1 Ocak, 2024
ve ben memnuniyetle kırarım.
kalbimi senin için memnuniyetle kırabilirim.
𖤐
Gökalp sevgilisinin yaptığı limonlu, kendi deyimiyle 'şifalı' çayı içerken bir yandan diğer yatakta kitap okuyan tavşanını izliyordu. tripli olduğunu belli eder şekilde bir türlü ona bakmıyordu sarışın çocuk. ciddi bir şekilde kitabını okurken sanki Gökalp yokmuş gibi davranıyordu.
gece saat ikiyi çeyrek geçiyordu. Kutay geldikten sonra bir sürü animasyon filmi izlemiş, dakikalarca kahkahalara boğulmuşlardı. atıştırmalık yemelerine rağmen açıkınca ikisinin de aklında olan tavuk döneri sifariş etmiş, yerken ve yedikten sonra bol bol sohbet etmekten çeneleri ağrımıştı. akşamüstü Gökalp'ın yeniden ateşi çıkınca Kutay panik olmuştu. bu sefer daha hızlı düşmüştü ateşi mavi gözlü çocuğun.
vakit gece yarısına gelirken ikili yeniden film izlemişti. saatin çoktan on ikiyi geçtiğiniyse film bitince anlamışlardı. yeni yılda birlikte olmaları ikisini de sevgiyle doldururken Kutay sevgilisini öpmüştü yavaşça. Gökalp hasta olduğu için zorla devam etmek istemezken sarışın çocuk ona sinirlenmiş ve kendi yatağına dönmüştü.
ve neredeyse bir saattir bu şekilde duruyorlardı. Gökalp onunla konuşmaya çalışsa da Kutay kısa cevaplar veriyor, ona doğru dönmüyordu bile. bu durumdan bıkan Gökalp sıkıntıyla nefes verdi.
"balım daha ne kadar böyle devam edeceğiz? konuşmayacak mısın benimle?" üzgün ve sabrı kalkmamış ses tonu Kutay'ı hafif şaşırtırken tripli bakışları ona çevirdi. yine de cevap vermedi.
"yanlış bir şey demedim ki? neden küsüyorsun?" köpek bakışlarını kahve gözlere dikti Gökalp. Kutay sinirli bakışlarla karşılık verdi ona. "sen değil miydin benimle konuşma, bana yaklaşma diyen? şimdi ne oldu?"
çemkirmesiyle Gökalp inanamıyormuş gibi baktı ona. "Kutay ben öyle birşey mi dedim Allah aşkına? ne zaman ağzımdan çıktı?"
sarışın bakışlarını kaçırdı. "dedin işte."
"sadece öpme sana da hastalık bulaşmasın dedim balım."
Kutay sinirle baktı ona. "ben bir fark göremiyorum Gökalp. aynı şey."
"tavşanım ama ben seni düşünüyorum." yumuşak ses tonuyla Kutay kalbinin teklediğini hissetti. bu ses tonu o kadar güzeldi ki, her defasında ilk kez duyuyormuş gibi hissettiriyordu.
"senin hastalığın bulaşıcı değil ki Gökalp. öksürük yok, hapşırık yok. sendeki yorgunluktan ve dikkatsizlikten." Kutay yeniden sinirlendiğini hissetti. Gökalp ona sürekli dikkat ediyor, sağlığı için endişe ediyordu ama kendisine hiç dikkat etmiyordu. aşırı yorgunluk, soğuk algınlığı ve uykusuzluktan hastalanmıştı sonunda.
"bende her yıl bir kere oluyor yavrum. normal bu benim için yani." Kutay sessiz kalırken Gökalp içli bir şekilde ofladı. "tamam hadi gel sarılalım, öpeyim seni doya doya. böyle uzak kalma ama üzülüyorum. bu hasta Gökalp'ı üzmek mi istiyorsun?" masum masum baktı sevgilisine Gökalp.
Kutay numara yaptığını bilse de ona kıyamadı ve elindeki kitabı rafa koyup sevgilisinin yatağına geldi. yorganın altına uzanmış beden yorganı kaldırdı ve böylece sarışın onun üzerine uzandı. sarı saçları beyaz boyuna denk gelirken Gökalp'ın elleri onun beline sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ben biraz sen hastası | bxb
Teen Fictionoda arkadaşı olmaya başlayan Gökalp ve Kutay'ın inişli çıkışlı hikayesi. ☆ eşcinsel kurgu yetişkin içerik tetikleyici unsurlar texting/düzyazı ☆ not: yorumlarda homofobik/transfobik söylemler görmek istemiyorum. rahatsız oluyorsanız lütfen okumayı...