🔥2. Fejezet - A rózsa kert🔥

860 19 3
                                    

Be lépek  a bál terembe

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Be lépek  a bál terembe. A szokásos mondóka elhangzik. Hogy ki is vagyok. És miért van rendezve ez az estély. Le kell ülnöm az idéző jeles trónomra.  Jönnek a különböző hercegek. Nyaliznak és flörtölnek
De már baromira  unalmasak. Halálra unom magam. Van egy pár herceg aki nem rossz.

De már olyan unalmas. Szerintem mindenki látja rajtam. Hogy nem nyerte el eddig senki a figyelmem. De volt egy herceg Dominic a neve. Elég helyes herceg. Kedvesnek tűnt.  Kicsit másabb volt mint a többi. ő talán még el megy egynek, de az se izgat különösebben.

Ekkor meg látok közeledni valakit felém. A szívem üteme fel gyorsul. És a gyomromba enyhe görcsöt érzek. Jön Diego herceg. Nyelek egy nagyot. Mire meg áll előttem. A szívem a torkomban dobog. Érzem hogy egyszerre ver le a víz és egyszerre pezsdül fel a vérem. Meg hajol mélyen előttem és egy kacér mosolyt villant. 

Kacéran fel emelem a fejem és nyújtom a  kezem felé.  Mire meg  fogja és egy lágy csókot lehel  a kéz fejemre. Ahogy az ajkai súrolja  a  bőröm.  Bizsergés fut végig rajtam.  Kellemes forró érzés kezd el uralkodni  rajtam.  Meg szólal az ismerős rekedtes hangján.

-Scarlett hercegnő.  Őfelsége el ragadó. – mosolyog rám. Ahh ez nem igaz. Ez a mosoly valami őrjítő.  Minden nőről  le varázsolja a bugyit. Ha így folytatja meg a végén engem is fel izgat vele. Mosolygok egyet rá. 

-Köszönöm  szépen a kedves bókot herceg. – mondom mosolyogva. Majd ki egyenesedik. És ismét nyújtja felém a kezét.

-Meg tisztelne az első báli tánccal őfelsége?- kérdezi sármos mosoly  keretében. Na jól van legyen akkor.

Nyújtom felé a kezem. Amit gyengéden meg fog és le segít a lépcsőn. Apámra pillantok, aki elismerően  bólint. Elégedett velem kivételesen.  Diego  herceg a vendégek közzé vezet. Meg állunk a közepén. S közelebb húz magához. Egyik kezével meg fogja a derekam, amire nagy levegőt veszek. A másik kezével az én kezem fogja meg. És keringő veszi kezdetét. Nagyon jól táncol. Egész végig a szemembe néz. Fel perzsel ez a forró tekintete. Halk hangon  szólal meg,  amivel még töri a kínos csendet.

-Kegyed nagyon jól táncol. Igazi angyal.- mosolyog flörtölve.  Mire  kuncogok  egyet

- Köszönöm.  De közel se vagyok angyal. Inkább egy kis ördög vagyok. – mondom játékos mosollyal. Kacag rajtam egyet.

-Nagyon szellemes felséged.  Édes nagyon.- vigyorog rám. De csak a szemem forgatom. De kuncogok egyet.

-És maga hova valósi? Ha nem veszi tolakodón. – suttogom. S közbe még közelebb húz magához. Amivel a testem az övéhez simul. Újra kezd a forróság  el  árasztani. 

-Olasz  vagyok felség.  Maga pedig spanyol.  Igazam van?- kérdezi egy kacér mosoly keretében.  Aljas pasi. 

-Igen Diego herceg. – mondom zavarba esetten. A keze ami a derekamon pihen. Finoman elkezd végig simítani a hátamon. Bizsereg mindenem tőle. A fülemhez hajol.

Royal Cage / 18+ /Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang