Nem sokáig van ott Mason. Nem örül ő se Dominic hercegnek. Neki is szimpatikusabb Diego. Nem hagyom apámnak. Hogy hozzá adjon. Küzdeni fogok ellene. És Dominic ellen is. Amúgy se tetszik rajta valami. Olyan mintha nem az lenne akinek ki adja magát. Mielőtt Mason be megy ki hívja Diego-t. Rám néz közbe oda lép mellém. És le ül mellettem. Mason magabiztos mégis nyugodt hangon szól oda neki.
- Meg látjuk hogyan bánik vele ez a barom. Ha bántja vagy nem jól bánik vele. Akkor el hozzuk, te pedig el szökteted. Melletted jobb kezekben lenne. De sajnos nem szólhatunk bele apánk döntésébe. – mondja neki, mire Diego kacér mosolyt villant
- Ne aggódj e miatt. Ha hozzá mer érni. Én személyesen szakítom ki a rohadt gerincét. Ezt garantálom.-mondja Diego, annyira nyugodt hangon. Hogy az vérfagyasztó. Fe nagyon tetszik. Mason bólint egyet. Majd be megy. Próbál beszélni apánkkal. Diego felém fordul. És mosolyog rám egyet. En is viszonzom.
- Gyere rózsaszálam. Sétáljunk egyet, jót fog tenni.- mosolyog rám. Tetszik ez az ötlet. Halk léptekkel el indulunk ki.Kuncogunk közbe, ahogy osonunk. Az ujját a szája elé tartja. Ahogy húz maga után. Ki megyünk a hátsó ajtón. És szaladni kezdünk a rózsák felé. Közbe kacagunk. Meg állunk az egyik nagyobb bokor mögött. Halljuk ahogy az őrség a nevem kiabálja. Hátra fekszünk a fűbe és össze nézve kacagunk fel. Kuncogva nézünk össze.
Hirtelen felém mászik. És a két könyökén támaszkodik. Hozzám hajol, s mélyen a szemeimbe néz. El veszi az egyik kezét és végig simít az arcomon. Jól esik.
- Gyönyörű vagy rózsaszálam. Egyedi és ver pezsdítő. – suttog. Érzem ahogy a lelkem is fel melegszik tőle. A méreg zöld szemei olyan forróságot áraszt.Rendesen eget a tekintete. A keze az államra csúszik. Meg a szemem is le hunyom tőle. Hirtelen az ajkait érzem meg a számon. Szenvedélyesen csókolni kezd. Mindenem bele remeg. Nagyon jó érzés. Én is viszonzom a csókját. Szenvedélyesen tapadunk egymás ajakira. De hirtelen mohó és domináns csókot diktál. De most nem érdekel. Hirtelen át karolom a tarkóját és meg jobban magamra húzom. Rám engedi magát. Zihálva távolodik el.
- Ne engedd ezt. Mert nem fogom tudni vissza fogni magam. – suttog kéjesen rekedt hangon. Amitől be bizsereg mindenem. Újra enyhe lüktetés szalad át rajtam. Vággyal fűtött hangon szólalok meg
- És ha nem akarom, hogy vissza fogd magad. – szuszogom. Mire csak pajzán mosolyra húzza száját. Majd fel áll. És fel húz engem is. Oda hajol hozzám.
- Akkor menjünk nyugis helyre. Ahol senki se fog hallani.- duruzsol rekedten a fülembe. Ki ráz a hideg.Majd meg fogom a csuklóját és én kezdem vinni magam után. Be megyünk és a torony szoba irányába vezetem. Gyanakvó pajzán mosoly húzódik a szája szélén. Be lépünk a hatalmas csiga lépcsőre. Szinte szaladunk fel a lépcsőn. S meg állok az ajtó előtt.
- Mi ez a hely rózsám?- kérdezi kíváncsian. Mire a vállam fölött nézek rá.
- Rögtön meg tudod .- vigyorgok rá, s ki nyitom az ajtót. Egy tágas szobába vittem. Ide szoktam jönni ha egyedül akarok lenni.
- Tessék, ez a hely meg felel. Ez messze van a lakosztályoktól.- suttogom, mire buja vigyor húzódik meg a száján. Meg ragadja a karom és magához ránt.
- Tökéletes lesz.- suttog, s már az ajtónak is nyomja a hátam. A hátam mögé csúsztatja a kezét. És ki oldja az összes fűzőt rajtam. Majd be nyúl a nagy vágáson és le húzza a vállamról a ruhát.Lassan a földre engedi. El áraszt a forróság.
Csak egy szál bugyiban állok előtte. Elégedett vigyorral mér végig. El pirulok teljesen. Elém lép és a vörös hajam a hátam mögé seperi. Amivel teljes egészében a melleimet látja.Fel nézek rá mire le guggol elém és le veszi a magas sarkút rólam. Meg könnyebbült sóhaj hagyja el a szám. De nem áll fel, ahogy le veszi rólam. Oda hajol és a bal combom elkezdi a forró ajkaival finoman csókolgatni. Közbe a kezét a két lábam közzé csúsztatja. És a két combom belső részét kezdi az ujjai hegyével cirógatni.
Ami nagyon jól esik. Ajkai vészesen közeledik a nőiességem felé. Ami ismét lüktet. Finoman bele harap. Amire halk nyögés hagyja el ajkaim. El távolodik picit. S hirtelen az alhasam kezdi végig csókolgatni. Közbe meg fogja a bugyim szélét. És lassan lehúzza rólam. Ajkaival a nőiességem dombját kezdi csókolgatni.
Egyre jobban zihálok. Hirtelen oda hajol és bele csókol a forró nőiességembe. Amire kéjes nyögés tör ki belőlem. A hajába markolom és erősen markolni kezdem. Mire be szívja a csiklóm. Amire a testem is meg reszket. Hangos kéjes nyögés hagyja el folyamatosan a szám. Piszkosul élvezem.Érzem hogy a gyönyör végig söpör rajtam. Meg remeg a testem. Mire fel gyorsítja bennem a nyelvét. Mélyen belém vezeti. Es addig meg se áll míg a testem remegve nem csuklik egyre jobban ellőre. Erősen markolok a hajába. Sikítok egy nagyot. És olyan gyönyör söpör végig rajtam. Bele szédülők a nyelve vadságába. Reszketve önt el a gyönyör. Lassan el távolodik tőle.
De a hasamon elkezd felfelé haladni. Majd le támadja hirtelen a jobb mellem. S egyből vadul szívni kezdi. A hajába markolok ismét. És hátra bicsaklik a fejem. Úgy nyögők fel. Hirtelen fel kap az ölébe és az ágyba dönt. Egy pillanatra se hagyja abba. Őrült vadsággal szívja a bimbóm. Erősen markolok a fejem alatt lévő párnába. Bele harap finoman. És a fogaival finoman dörzsölni kezdi.
- Ahhh....ne.....ahhh......Diego....ahh!- sikítok fel. És érzem hogy ismét egy gyönyör hullámokban söpör végig a Testemen. Teljesen fel hevültem.Hangos kéjes sikítás tör ki belőlem. Jó hogy hang szigetelt ajtó es ablak van itt. El távolodik a melleimtől. Teljesen piros az ajkai miatt. Őrjítő ajkai vannak. Fel mászik hozzám, s újra az ajkaimat támadja vadul le. Közbe rám engedi magát. Kéjes rekedtes hangon szólal meg.
- Érintetlen vagy meg rózsaszálam?- kérdezi rekedtes hangon. Amire meg jobban fel hevít. Vággyal és kéjjel fűtött hangon válaszolok.
- Nem vagyok érintetlen. Egy baleset miatt nem vagyok az. – szuszogom. Amire elég meglepett arccal néz rám.
- Majd el mesélem. De most téged akarlak Diego. – nyöszörgöm kéjesen. Mire pajzán mosolyra húzza száját. Majd le kapja magáról az ingét.Most szemügyre tudom venni. Basszus de kurva jól néz ki. Fel ül a lábaim között, én pedig az ujjaim lassan végig futtatom a kockás izmos hasán. Szív döglesztő. És még tetoválva is van. Bizsergető, egy nagy angyal vagy démon szárny van a mellkasa két oldalán. Nagyon tetszik. Tömör izom az egész teste. De nem az a túlzott mértékben. Kurva jól áll neki.
Ezek a karok között bármelyik nő biztonságba érezné magát. Halk nyögés hagyja el ajkait, ahogy a hasa alján végig simítok. el veszi a kezeimet. Es össze kulcsolva nyomja a párnába. Hozzám hajol. ÉS vadul az ajkaimra tapad. Vadul és birtoklón csókolni kezd. Morogva szólal meg két csók között.
- Az enyém vagy rózsaszálam. Enyém a szíved és a tested. Akár hova is fogsz kerülni. Minden lélegzet vétel Hozzám fog vezetni. Akár hányszor fogsz velem találkozni. Sose fogsz tudni nemet mondani nekem. Meg te is akarni fogsz. Ahogy én is akarlak majd téged.- morogja, s ismét hevesen tapad az ajkaimra. De domináns. Nyíltan ki jelentette, hogy csak az övé vagyok és leszek. Érdekes. De ijesztő is kicsit. Ez a dominancia.
- Te is csak engem akarsz majd. Nem tudsz, majd másra gondolni csak én rám. Vágyni fogsz utánam. És minden mozdulatom után. Akarsz majd engem. Akaratod ellenére. Mindenben engem fogsz keresni.- morgom vissza neki két csók között. Mire aljas mosolyra húzza száját.
- Alig várom kis rózsám. Minden percben utánad akarok sóvárogni. A tested és lelked után. Ami csak az enyém. – mondja egy kacér mosollyal. Ez tetszik is, de még se. Őrjítő pasi. Kár hogy nem választottam én magam. Sajnálom Diego. Hogy a mi történetünk nem lehet teljes. Talán egy nap. De most semmi nem érdekel, csak vele legyek. Meg ha utolsó lesz is. Akkor is.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Royal Cage / 18+ /
Mistério / SuspenseNyisd szét a csinos szirmaid kicsi rózsaszálam.Had érezzem mennyire akarsz. Had érezzem a forróságod.🔥⚜️👑🔞🥵🌶☠️ 🥀 Dark Romance / erotikus / 18+ 🥀 ♥️📖🌹🔥🔞🥀📚 - Az enyém vagy rózsaszálam. Enyém a szíved és a tested. Akár hova is fogsz ker...