Kerem hastaneye geldiğinde Belinay'ın odasına girince başka bir erkeğe sarılıp güldüğünü görüp kaşlarını çatarak Belinay'a baktı.
-"Senin ne işin var burada?"
-"Asıl bu adam kim ki sana sarılıyor?"
-"Sanane be.. sen kimsun da ben sana hesap vereceğum?"
-"Sevgilin.."
-"Sen benum hiçbir şeyum değilsun şimdu çık git odamdan"Kerem bakışlarını Okan Hoca'ya çevirdiğin de ifadesiz bir şekilde kendisine baktığını görünce Belinay'a baktı.
-"Konuşmak istiyorum seninle"
-"Hocam müsaadenuzle benum halletmem gereken bir mesele var. Sonra konuşalum olur mu?"
-"Her zaman"Belinay sinirle Kerem'in arkasına geçtiğin de tekerlekli sandalyeyi itmeye başladı.
-"Nereye gidiyoruz?"
-"Konuşacağuz ya bekle"
-"Belina.."
-"Sus"Belinay, Kerem'i hastanenin terasına getirdiğin de Kerem korku gözlerle Belinay'a baktı.
-"Ne yapacağız burada?"
-"Konuşacağuz"
-"Odanda konuşsaydık"
-"Konuş"
-"Ne konuşayım?"
-"Konuşmak isteduğuni söyledun hadi konuş"
-"Bir sakin olsan"
-"Ben sakinum"
-"Şiven kaydı Belinay bir sakin ol"
-"Konuş dedum ula"
-"Bana bir şans ver"
-"Ne dedun, ne dedun?"
-"Seni seviyorum"
-"Sen sevmeyi bilmiysun ki sana şans vereyum"
-"Biliyorum"
-"Bilseydun benu aldatmazdun ula"
-"Belinay.. ne olursun affet beni"
-"Affetmeyeceğum ula"
-"Affedeceksin beni"
-"Sebep?"
-"Beni seviyorsun"
-"Mesele sevmek değil.."Belinay bir adım daha atıp Kerem'in yüzüne doğru eğildiğin de Kerem seslice yutkundu.
-"Mesele benu aldatman"
-"Aldatmadım"
-"Öyle mi? Babama itiraf ettuklerun neydu?"
-"Boğazıma yapıştığı için canımı kurtarmak için yalan söyledim"Belinay kahkaha atarak yere oturup Kerem'in kırık olan bacağına tekme attı. Kerem acı ile inleyince derin nefes alıp Belinay'a baktı.
-"Bu kadar usta bir yalancu olduğuni bilmiydum ama öğrenmuş oldum"
-"Yalan söylemiyorum"
-"Kerem.. ben acudan ölsem bile babam asla ama asla bu konuda bana yalan söylemez. Babamun asker olmasuni geçtum adamun o kadar çok çevresu var ki senin siciline kadar herşeyuni öğrenmuş"
-"Ne?"
-"Böyle göt gibi kalursun işte"Belinay ayağa kalkıp üzerini silkelerek düzeltince Kerem'e son kez baktı.
-"Affet beni Belinay. Ne olursun bir şans daha ver bana"
-"Şans mu istiysun?"
-"Çok istiyorum"
-"Beni seviysun"
-"Seviyorum.. çok seviyorum.. aşığım sana yemin ediyorum"
-"Yani şuradan atla desem atlar misun?"
-"Atlarım"
-"Atla hadi"
-"Şimdi atlayamam malum bu haldeyim"
-"Ha bu halde olmasan atlayacaksun?"
-"E..ve..t"Belinay gülerek Kerem'e bakınca tekerlekli sandalyeyi iterek kenara geldiğin de aşağıyı incelemeye başladı.
-"Aşağısu sakin"
-"Ne yapıyorsun Belinay?"
-"Benum içun atlayacaksun ya yardum edeceğum sana"
-"Belinay dur bir dakika"
-"Korkma.. seni affedeceğum ya bırak yardum edeyum sana"Kerem oturduğu yerden zorla kalktığında Belinay kafasını aşağıya doğru eğdirmişti. Kerem'in çığlıklarını duyan Okan Hoca daha fazla dayanamayarak Belinay'ın elinden Kerem'i alıp yerine oturtmuştu.
-"Belinay ne yapıyorsun?"
-"Atiyrum"
-"Ne kadar rahatsın sen ya?"
-"Kendisu istedu Hocam, değul mi?"
-"Bırak şunu hadi hastalarınla ilgilen"
-"Şunu atayum gideceğu.."
-"Belinay hadi.. hadi hadi in aşağıya"Belinay, Kerem'in gözüne yumruk atıp terası terk ettiğin de Okan tekerlekli sandalyeyi ittirip Kerem'e baktı.
-"Kiminle geldiysen git ve bir daha Belinay'ın karşısına çıkma"
-"Sanane lan. Sen kim oluyorsun da Belinay'ın etrafında geziniyorsun he?"
-"Abisiyim lan var mı diyeceğin?"
-"Abi ayagu kıza yürüyeceksin yani? Yer miyim ulan ben bunları?"
-"İster ye ister yeme. Seni son kez uyarıyorum Belinay'ın karşısına çıkma"
-"İstediğini yap umurunda değil. O kız benim ve ondan asla vazgeçmeyeceğim"
-"Belinay çoktan senden vazgeçti.. ki vazgeçmese bile Belinay sana asla geri dönmez"
.
.
.
Yusuf Emir, babasıyla sohbet eden Bedrettin Bey'e bakarken ara ara kravatını gevşetip nefes almaya çalışıyordu.
-"Artuk imzalaru attuğumuza göre sık sık görüşürüz Kemal Bey"
-"Benimle değil ama oğlumla daha çok bir araya gelirsiniz"
-"O niyedur? Yoksa emekluye mi ayruliysun?"
-"Bir nevi öyle. Emir evleniyor haliyle ben de ona şirketi bırakacağım"
-"Hayurlu olsun"
-"Sağolun"
-"Ben de imzamizu atarsak kizumla evlendurmeyi düşüniydum ama kismet değulmuş"
-"Herkeste beni evlendirmeye ne meraklı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GARİP AŞK (TAMAMLANDI )
Fiksi RemajaYıllar önce verilen sözler kendi çocuklarının kaderini belirleyen babalar.. Babalarını rest mi çekecekler.. Yoksa Kaderlerine boyun mu eğecekler. Belinay ve Yusuf Emir.. Belinay; Karadeniz'in asi, inatçı ve hoyrat kızı.. Yusuf Emir; Karadeniz'in dal...