Alara kapıyı tıklatıp kafasını uzattığın da Belinay'ın ayna karşısında oturduğunu görünce ağır adımlarla bedenini içeriye sokup kapıyı kapattı. Yavaş yavaş Belinay'ın yanına gelince önünde diz çökerek elini tuttuğunda dolu mavi gözleriyle kendisine baktığını gördü.
-"Konuşmak ister misin?"
-"Ne konuşayım?"
-"Neden gözlerin dolu dolu"
-"A..Alara.. ben..kor..kuyorum"
-"Neyden kuzum?"
-"Evlenmekten"
-"Emir birşey mi dedi?"
-"Benim hala Kerem'in sevdiğini düşünüyor"
-"O nereden çıktı?"
-"Dün mekandan çıktıktan sonra.. beni öp dedi.."
-"Sende öptün"
-"Hı hı"
-"Sonra ne oldu?"
-"Kerem'in olmadığını ve de hala onu sevdiğimi düşünerek beni test ettiğini söyledi"
-"Neden böyle bir şey yaptı ki?"
-"Bilmiyorum.. bildiğim tek birşey var bu evlilik gerçek olmayacak"
-"Nasıl?"
-"Hala onu sevdiğimi düşünüyor. Alara yemin ediyorum ki ben Kerem'i sevmiyorum"
-"Göt kafalıya bak sen.. asıl kendisine baksın. Onu terk edip giden kızın hala arkasından bakmadığı ne malum?"Belinay'ın gözünden bir damla akan yaş yanağına süzülünce Alara hafifçe göz yaşını silip yeniden Belinay'ın elini tuttu.
-"Seni üzmek için söylemedim kuzum. Özür dilerim"
-"Ben ne yapacağım Alara?"
-"Sen ne düşünüyorsun?"
-"Beynim ve kalbim dondu. Başka zaman kafamın içinde riv riv sesler dolanırdı, şimdi yok"
-"Belinay.. Emir böyle bir şey demeseydi şuan bu kapıdan çıkar mıydın yoksa oturur muydun?"
-"Çıkardım"
-"Sen Emir'den hoşlanıyorsun"
-"Öyle bişey yok"
-"Bu gözyaşlarının sebebi, Emir'in hala Kerem'in sevdiğini düşündüğü için mi, yoksa evlilikten korktuğun için mi?"
-"Beni yanlış anlıyor"
-"Belinay gerçekten yalan konusunda berbatsın"
-"Yalan söylemiyorum"
-"Test edelim"
-"Sen de mi?"
-"Emir gibi şunu yap demiyeceğim. Sadece bir kaç soru soracağım"
-"Ne gibi sorular?"
-"Onu görünce ne hissediyorsun?"
-"Boğmak"
-"Belinaayy"
-"Tamam tamam.. karnım ağrıyor. Sonra olur olmadık yerlerde aklıma geldikçe hemen kendimi işe veriyorum.. elimi tuttuğu zaman kendimi güvende hissediyorum"
-"Öptüğü zaman ne hissediyorsun?"
-"Denizin dibine batmışım, o da beni boğulmaktan kurtarıyor gibi hissediyorum"
-"Belinay sen Emir'i sevmiyorsun. Sen Emir'e aşık olmuşsun"
-"Dema"
-"Dedum bile"
-"Ne yapacağım ben?"
-"Kendine aşık ettireceksin"
-"Herif benim hala Kerem'in sevdiğini düşünüyor. Nasıl aşık ettireceğim acaba?"
-"Şöyle canım arkadaşım. Şu düğünü aradan çıkartalım sonra plana başlayalım ne dersin?"
-"Bilmiyorum Alara"
-"Sen bana güveniyor musun?"
-"Çok güveniyorum"
-"O zaman hadi çıkalım buradan da kınanı yakalım"
-"Ne kınası ya? Ben kına gecelerini sevmiyorum ki"
-"Gelenek görenek bunlar hadi toparlan"Belinay derin nefes alarak oturduğu yerden kalkıp aynaya baktığın da üzerindeki kırmızı bindallıya kısa bakış atıp kapıya doğru gitti.
-"Ben gidiyorum sen de gel"
-"Nasıl geleceğim?"
-"Oynayarak geleceksin"
-"Off Alara yaa"
-"Asıl sana of Belinay. Kızım normal geleceksin. Zaten kimse yok toplasan on tane kadın var"
-"Hı hı"Meryem Hanım tebessüm ile İrem Hanımla sohbet ederken koridordan gelen kırmızılar içinde duran kızını görünce yaşlar birden süzülmeye başladı. Gamze bir yandan fotoğrafları çekip diğer yandan Belinay'ın yanına gidip elini tutunca ortadaki sandalyeye oturttu.
-"Çok güzel olmuşsun"
-"Teşekkür ederim"
-"Eee hadi hanımlar alkışlar eşliğinde türkümüzü söyleyelim de gelin hanımın kınasını yakalım"Belinay başına örtülen örtü ile kafasını yere eğdiğin de kına türküsünü duymaya başladı. Kafasını kaldırdığın da Yeşim'in 'yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar' şarkısını söylediğini duyunca bakışlarını annesine çevirdiğin de ağladığını görünce gözündeki yaşlar birden akmaya başladı.
Gamze, Belinay'ın yanına çökünce Alara da karşısına geçip Belinay'ın elini tuttular.
-"Kaynana kaynanaa, güzel gelinin avucunu açmıyor"Belinay avucunu açınca Alara yeniden kapatıp Gamze'ye tebessüm ile bakarak İrem Hanım elindeki altını Alara'ya uzattı. Alara kınayı alıp avucuna yakınca altını üstüne koyup elini sarmalamıştı.
-"Ben Emir'e bakıp geliyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GARİP AŞK (TAMAMLANDI )
Novela JuvenilYıllar önce verilen sözler kendi çocuklarının kaderini belirleyen babalar.. Babalarını rest mi çekecekler.. Yoksa Kaderlerine boyun mu eğecekler. Belinay ve Yusuf Emir.. Belinay; Karadeniz'in asi, inatçı ve hoyrat kızı.. Yusuf Emir; Karadeniz'in dal...