történt, ami miatt a lányát meg kéne vetnie.- mondja magabiztosan. De még is tiszteletben tartja. Apám bólint egyet.
- Scarlett kedvesem. Holnap lesz az esküvő. Dominic herceggel. – mondja, mire sóhajtok egyet.
- Apám miért pont Dominic? Miért nem lehetett Scott herceghez?- kérdezem kétségbe esetten. Apám sóhajt egyet. Hozzám lép és szorosan magához ölel.
- Sajnálom kicsi lányom. Nincs más választásom. Ígérem ha rosszul bánik veled, akkor fel bontom a házasságot. – mondja Apám. Akkor ezek szerint ő se örül neki. De miért ad akkor hozzá.
- De akkor miért hozzá adsz?- kérdezem tőle kétségbe esetten. Mire meg simogatja a karom.
- Az apja egyszer ki segített a bajból. S meg ígértem neki, hogy egy nap meg hálálom. De ki találta hogy adjam a lányom az ő fiához fizetség keppen. Sajnálom kedvesem.- mondja apám. Nagy sóhaj hagyja el száját. Értem most már. De akkor se akarok hozzá menni. De nincs más választásom. Scott- ra nézek. Mellém lép és meg ölel.
- Ne aggódj, semmi baj nem lesz. – mosolyog rám egyet. De akkor is aggódok. Nem is ismerem, semmit se tudok róla. Hát majd ki derül. Úgyse hagyom magam, ha olyan lesz. Felettem nem fog uralkodni. Majd meg tudja, hogy nem könnyű velem. Anyám nevelt ilyen makacsnak és szeszélyes hercegnőnek. Apám pedig bátorságra és talpraesett természetre tanított. Amit sose fogok el felejteni. És hálás vagyok nekik érte.
STAI LEGGENDO
Royal Cage / 18+ /
Mistero / ThrillerNyisd szét a csinos szirmaid kicsi rózsaszálam.Had érezzem mennyire akarsz. Had érezzem a forróságod.🔥⚜️👑🔞🥵🌶☠️ 🥀 Dark Romance / erotikus / 18+ 🥀 ♥️📖🌹🔥🔞🥀📚 - Az enyém vagy rózsaszálam. Enyém a szíved és a tested. Akár hova is fogsz ker...