Herkese tekrardan merhaba :)
Uzun zaman oldu buralarda pek yoktum. Yazmış olduğum 'BERDEL' hikayesini düzenlemekle meşgulüm. Şimdilik çok güzel gidiyor. Çoğu sahneler değişti. Düzenleme bittikten sonra hemen yayınlayacağım.
Bu arada size küçük bir özel bölümle geldim. Umarım içinize siner.
Tekrardan görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın <3
İKİ YIL SONRA
Belinay çayın altını kapatıp bacaklarına sarılan küçük kızını görünce eğilip kucağına aldı.
-"Birileri yine firar etmiş. Nereye küçük hanım?"
-"An..ne.."
-"Demek anneye yardım etmeye geldin. Aferin sana minik şimdi de anneyle beraber ablayı ve babayı kaldıracaksın. Şak bakalım"Belinay avucunu gösterince kızı hemen şaklatırken öperek yanaklarını sıkarak Aysu'nun odasına girdi. Kucağındaki Ayla'yı kenara oturtunca Aysu'nun saçlarını sevmeye başladı.
-"Güzel kızım.. hadi kalk anneciğim sabah oldu"
-"Beş dakika daha"
-"Okula geç kalacaksın anneciğim hadi"
-"Neden okul varya?"
-"Okuma yazmayı öğrenip güzel bir meslek sahibi olmak için"
-"Ben babamın kafesini işletmek istiyorum"
-"Önce okulunu oku sonra babanın mekanını alırsın. Hadi bakalım"Aysu tepesinde dolanan kardeşini öpüp yataktan kalkınca annesinin yanağına da öpücük kondurdu.
-"Birinci sınıf olmak çok zor"
-"Bunu atlatırsan gerisi kolay anneciğim"
-"Dayım öyle söylemiyor"
-"Ne diyor yine o dayın?"
-"Sen on iki yıl okuyacaksın, sonra üniversitesi okuyacaksın. Bunu dört yıl da okuyacaksın diyor"
-"Doğru demiş"
-"Ben nasıl okuyacağım o okulu anne?"
-"Gidip gelip büyüyerek okuyacaksın"Belinay giden kızın arkasından gülüp Ayla'yı kucağına alınca odadan çıktı.
-"Birinci görev tamamlandı şimdi ikinci görev"Ayla ellerini şaplatarak annesinin kucağında oynarken Belinay yatağında yüzüstü çıplak şekilde uyuyan kocasını görünce kucağındaki kızına baktı.
-"Seni getirmekte hata mı ettim acaba?"
-"An..ne"
-"Evet anne.. hadi bakalım"Yusuf Emir çoktan uyanmış Belinay'ın uyandırmasını beklerken nihayet kızıyla birlikte geldiğini anlayınca gözlerini açmadan sakince bekliyordu. Sırtında küçük ağırlıkla gözlerini açarken Belinay'ın gülümseyerek kendisine baktığını gördü.
-"Günaydın kocacığım"
-"Günaydın karıcığım"
-"Biraz ağırlık verdik sana kusura bakma"Yusuf Emir elini arkaya atıp kızının tutarken önüne dönüp kollarının arasına alır almak öpmeye başladı.
-"Birileri erkenci"
-"Öyle.. hatta mahkum kaçmış ve ayaklarıma kapanıyordu"
-"Ooo anlaşılan beşiğe korkuluk takma zamanı geldi"
-"Fayda etmez. Çok hareketli bu çocuk Allah korusun başına birşey gelir"
-"Gece biz uyanırken kalkar çekmeceleri kurcalar"
-"Alt çekmeceyi kullanmıyorum iptal ettim. Biliyorsun ki orayı çocuk kilidi ile değil iki tane vida ile sabitledik"
-"Bilmez miyim? Bu cadalozun ablası her yeri kurcalıyordu"
-"Hadi kalkta kahvaltı yapalım. Aysu da uyandı"
-"Tamam güzelim siz çıkın ben de kalkayım yataktan"Belinay, Ayla'yı kucağına alınca Yusuf Emir ensesinden tutup dudağına öpücük kondurdu.
-"Günaydın öpücüğümü almamıştım"Belinay gülümseyerek odadan çıkarken kahvaltı masasına yeni oturan Aysu'nun başına öpücük kondurup Ayla'yı da bebek sandalyesine oturttu.
-"Al bakalım miniğim bu da sütün"
-"Teşekkür ederim anne"
-"Afiyet olsun bitanem"
-"Anne"
-"Efendim güzel kızım"
-"Yarın arkadaşımı. doğum günü ya ben hediye almak istiyorum"
-"Okul çıkışı ben seni almaya geleceğim. Birlikte gidelim olur mu?"
-"Babam dün birlikte gidelim dedi"
-"Tamam anneciğim babanla hallet. Al bakalım Ayla Hanım sen de bunu ye"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GARİP AŞK (TAMAMLANDI )
Novela JuvenilYıllar önce verilen sözler kendi çocuklarının kaderini belirleyen babalar.. Babalarını rest mi çekecekler.. Yoksa Kaderlerine boyun mu eğecekler. Belinay ve Yusuf Emir.. Belinay; Karadeniz'in asi, inatçı ve hoyrat kızı.. Yusuf Emir; Karadeniz'in dal...