Vuslat

29 1 0
                                    

Neredeyse kalpten gidecektim.

"EVET" diye çığlık attım bildiğin, hiç düşünmeden.

Meriç'in yüzünün mutluluk ile aydınlanması ve kalkıp beni kucaklamasi, kaldırıp etrafında döndürmesi bir oldu.

Yere indiğim an daha görüşüm netleşmeden başımı döndüren bir öpücüge tutuldum.

Sonunda ben öpücükten uzaklaşınca beni sıkıca sardı, bundan sonra bir daha üşümeyecegimi anladım.

Ben de ona sıkıca sarıldım ve kafamı göğsüne yasladım, kalp atışlarını duydum, heyecan ve mutluluktan küt küt atıyordu.

Benim de kalp atışım küt küt atıyordu ama onun kalp atışıyla birleşip ikimizi de rahatlattı.

"Ne zaman evlenecegiz?" Diye sorduğumda kahkaha attı.

"Biraz fazla mı heveslisin sanki?" Diye sordu.

Neden bilmiyorum ama biraz utandım.

"Hevesli olmam normal değil mi, sonuçta bundan sonra hep seninle yaşayacağım, aile olacağız sonuçta" dedim.

"Biz zaten hep birlikte yaşadık" dediginde haklı olduğunu farkettim.

"Dogru" dedim, tüm hevesimi kaçırdığı için somurtup geriye çekildim.

"Tamam tamam, haklısın sonuçta aile olacağız" dedi.

Yine de somurttum.

Beni kendine çekti ve yanağımı öptü.

İstemsizce biraz yumuşadım.

Gülümsedim, "ama sonuçta her şey güzel olacak, sonsuza kadar birlikteyiz" dedim.

"Haklısın" diye yanıtladı.

"Tekiz ama yine de bu gün ani kalsın istedim" dedi Meriç.

Ben Gülümserken o da arabaya doğru yürüdü, ne yaptığını anlamadım ama arabadan bir kamera ile geri dönünce biraz daha anlamaya başladım.

"Fotograf çekinelim bol bol anı kalır" dediginde anladım, belki güzel fotoğraflar çıkar diye heveslendim.

En ilk Meriç beni bir suru güzel fotoğraf çekti, sonra ise ben Meriç'i güzel güzel fotoğraflar çektim.

Sonra iste kamerayı arabaya sabitleyip saniye ayarladık ve çok güzel video ile fotoğraflar çektik ama en önemlisi ise çok eğlendik.

Tamamen bitirince kamerayı elimize alıp kaç video fotoğraf var bakmak istedik, yaklaşık 200 küsür vardı.

Hepsine bakmak bir asır tutmuştu ama hepsi o kadar güzeldi ki değerdi.

Çok komik ama Meriç 1 tane küçük ay çiçeğini kökünden kopartti, evimizin bahçesine diyeceğim dedi, ben de ona ben varım ya dedim ve ikimiz de güldük.

Bu gün benim için dünyanın en güzel günü olabilirdi ama şimdilik çünkü daha düğün günümüz de var.

_____________________

Sonunda eve varınca Meriç, Miraç geleceği için sofra hazırlamaya başladı ve ben de üstümü değişip dinlenmeye başladım.

Artık tamamen onların evine taşınmaya karar verdim, zaten evlenince sonsuza kadar birlikteydik.

Miraç gelince yemek yedi ama bize sürekli tuhaf tuhaf baktı.

"Neden bu kadar mutlusunuz?" Diye sordu bize.

İlk önce Meriç'e baktım belki söylemek ister diye, ama sonra o da bana pasladı.

Miraç'ın boyuna eğildim ve gülümsedim.

İddiaşk 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin