Kader

22 1 0
                                    

Ayağımın açısından kıvranırken çocuklar etrafıma toplandı.

Miraç'a baktım ve "telefonumu getir" dedim.

Miraç hemen koşup telefonumu aldı ve bana getirdi.

112'yi ardım ve beklerken de çocukların velilerini çağırdım ve veliler gelip çocuklarını aldılar, halimi hatırımı sordular ve yapacak bir şey olup olmadığını sordular.

Tabi Meriç de geldi, koşarak geldi ve hemen ayağıma baktı.

"Kırık gibi mi?" Diye sordu.

"Sanırım" diye mırıldandım.

Endişeyle bana baktı, sonra ise hiç bir şey demeden ve bacağıma dikkat ederek beni kucaklayıp okulun önüne taşıdı, az sonra ambulans geldi ve beni aldılar.

Hastaneye gittik, röntgen çekildi, kırık olduğu tespit edildi ve sargıya alındı, her şey çok hızlı gelişti.

En sonunda kendimi Miraç'ın evinde buldum, Miraç yüzünden olduğu için sorumlu hissettiğini ve itiraz edemeyeceğimi söyledi, bana bakmak istedi.

Zaten kimsem yoktu ve reddedemezdim.

Evdeyken yatakta uzanıyordum, sırtıma yastık koymuştu ve rahat olmamı sağlamıştı.

Miraç bin kere özür dilemisti ve etrafımda dönüyordu.

Meriç elimde yemek dolu tepsi ile yatak odasına geldi ve tepsiyi kucağıma koydu.

Uzanıp kucagımdaki yemeyi yemeye başladım.

____________
İlk gün çok fazla aktivite ve bir şeyler denedim ama yine de o kadar sıkıcı geçti ki.

2. Gün biraz daha alışmaya başlamıştım artık ama yine de çok sıkıcıydı çünkü asla yürüyemezdim.

Mecbur olarak arada canım sıkılınca Meriç ile konuşmam gerekiyordu.

_________________

2. Gün de bol sohbet ve gülüşmeler ile geçti.

_________________
Artık 4 gün olmuştu ve duş almam gerekiyordu, duş almayalı ise 1 hafta olmuştu.

Telefonda bir şeyler ile uğraşan Meriç'e baktım.

"Meriç artık duş almam lazım" dedim, daha doğrusu çekingen şekilde mırıldandım.

Meriç kafasını kaldırıp bana baktığında ve algıladıgında donup kaldı.

Tek başıma duş alamazdım.

Yutkundu ve bir şeyler geveledi, düşünmeye çalıştı.

"Tamam en ilk lavaboya gidelim de ne yapacağımıza bakarız" dedi en sonunda ve bana doğru yürüdü.

Yine beni kucağına aldığında bir kolumu boynunun arkasına doladım ki düşmeyeyim.

Lavaboya gelince dikkatli şekilde beni kapağı kapalı olan klozete oturttu.

"Üstünü çıkarabilir misin?" Diye sordu.

"Evet ama sadece üstümü, altımı çıkartamam" dedim.

Biraz düşündü "üstünü cıkartsan bile tek yıkanamazsın"

Yutkundum, beni görmesini istemedim ama mecburdum.

Gözlerimi kaçırdım.

"Yardım edebilir miyim" dedi, nerdeyse fısıldadı, o da cekiniyordu ve bu durumdan memnun değildi.

"Mecbur" dedim sadece, onaylayarak kafasını salladı.

Üstümdeki kazağı ve südyeni çıkarttım, bu sırada bana bakmak yerine boş boş etrafa baktı, pijamami ve ic çarmaşırımı da sıyırabildigim kadar sıyırdım ama sonrasını indiremedim.

İddiaşk 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin