Testi elime aldım ama elim o kadar titriyordu ki test elimden düştü, ama sanki düşen test değil de bebegim gibi hissettim ve zarar görmesinden korktum, hemen testi ellerime geri aldım.
Yanağım çoktan bayağı ıslanmıştı bile.
Ya bu bebeği de kaybedersem, acıya nasıl dayanacagım? Hayır kötü düşünme Maria! Ama ya Meriç istemezse? Ama neden istemesin ki?
Kafamı sallayıp düşüncelerden kurtulmaya çalıştım ve zar zor da olsa ayağa kalkıp musluğu açtım, testi tekrar klozetin üstüne koydum ve avucuma dolan suyu yüzüme defalarca vurdum.
En sonunda nefes nefese aynaya baktım, biraz da olsa kendime gelebilmiştim, şimdi daha iyi düşübilirdim.
Testi tekrar elima aldım ve hemen salona gidip oturdum.
Öylece teste baktım, dakikalarca.
Belki yarım saat belki 1 saat baktım ve düşündüm.
Ona sürpriz yapmak istiyordum ama yine bekleyince bebegimi kaybedersem.
Düşüncesi bile ağlamama yetiyordu, belki de hormonlardandır.
Meriç gelene kadar bile bekleyemezdim nasıl daha çok bekleyebilirim ki?
Telefona uzandım ve alıp saate baktım, Meriç'in gelmesine 1 saat vardı.
İç çektim ve telefonu tekrar masanın üstüne koydum. Testi aldım ve saklayabilcek bir yer düşünüp evde gezindim.
En sonunda kendi kıyafetlerimin arasına gizledim ve mutfağa gidip yemek yapmaya başladım.
Yemeği yaptığımda sofrayı hazırladım ve tam oturacakken zil çaldı.
Nerdeyse koşar adımlarla kapıya gittim ama bir şey belli etmek istemeden kendimi tuttum.
Hemen kapıyı açtım ve Meriç ile Miraç'ı gördüm.
Geri cekildigimde içeri girdiler ve Meriç hemen uzanıp yanağımı öptü.
Miraç ise okul kıyafetlerini değişmek için odasına koştu, zaten bunlar her gün rutin olduğu için biliyordum.
Sonunda hepimiz sofraya oturduk ve yemeye başladık, ne kadar fark ettirmesem bile Miraç gergin olduğumu fark etti ve ne olduğunu sordu.
Ben ise "Sorun yok sadece bir şey isteyeceğim senden" dedim, meraklandım ve hemen "ne istiyorsun Ayçiçegim?" Diye sordu.
"Yarın pikniğe gitsek, çok özledim de" dedim, şevkat damlayan gözleri daha da şefkatli oldu.
"O zaman yarın izin alırım ve beraber gideriz güzelim, yeterki sen iste ben her şeyi yaparım" dedi.
Gülümsedim ve o da elini uzatıp yanağımı okşadı, sonra ise normal yemeye devam ettik, yemek bitince hep beraber sofrayı kaldırıp piknik için hazırlıklara başladık.
Zaten hazırlıklar bitince gün de bittigi için anında yorgunluktan uyudum.
_______________
Gözüme giren güneş ile uyandım ve esneyip gözlerimi ovuşturdum, yanıma baktım, Meriç ile bizim aramıza girmiş Miraç uyuyordu.Meriç uyanıktı ama yatakta boş boş duruyordu ve beni hala fark etmemiş olmalıydı.
"Saat kaç?" Diye sordum sessizce.
"07.00" dedi anında, belki de uyandığımı fark etmişti ama bana bakmamıştı.
Ben yatakta dogrulunca Meriç de yatakta doğruldu.
"Sen hazırlan ben arabayı falan hazırlarım, en son da Miraç'ı uyandırıp gideriz" dedi, kafamı sallayıp onayladım.
İkimiz de yataktan çıktık, ben lavaboya giderken Meriç odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddiaşk 2
Teen Fictionİddia üzerine bir aşk sonucunda öğrenilen gerçekler ve geçmiş.