Belinay odasına girdiğin de Yusuf Emir kolunu tutup kendisine çekerek yüzünü avuçlarının arasına aldı.
-"Neyin var güzelim?"
-"Birşeyim yok"
-"Var.. Telefonla konuştuğundan beri ağzını bıçak açmadı"
-"Yorgunum ya ondandır. Bırak beni de banyoya gireceğim"Yusuf Emir alnını öpüp geri çekildiğin de Belinay koşar adımlarla banyoya gidişini izlerken kapıyı kapatıp kanepeye baktı.
-"Bu gece kollarımın arasına almam lazım ama nasıl?.. zorla girersem kodun mu oturtturur bu kız. Neyse sabredeceksin oğlum başka yolu yok"Adımlarını giyinme odasına çevirip üzerini değiştirince yeniden odaya gelip kanepeye oturduğun da telefona bakmaya başladı.
Belinay duştan çıkıp giyinme odasına girince kapıyı örtüp kilitledi. Dolabın karşısına geçtiğinde kırmızı geceliği eliyle tutup kaldırınca incelemeye başladı.
-"Ben bunu giyersem adam üstüme atlar. Ahh Belinay, Alara'nın aklına uymak zorunda mısın?.. tamam sakin oluyoruz ve yapacağım.."Yusuf Emir açılan kapı ile kafasını kaldırıp yeniden telefona baktığın da hayal gördüğünü zannederek yeniden Belinay'a baktı. Üzerindeki ince askılı göğüs bölgesi dantelli ve kalçasını zorla kapatan kırmızı gecelikle görünce gözleri yerinden çıkacakmış gibi bakıyordu.
Belinay aynanın karşısına geçip saçlarını tararken Yusuf Emir'e bakmamak için savaşlar veriyordu. Kremi alıp eline ve yüzüne sürünce yatağa oturup sol bacağını hafif kırıp Yusuf Emir'e baktı.
-"B..be..Belinay"
-"Efendim"
-"Bu..bu ne.. ıhımm.. bu nereden çıktı?"
-"Ney nereden çıktı?"
-"Üzerindeki"
-"Haa evet.. o da çok sıcak. Ben de çok terliyorum. Biraz ince birşeyler giyeyim istedim. Olmamış mı?"
-"Olmuş.. olmuşta ben yandım"
-"Ne dedin anlamadım"
-"İyi yapmışsın diyorum"Belinay kafasını sallayarak önüne dönünce eline kremi döküp bacağına yavaş yavaş kremi sürmeye başladı. Yusuf Emir gördüğü manzara karşısında daha fazla dayanamayıp banyoya girince üzerini çıkarmadan soğuk suyu açıp beklemeye başladı.
-"Yaktın beni kadın, yaktın"Belinay gülerek yatağın içine girince göbeğine kadar örtüyü çekti. Saçlarını yastığa dağıtıp sırt üstü yatıp gözlerini kapatıp uyumaya başladı.
Yusuf Emir bir süre sonra odaya geldiğin de yatakta uyuyan karısını görünce bakışlarını kaçırıp giyinme odasına girdi. Boxerini ve eşofmanı giyerek üzerine tişörtü geçirip içeriye girdiğinde soluna dönmüş, geceliğinin etek kısmı beline doğru sıyrıldığını ince kiloduyla göz göze gelince bakışları kalçasına sabitlemişti.
Bir süre sonra kendine gelip kanepeye oturunca Belinay'a baktığın da neredeyse göğüs ucu gözükecek şekilde durunca bacak arasındaki sızıyı aldırış etmeden arkasını dönüp uyumaya başladı.
Derin nefes verip oturur pozisyona geldiğin de hala Belinay'ın kendi tarafına dönük şekilde uyuduğunu görünce tişörtünü çıkarıp yatağın sol tarafına geçip yatacakken Belinay la göz göze geldi.
-"Ne yapıyorsun?"
-"Kocaman adam küçük kanepeye sığmadı ben de burada yatacağım"
-"O zaman ben yatarım"
-"Seni yemem Belinay yat uyu"
-"Üzerin niye çıplak?"
-"Oda sıcak sen de dedin, ben de yanıyorum çıkardım"Belinay yutkunarak yatakta oturur pozisyona gelip Yusuf Emir'e kısa bakış atıp yataktan çıktı.
-"Nereye?"
-"Lavaboya"Belinay banyoya girince Yusuf Emir yatağa girince bacak arasında sızı gittikçe artınca daha fazla dayanamayacağını anladı.
-"Ooff.. Allah'ım dayanma gücü ver bana"Belinay odaya girdiğinde Yusuf Emir'in gözleri kapalı şekilde sırtını yatak başlığına yaslayarak oturduğunu görünce derin nefes alıp vererek yatağın içine girip arkasını döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GARİP AŞK (TAMAMLANDI )
Novela JuvenilYıllar önce verilen sözler kendi çocuklarının kaderini belirleyen babalar.. Babalarını rest mi çekecekler.. Yoksa Kaderlerine boyun mu eğecekler. Belinay ve Yusuf Emir.. Belinay; Karadeniz'in asi, inatçı ve hoyrat kızı.. Yusuf Emir; Karadeniz'in dal...