9.bölüm

457 27 0
                                    

Meryem'den:

Sabah ezanını duyar duymaz yerimden kalkıp banyoya koştum hızlıca bir duş alıp üzerime havluyu sardım ve odaya geri döndüm. Yatakta yatan Mustafa'ya baktım ve gülümsedim. Ardından ise başımı iki yana sallayıp kendime geldim ve hızlı bir şekilde üzerime giymek için zümrüt yeşili olan saten elbiseyi aldım. Ardından ise içine giymek için beyaz bir takım iç çamaşırı. Arkama dönüp baktım ve uyuduğunu gördüğüm kocamla geri önüme döndüm.

Hızlıca havluyu çözüp üzerimi son kez kuruladım ve altımı giyinip üstüme sütyeni giydim ama kopçayı kapayamadım. Derin bir nefes alıp ofladım ve iki sıcak eli sırtımda hissettim. Kapandığını anlamamla ise ellerimi çekip önümde birleştirdim.

Çıplak omzuma bir öpücük kondurup kulağıma doğru konuştu. "henüz hazırlanmak için erken değil mi sence de aşkım?"

Başımı iki yana sallayıp ona döndüm "öyle mi? Annenleri alıcaz diye erken kalktım."

"Annemler kendileri gidicekmiş." Dedi ve beni bir kez süzdü köşede duran elbiseme uzanırken ise eline aldı ve arkasında tuttu.

Kaşlarımı çatıp "ya ütüsünü bozcaksın yapmasana Mustafa!" Diyip uzanmak için elimi uzatınca ise eliyle belini kavradı.

"Hm kırışmaz ya." Dedi ve köşede duran masanın üzerine gelişi güzel fırlattı. Sonra ise çıplak tenimi okşadı kokumu içine çekip "hm hastalığın geçti mi karıcığım. Yıkanmışsın birde beyaz giymişsin."

Adet olmuştum ve zaten sürekli olmayan gecelerimiz iyice azalmıştı. Bu da onun için bir soruydu sanırım onun sıcaklığını özlemiştim ama utanıyordum da hala. "hm geçti" diyip kendimi geri çekmeye çalıştım.

"Güzel" dedi ve benim ayaklarımı tek eliyle belimi tutarak yerden kesti. Ellerim omzunu bulurken ise söylendim "Mustafa sabah sabah yahu! İndir beni hadi.." diye mızmızlanıp omuzuna birkaç kez vurdum.

Sırtım yatakla buluşunca ise hiç üşenmeden az önce çıkardığı kopçanımı çözüp "indin işte" diyip bir kaç kez yanaklarımı öptü. Pardon kızaran yanaklarımı.

+18 uyarısı

Ellerimi omzundan ayırmadan itip "hadi ama Mustafa?" Dedim başımı sağ yatırıp ona bakarken o ise çıkardığı sütyeni kollarımdan ayırıp yere attı ve elini kadınlığıma atıp sıktı "hadi gir içime mi demek bu yoksa?" Biraz daha sıkınca inleyerek "ha..yır" dedim zarzor.

Elini çekmeyip külodun kenarından parmağını içeri sokup bir kaç tur kadınlığımda gezdirdi sonra ise parmağıyla deliğimi yokladı. "emin misin? Sıcak ıslak ve lezizsin. Bence sende beni özledin."

Sonra ise elini külodun belimdeki lastiğinin iki kenarına koydu. "ah! Yap şunu o zaman. Madem özlediğimi biliyorsun zorlama hadi." Dedim ve o da bunu bekliyor gibi iç çamaşırımı çıkarıp yere bir köşeye attı bile.

Soğuk havanın tenime değmesiyle inlemişken o ise başını aşağı indirmiş ve ilk dol darbesini boydan boya yapmıştın bir yandan ise vajina dudaklarımı iki yandan da işaretler gibi yalıyordu. Elimi kafasına koymuş daha çok kendime çekiyordum. İçim kıpır kıpırdı ve sulu suluydum.

Sonra ise vajinamı boydan boya yavaş yavaş önden arkaya doğru yaladı ve ön deliğimde durup diliyle itti ama içime girmedi. Bu ise vıcık vıcık bir ses çıkarmanın yanı sıra beni tahrik ediyordu.

İnlerken ise elim sırtını buldu tişörtten içeri sokup bir kaç kez tırnaklarımı gezdirdim. "Mustafa hızlı olmazsan kötü şeyler olucak." Biraz daha zorlasa ağzına boşalcaktım ama ben.

"Tamam güzelim." Dedi ve yerinden kalkıp üzerindekileri bir bir çıkardı ardından ise yeniden üzerime çıkıp erkekliğini eline aldı ve deliğime doğru getirdi. İçine sokmadan bir kaç kez gezdirdi ve ıslaklığımın damarlı ve kalın şişmiş ucuna bulaşmasına neden oldu. Sonra ise birazını sokup geri çıkardı.

Amacı beni deli etmekti ve başarıyorduda. "Mustafa hadii!" Diyip bekledim ve onu sırtından kendime çektim. O ise nefesimi kesicek şekilde içime tek seferde girdi.

"Ağh!" Diye inlerken o ise içimde yerleşmek ve daha ileri girmek adına sağ sol yapıp "ohh! Mis gibi sıcak ve darsın." Demesiyle gözlerimi kapayıp birkaç nefes aldım o ise burnumun ucunu öpüp ellerimi tuttu ve karnımın üzerinde sabitledi sonra ise ileri geri ilerlemeye ve çok hızlı hareket etmeye başladı 5 dakika geçmişken ve ben alışmış mırılmırıl hoşlandığımı belli eden sesler çıkarırken ise yavaşlamıştı.

"Amaa.." dememle ise "şş nasıl olsa istemiyorum diyordun" diyince ise baka kaldım ve dudaklarımı sömürmeye başladı ben de ona destek oldum.

Son..

En son ise ikimizde bitkin bir şekilde yan yana uzanmış ve sarılmışken kapı çaldı. Mustafa saçlarımı öptü ve "ben bakarım sen uzan." Diyerek odadan çıktı ve üzerine pijama ve tişört geçirdi ben ise o çıkınca bir pijama giyinip peşinden çıktım.

Elinde bir puset ve mektupla bana dönüp mektubu uzattı. "Bunu ablan yollamış öyle dedi kapıcı Rüstem abi." Dedi ve çıkan sesle şaşkınca puseti açtım içinden ise mavi gözleriyle bize bakan minicik bir bebek çıktı. Hemen kucağıma almışken ise Mustafa bana şaşkınca baktı. "Bu ne Meryem?" Derken ise puseti yana koyup içeri doğru geçti bende yanına geçip koltuğa oturdum.

"Bilmem açsana şu kağıdı." Demiş ve elimdeki zarfı uzatmıştım. İçinden çıkan bir kimlik ve uzun mavi kalemle yazılan bir mektup vardı. Mustafa seslice okumaya başladı;

“biliyorum kötü biriyim ve de kötü bir ablayım. Ama sen benim aksime iyi birisin ve iyi bir anne olucaksın sen evlendin barklandın çalışıyorsun.

Ben ise işsiz bir sürtüğün tekiyim peşimde ise pavyondan adamlar. Bu çocuğun da hayatını karartmaya gerek yok ya da ona orospu çocuğu bir piç muamelesi göstermeye.

Sana bu güzeller güzeli kızımı emanet ediyorum eminim ki çok iyi bir anne olucaksın hep anne olamıycam diye üzülüyordun. Üzülme kardeşim bak artık bir annesin. Hem de en güzelinden. Bu sizin çocuğunuz. 

Sevgiler ablan.”

Mustafa kimliği aldı ve baktı "daha kırkına 10 gün var. Hem de annesi sen babası ben gözüküyorum."

Dilimle dudağımı ıslatıp çocuğu pışpışlarken sordum "adı neymiş?"

"Çilem"

Keyifli okumalar.
Gözlerim kapalı yazdım yazım yanlışı olduysa sorry..
Yorum yapmayı unutmayın oydan daha önemli benim için düşünceleriniz.

Köy Aşkı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin