Belinay kafasını çevirdiğinde Kemal Bey'in yığılışını görünce koşar adımlarla Yusuf Emir'in peşinden gitti.
-"Yusuf Emiirrrr"Yusuf Emir adımlarını durdurunca arkasını dönüp Belinay'ın koşar adımlarla gelip boynuna sarıldığın da kollarını kaldırıp sarmaladı.
-"Sen yapmadın biliyorum"Belinay geri çekilip Yusuf Emir'in yanaklarını avuçlayınca hafif kızaran yanağını öpüp çekildi.
-"Bana inanıyorsun"
-"İnanıyorum"
-"Babam inanmıyor"
-"Ona birşey diyemem. Sen nereye gidiyorsun?"
-"Bilmiyorum"
-"O zaman birlikte gidiyoruz"
-"Sen burada kal Belinay. Ben giderim"
-"Kocam değil misin?"
-"Kocanım"
-"Tamam işte sen nereye ben oraya"
.
.
.
Oğuz galeriden çıkarken Alper'in yanına doğru geldiğini görünce kollarını açıp beklemeye başladı. Alper kafasını uzatınca Oğuz boynuna sarılıp başının üzerine öpücük kondurdu.
-"Nasılsın yavrum?"
-"Fena değil. Sen nasılsın?"
-"Bombastik"
-"Yeşim ile aranız iyi"
-"Maşallah de oğlum. Nazar değdireceksin"
-"Maşallah maşallah oldu mu?"
-"Oldu. Sizin durumlar nasıl?"
-"Kızın babası sevmiyor beni bakalım ne olacak?"
-"Sevse ne olacak sevmese ne olacak? Kızıyla evleneceksin zaten"
-"Adamın tek kızı olduğu için kolay kolay vermez"
-"Biz alırız kanka"
-"Alırız da zor gibi görünüyor"
-"Broo.. Emir'in babası Kemal Amca, Belinay'ın babası Hamza Amca. Bu ikiliyi alırsak kızı da sana alırız oldu bitti"
-"Onlar ne alaka Oğuz?"
-"Bunlar karılarını almak için macera üstüne macera yaşamışlar. Bir macerayı da seninle yaşarlar"
-"Babam ne olacak?"
-"O da gelecek ama ağırlık amcalarda olacak"
-"Bilmiyorum Oğuz"
-"Ben biliyorum. Hadi bana gidelim"
-"Gidelim de Emir'le konuştun mu?"
-"Dün aradım Belinay'a sürpriz hazırladığını söyledi. Sabahta aramadım, sonra ararım dedim yoğunluk vardı. Saat geç oldu yarın yanına gideriz"
-"Ulan bir iddiaya girdik onu bile yapamadık"
-"Kanka iddia umurumda değil. Birbirlerini sevsinler bana yeter. Yoksa ben şu dakikadan itibaren senin eve yerleşirim de ben istemiyorum"
-"Aynen bu şekilde isteme kardeşim"
.
.
.
Mete elindeki salata tabağı ortaya koyup yerine oturunca abisine baktı.
-"Yemekler yıkılıyor abii"
-"Afiyet olsun kardeşim"
-"Allah'tan Belinay yokta rahat rahat yerim ben bunları"
-"Belinay olsa sen olmadan yemezdi bunları"
-"Ben yerim abi.. kapı çalıyor sen otur ben bakarım"Mete ekmeği ağzına attıktan sonra kapıyı açınca Belinay'ın sırıtan yüzünü görünce şok içinde kaldı. Yusuf Emir, Belinay'a bakınca Mete'nin yanağından makas alıp içeriye girdiğinde Metin oturduğu yerden kalkıp Belinay'a sarıldı.
-"İyi insan lafın üstüne gelirmiş"
-"Hem iyiyim hem de kaynanam seviyor"
-"Ben rüya görüyorum değil mi abi?"
-"Yok rüya değil. Hadi sen iki tabak al gel. Gençler geçin masaya"
-"Oooo Metin abi döktürmüşsün yine"
-"Yaptık birşeyler"
-"Hem de kanat en sevdiğim"Belinay, Yusuf Emir'in elini tutup masaya geçince Mete üzgün gözlerle tabakları koyarak Belinay'a baktı.
-"Kızım sen bu yemeğin kokusunu mu alıyorsun?"
-"Evet"
-"Eee nasılsınız bakalım?"Belinay, Yusuf Emir'e baktığın da dalgın halde tabağa baktığını görünce bakışlarını Metin'e çevirdi.
-"İyiyiz abi. Biraz çılgınlık yapalım istedik"
-"Buraya gelmek çılgınlık olmaz belo"
-"Biz evden ayrıldık. Bir iki gün burada kalabilir miyim?"
-"Sorman hata. Ne zaman isterseniz, ne kadar isterseniz kalabilirsiniz. Burası sizin de eviniz"
-"Sağol abi"
-"Emir'in nesi var?"
-"Evden ayrıldık ya biraz modu düştü"Mete kolunu Yusuf Emir'in omzuna atınca kendisine bakan durgun gözleri gördü.
-"Hadi bakalım damat ye yemeğini"
-"Pek iştahım yok"
-"Olmasa da yiyeceksin. Bak abimin kanatlarını yemek herkese nasip olmaz. Ye şunu"
-"Mete uğraşma kocamla"
-"Aman aman yemedik kocanı"
-"Hadi canım ye biraz"
-"Ben bir lavaboyu kullanabilir miyim?"
-"Yukarı koridorun hemen solunda"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GARİP AŞK (TAMAMLANDI )
Ficção AdolescenteYıllar önce verilen sözler kendi çocuklarının kaderini belirleyen babalar.. Babalarını rest mi çekecekler.. Yoksa Kaderlerine boyun mu eğecekler. Belinay ve Yusuf Emir.. Belinay; Karadeniz'in asi, inatçı ve hoyrat kızı.. Yusuf Emir; Karadeniz'in dal...