İğrenç gerçekler su üstünde.

107 4 0
                                    

Ne?" Dedim zorlukla.

"Otur, her şeyi anlatacağım" dedi Meriç.

Zorlukla oturdum ve onu bekledim.

"Kendini çok zorlama" dedim, kafasını sallayarak onayladı ve boğazını temizleyip konuştu.

"Baban uyuşturucu kullanıyor, bunu biliyor olmalısın" dediginde zorla yutkundum, biliyordum ama duymak ağır geliyordu.

Anlayacağına devam etti; "amcan bir mafya ve uyuşturucu işleri ile meşguller, baban, amcandan ücretsiz uyuşturucu alıp kullanıyordu ama ta ki bir sorun çıkıp birbirlerine girene kadar" dediginde nefesimin kesildiğini hissettim.

"Sen bunları nerden-" Dememe kalmadan tekrar anlatmaya başladı.

"Ben amcanın yardımcısı gibi bir şeyim. Bana, seni ona götürmem için 8 ay vermişti"

Kalbimin parcalandigini hissettim. 8 ay, bu idda için söylediği aydı...

"Yani bana hiç aşık olmadın mı?" Diye sordum zar zor, gosleri genişledi ve hemen konuştu "öyle değil, hislerim yıllardır gercekti"  dedi, ne demem gerektiğini bilemedim, tüm hayatımın yalan olduğunu öğrendim.

"Onur senin kuzenin" dediginde, zorlukla sandalyenin kenarına tutunmaya çalıştım. "Onur benim kuzenim" diye tekrarladım, gözümün önünde tekrar sahneler canlandı.

Yazarın anlatımıyla;

Maria'nın annesi Perihan ve babası Serkan, maria'nın amcası Orhan'a gitmişlerdi, çocuklar ise mariaların evindeydiler.

Maria, masal, aras ve onur.

Tüm çocuklar bahçede oyun oynarken maria; içeride kalan oyuncağını almak için eve girer. Peşinden gelen onur, maria'nın kolundan tutunca, maria korkup kurtulmaya çalışır, buna iyice sinirlenen onur, maria'yı duvara yaslayıp boğazını sıkmaya başlar.

Onur 14 yaşında olduğu için 4 yaşındaki maria hiç bir şey yapamaz.

Onur, maria'nın dudağına yapisir ama küçük maria'nın gücü yetmez, yine de ona karşı çıkmaya çalışır.

Bu durum karşında iyice sinirlenen onur, maria'yı boğazından tutarak kendine ceker ve sonra ise yere fırlatıp üstüne çıkar.

Onur, maria'yı zorlamaya devam eder, maria ne kadar cabalasa bile boşuna çabalar.

Onur onu zorla öpüyordu, boğazını sıkıyordu, saçlarını çekiyordu ve ona dokunuyordu, elleri ile onun her yerine dokunuyordu ve maria ise ağlayıp kurtulmaya çalışıyordu.

Onur bu duruma iyice sinirlenip maria'nın kıyafetlerini çıkartmaya çalıştı ama maria çığlıklar atıp Onur'a yalvardı.

Bu sesleri duyan masal hemen salona gider ve olanları görür, onun peşinden aras da gider ama salona girmez.

6 yaşındaki masal hemen onların yanına koşup, ayırmak için Onur'a saldırır ve onu ısırır, çimdikler, saçlarını çeker, Maria'yı kurtarmaya çalışır.

O sırada ise onur canı acıdığı için bi anlığına Maria'yı bırakır ve masal ona "Kaç Maria" der.

Korkan maria hemen koşarak ordan uzaklaşır, kaçıp amcasının evine giden Maria'yı amcası Orhan karşılar ve ne olduğunu az çok  Maria'nın halinden anlayıp, Maria'yı kapının önünde tutup kapıyı örter.

Maria, olanları amcasına anlatır ve amcası ise bunun oyun olduğunu Maria'ya inandırır, 4 yaşında yaşadığı olayları önemsiz sanan maria, zaman içinde olanları unutur ama ta ki onu tetikleyen şeye kadar.

İddiaşk 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin