Boğazına bıçak dayanınca Masal hareketsiz kalmak zorunda kaldı.
Tamamen donup kalmıştım, haraket edemiyordum, bir anlık güç ile ayağa kalktım ve öne kapıya doğru koştum, kapıyı açıp kaçmak istedim ama sonra ise küçüklüğüm aklıma geldi.
Masal 2. Kes beni kurtarmak için kendini feda ediyordu, kücükken korktuğum için kaçmıştım ama şimdi kaçamazdım, ne kadar korksam bile.
İsterse içimdeki çocuk ölümüne korksa da onu tekrar bırakamazdım.
İlk önce "Yardım" diye bağırmaya çalıştım ama sesim pek çıkmadı, sonra ise her yeni sarsan ve yankılanan büyük bir çığlık attım.
Bi kaç saniye bekledim ama ses gelmedi bu sefer tekrar bagıracakken koluma giren keskin acı yüzünden çığlığım daha da kuvvetlendi.
Onur elindeki bıçağı bana fırlatmıştı ve kolumu kesip arkadaki duvara saplanmıştı.
Kanamaya başlayan kolumu tuttum ve yaraya baskı uyguladım.
Zaten o kadar halsizdim, kaç gündür haraket edemedigim için hala zar zor haraket ediyordum.
Onur ile Masal hala bogusuyorlardı.
Tekrar çığlık attım ama sesim kısılmıştı bile.
Bıçağa ve sonra iste Onur'a baktım, zorlukla yurup duvardaki bıçağa gittim ve bıçağı aldım.
Eğer Onur'u yaralarsam hapis yatardım ama yaralamazsam da Masal'a zarar gelecekti.
Onur'un, Masal'ın kıyafetlerini çıkartmaya çalıştığını görünce donup kaldım.
Kız çığlık çığlığa ağlarken kanımın dondugunu hissettim.
Hızla etrafıma baktım ve bir alet kutusu gördüm, alet çantasına gittim ve açtım, içinde ise yarayacak bir şeyler aradım.
En ise yarayacak şey bir cekicti.
"Siktir et" dedim kendi kendime.
Çantayı tekrar kapattım ve alıp duvara fırlattım, bu sefer yeterince ses çıkarmıştım ama durmadım ve duvara bir şeyler fırlatıp, vurmaya ve ses çıkartmaya devam ettim.
Kapıdan Aras girdi ve Onur ile Masal'ı görünce donup kaldı.
Kendine gelince etrafa baktı ve benimle göz göze geldi, sonra ise gözleri kolumdaki yaraya kaydı, çabalarken daha çok kan kaybetmiştim.
Aras hemen koşup Onur'a saldırdı ve ikisini ayırmaya çalıştı.
Aras da Onur gibi uzun olduğu için şansı vardı ama Onur'dan daha zayıftı.
Boğuşma sırasında Meriç de odaya girdi ve bana bakınca donup kaldı.
Yarı çıplak ve yaralıydım.
Anında üstündeki kapşonluyu çıkartıp bana giydirdi, altımı pek kapatmaya bile uzun olduğu için biraz da olsa kapatmıştı.
Meriç benim ile Masal arasında kalmıştı ama beni bırakıp Aras'ın yanına koştu.
İkisi beraber Onur ile boğuşurken sonunda Onur yere yığıldı.
"Adamı öldürdünüz mü!? Hapis yatarsınız!" Dedim endişeyle.
"Bayıldı sadece Orosbu Ço-" diyen Meriç, Aras'a bakıp sustu.
"Merak etme annemiz aynı değil" dedi Aras.
Ağzım açık muhabbeti dinliyordum.
Aras, Masal ile ilgilenirken, Meriç'de bana doğru geliyordu.
Kolumdaki ağrı arttığı için kolumu tuttum ve yüzümü buruşturdum, bunu gören Meriç daha hızlı yürümeye başladı ama benim gözüm kararmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddiaşk 2
Teen Fictionİddia üzerine bir aşk sonucunda öğrenilen gerçekler ve geçmiş.