13.bölüm

202 17 8
                                    

Karşımda tos tos duran adama bakıp elimle yanaklarını sıktım. "Çok tatlısın ama ya böyle." Dedim sinirli ve küskün tavrına karşın.

Kaşları çatık ve de böylece masum bakan adama gülümsedim, o da dayanamayıp bana karşılık verdi. Sonra ise kollarını belime sardı. Başını biraz eğip "tatlı ve ben?" Diye sordu.

"Evet gayette tatlısınn." Diyince ise sırıtıp kendini gösterdi ve "2 metre bir adama tatlı demek." Diyip güzel gülüşünü sergileyip gülümsedi.

Karşılık olarak ise "hmhm" diye mırıldanıp dibimdeki koyu kırmızı dudaklarını öpmeye karşılık verdim. Cevap gecikmeden geldi elini yüzüme çıkarıp hafifçe okşarken ise derinden bir inilti boğazımdan çıktı.

Geri çekildim nefes nefese beni kucağına aldığı gibi odaya ve yatağa gelmemiz saniyeler almıştı. "Hazır hissediyor musun Yeşim?"

Sorusuyla başımı salladım ve elimi tişörtüne götürdüm. "Hazırım." Dedim en net ve kararlı sesimle ardından ise kendi sırtını yatağa koyup ellerini belime attı ve beni üstüne aldı.

"Seninim o zaman." Diyerek bana bakındı. Ne yapacağımı merak ettiği netti.

Ellerimin ucunu tuttuğu tişörtünü yukarı doğru kaldırdım o ise hafif doğrulup çıkarmama yardımcı oldu. Ellerim sıcak, kaslı ve pürüzsüz tenini buldu. Teni hafif kavruktu ve bence bu onu daha çekici yapıyordu.

Ellerimi sıcak teninin üzerine çıkardım. Karın kaslarına bastırdım ve avucumun altında kasılan tenini yavaş yavaş sevdim. Başımı kaldırıp ona bakınca ise beni gülerek izlediğini gördüm.

Bacaklarımı iki yanına açıp tam anlamıyla kucağına oturdum. Altında kot pantolonunu zorlayan bir sertlik hissetmiştim. Lakin ses çıkarmamıştı; "hmm" diye konuşup elimin altındaki tenine avucumu bastırıp hafifçe öne kaydım ve bu sefer inledi.

Eğilip dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Elini saçlarımın arasına koyup biraz daha kendine çekti ve alt dudağımı aralamam için parmağıyla dudağıma basınç uyguladı. Bende dudağımı aralayıp ona alan tanıyınca ise hızlı bir şekilde dilini ağzımın içine yolladı ilk önce dişlerimin üzerinde dilini gezdirdi. Ardından ise dilimi diliyle emmeye başladı.

Bende ona karşılık vermek için onun gibi dilimi hareket ettirmeye çalışınca ise ağzından bir ses firar etti. Geri çekildim, biraz daha sürtünürken ise "ıhm Yeşim, Yeşim'im." Diye fısıldıyordu. Ellerini belime koyup beyaz elbisemin üzerinden, belimden üzerinde hareket etmeme yardım etti.

Birkaç dakika sonra yorulmuş ve iç çamaşırımın değdiği kot pantolon üzerinden artık sızlayan kadınlığımla nefes nefese durdum.

"Yoruldum" dedim ona bakarak.

"Sakin ol canım." Dedi biraz daha dikleşip dudağını burnuma bastırarak başımı iki yana salladım.

"Olmaz hadi." Dedim ona arsızca ve yorgunluğum gözlerimden okunurken. Saat çoktan gece yarısını bulmuştu. Yorgunlukta eklenince ona nefes nefese baktım.

"Yeşim," dedi ve beni altına alıp başımı yastığa değdirdi. Saçlarım yastığa dağılmışken ise göğüs hizzam da iki elinde tuttuğu ve destek aldığı eliyle bana masumca baktı ve kalbimi yumuşacık yapan odada ki arzu sisini dağıtan; o güzel cümleler dudaklarından döküldü.

"Biraz sabretsen keşke yorgunluktan gözlerin açılmıyor hala neyin derdindesin. Ben seni çok seviyorum ve inan ki beklemek benim için bir sorun değil."

Gözlerimin içi gülerken "ama ilk gecemiz özel olsun istemiştim?" Dedim başımı sağ omuzuma yakınlaştırıp.

"Seninle geçen her gece benim için ilk günümüz, ilk heycanımız, ilk gecemiz gibi geliyor. Benim için hiç önemli değil önemli olan senin ve benim hazır hissetmem."

Öyle olur muydu ki. Ben hep ilk gece diye duymuştum. "Öyle olur mu ki Yasin?"

"Nasıl istersen öyle olur." Diye fısıldadı ve kendini yanıma attı. Çok tatlıydı her hali gibi bu hali de.

Sıcak göğsüne sinerken ise "böyle rahat edemezsin hadi üstünü değiştirip gel." Diyince yerimden kalkıp minik bavuluma yönelip bir kaç bir şey aldım.  Ardından ise banyoya adımladım ve üzerimi değiştirdim.

Aynadaki yansımama baktım. Dağılmış bir haldeydim saçlarım biraz kabarmıştı ve makyajım belli belirsiz akmış ve rujum dağılmıştı. Dağılan rujumu ve makyajımı düzeltmek gibi bir şansım olmadığından eğilip suyla yüzümü temizledim.

Ardından ise banyoya bakındım lakin yeni geldiğimiz için herhangi bir havlu ya da peçete yoktu. Bende boş verip içeri geçmeden ellerimle saçlarımı az da olsa düzelttim.

Odaya geri döndüğüm zaman pijamalarını giymiş ve battaniyenin altına yatmış olan Yasin'i gördüm. Gözleri açıktı ve kolu başının altında bir şekilde tavana bakıyordu.

Geldiğim için olsa gerek anında bakışları beni buldu ve yanında ki boşluğu açıp benim orama gelmem adına yer açtı. Bende yanına hızlıca adımlayıp yattım.

Kollarını benim için açıp bana alan tanıdı bende başımı göğsüne yasladım. "iyi geceler" diyip başımın üzerine minik bir kaç öpücük kondurdu.

Gözlerimi kapadım ve "iyi geceler," dedim ona daha da yanaşıp kollarımı boşlayıp ardından tekrar sıktım burdayım dercesine.

O da hemencecik ellerini belime koydu ve narin olmaya çalışacak şekilde beceriksiz hareketlerle ellerini belimde gezdirdi. Mayışmış bir şekilde ona baktım. Kafamı kaldırıp lakin bana zaten bakıyordu ve hemencecik göz göze geldik. Uzanıp dudaklarına bir kez dudaklarımı bastırdım ve hemen geri çekilip başımı eğdim.

Suçlu bir çocuk edasıyla gözlerimi kaçırdım. Sonraysa zaten uyumak için can attığımdan gerek olsa ya da bu yorgunluktan hemencecik uykuya dalmıştım.

İyi okumalar.

Köy Aşkı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin