Kicsit meg lepődtem, hogy mivel is foglalkozik. Egy bérgyilkos dinasztia feje. Ez érdekes. De az is, hogy a hercegi énje csak egy álca. Be vallom kicsit meg ijedtem tőle. De utána eszembe jutott, hogy velem milyen kivételes. Gyengéd és törődő velem. Ami nagyon jól esik. Vajon mi mindenre lehet képes ez a pasi. Kíváncsi lennék rá. Hogy milyen, amikor nem ennyire gyengéd es óvatos. Úgy látom vissza fogja magát, mikor a közelébe vagyok.
Reggel a nap sugaraira kelek. Ahogy be süt a szoba ablakán. Álmosan fordulok a másik oldalra. De meglepődők. Hirtelen át karol valaki és még közelebb húz magához. Álmosan nyitom ki a szemem. Lágyan mosolyog rám. Meg lepett, hogy itt van mellettem. A reggeleket átlagban egyedül töltöm. De most itt van. Vissza mosolygok rá és hozzá bújok. Egy puszit nyom a hajamba. S bele szagol. Én pedig a mellkasa közepére nyomok egy puszit. Majd rá pillantok. Végig simít az arcomon.
-Olyan édes vagy, ilyen álmosan édesem. - suttog mosolyogva. El olvadok ettől a mosolytól. Oda hajol, s érzékin meg csókol. Amitől a pillangók egyből fel ébrednek a gyomromba. Kellemes melegséggel tölt el.
Viszonzom neki. De hirtelen magára húz. S el távolodik tőlem. Én pedig fel ülök rajta. Pajzán vigyorral mér végig. Csak egy vékony csipkés anyagú ruha van rajtam. Ami át is látszik és még rövid is. Finoman végig simít a combom két oldalán.
Amitől a forróság egyből el önt. Oda hajolok hozzá és most én csókolom meg őt. Közbe heccelés képpen, mozgatni kezdem a csípőmet előre és hátra. Amitől a számba morog egyet. Kezeit a csípőmre teszi és meg markolja. Halk kéjes sóhaj hagyja el a szám. Majd meg jobban mozgatni kezdi a csípömet. De gondolok egyet és fel pattanok róla. Mire kéjesen morog egyet.
-Ne már édes! - morogja, de csak kuncogok. A szekrényem elé lépek és ki veszek egy ruhát belőle. S a fürdő felé indulok. Venni egy jó meleg zuhanyt. Be is lépek a fürdőbe. Gyorsan le dobom a ruhámat és be is állok. Hagyom hogy zúduljon rám a meleg víz.
Mire egy elismerő morgást hallok magam mögött. Meg fordulok, s nyelek egyet. Scott a kabinnak dőlve néz. Végig néz rajtam. S be harapja a szája szélét. Közbe perverz vigyorra húzza a száját. De incselkedve nézek rá.
-Csak ott fogsz állni és nézni!?- kérdezem tőle huncut mosollyal. De csak kuncogva vigyorodik el.
-Meg lehet édes. Egész nap el tudnám nézni. - mondja kéjes sóhaj keretében. De közelebb lép hozzám. De csak nyelni tudok. - hm...bár ha bele gondolok. Nem csak nézni akarom.- morogja rekedtes hangon, amitől bizsergés fut végig rajtam. Majd vissza fordulok. De hirtelen érzem, hogy a hátamhoz simul valami. Finoman a nyakam tövébe csókol. Közbe újra meg szólal.
-Rossz kislány voltál édes. Szépen fel izgattál. Utána pedig ott hagysz. - morogja a nyakamba. A forróság el önti az egész testem. Kezei az oldalamra csúsznak. Finoman cirógatni kezdi az ujjaival. A hátam teljesen hozzá simul. Olyan forró a mellkasa. Végig simít az oldalamon, egészen a csípőmig. De hirtelen előre csúsztatja az egyik kezét. Ujját a forró nőiességemhez nyomja. Amire kéjesen nyögök egyet.
YOU ARE READING
Royal Cage / 18+ /
Mystery / ThrillerNyisd szét a csinos szirmaid kicsi rózsaszálam.Had érezzem mennyire akarsz. Had érezzem a forróságod.🔥⚜️👑🔞🥵🌶☠️ 🥀 Dark Romance / erotikus / 18+ 🥀 ♥️📖🌹🔥🔞🥀📚 - Az enyém vagy rózsaszálam. Enyém a szíved és a tested. Akár hova is fogsz ker...