20. Bölüm

67 7 0
                                    

Alara, gelin odasında Belinay'ın akan makyajını temizlerken bir yandan da Alper'e bakıp duruyordu.
-"Alara şu makyajı temizle sonra git Alper'in yanına"
-"Temizliyorum işte"
-"Buradan pek öyle gözükmüyor"
-"Biraz fazla dağılmış o yüzden anca temizliyorum"
-"Benim kadar dağılmış olamaz"

Yusuf Emir arkasına yaslanıp Belinay'a bakarken Alper'in kısık sesle kendisiyle konuştuğunu görünce bedenini ona çevirdi.
-"Ne düşünüyorsun?"
-"Hamza Baba kalp krizi geçirmiş ve Belinay'ın haberi yok"
-"Ne?"
-"Ayy ne oldu Alper?"
-"Yok birşey canım. İş ile ilgili bir durum.. durumu nasıl?"
-"İyiymiş ama hastanede durduramıyorlar. Düğüne geleceğim diye hastaneyi ayağa kaldırmış"
-"Belinay'ın bilme hakkı var"
-"Meryem anne sakın öğrenmesin dedi. Ben de susuyorum"
-"Şuan ne diyeceğimi bilmiyorum"

Yusuf Emir tıklanan kapı ile bakışlarını kapıya çevirdiğin de gülümseyerek giren adamı görünce kaşlarını çattı. Bir kaç adımda Belinay'ın yanına gidip sarılınca Yusuf Emir yerinden kalkıp yanlarına gitti.
-"Hoşgeldin"
-"Hoşbuldum ve hayırlı olsun"
-"Teşekkür ederim"
-"Merhaba Alara nasılsın?"
-"İyiyim abi sen nasılsın?"
-"Ben de iyiyim"
-"Abi tanıştırayım Yusuf Emir, arkadaşı Alper"
-"Memnun oldum gençler ben de Metin"
-"Mete'nin abisi"
-"Çok güzel olmuşsun"
-"Biraz dağıldık ama iyiyim değil mi?"
-"Mükemmelsin"

Metin, Belinay'ın alnını öpüp müsaade isteyerek odadan çıkınca Belinay, Yusuf Emir'e baktı.
-"Hiç öyle kaşlarını çatarak bakma o benim abim"
-"Önüne gelen herkes ya abin, ya da arkadaşın başka kimse olmuyor"
-"Bana bak sen ne demeye çalışıyorsun?"
-"Emir sakin ol kardeşim"
-"Bu kadar erkeklerle samimi olman beni rahatsız ediyor Belinay"
-"Paşamıza bak yaa.. daha düne kadar kızlarla alem yapan bana neler söylüyor?"
-"Belinay tamam canım sakin ol. Alper al Emir'i oturun siz"

Alper, Yusuf Emir'in kolunu tutup çekince kanepeye oturduğun da Belinay elindeki mendili alıp aynanın karşısına geçti. Makyajını temizledikten sonra kapıdan içeriye giren Oğuz'u görünce yerine oturdu.
-"Yeşim nerede Oğuz?"
-"Songül annenin yanında"
-"Anne derken?"
-"Yeşim benim, anası da anam oluyor demek"
-"Yeşim'in haberi var mı?"
-"Olur olur.. bu arada herkes sizi bekliyor hazırlanın"

Belinay gerginlikle ayağa kalkıp gelinliğinin eteğini düzeltince Alper ve Alara odadan çıkmışlardı. Yusuf Emir kapıyı açıp Belinay'ın çıkmasını beklemeden önden gidiyordu.
-"Hiç durma dümdüz devam et"
-"Öyle yapıyorum"
-"Öylö yopoyorom"
-"Dilini kestirtme bana"

Yusuf Emir kapının önünde gelip elini Belinay'a uzattığın da koluna girdiğini görünce sinirli bir gülüş attı.
-"Elimi niye tutmuyorsun?"
-"Şu dakika da gerginlik çıksın istemiyorum Emir"
-"Adım Yusuf Emir"
-"Ben Emir demek istiyorum"

Yusuf Emir ağzını açacağı an da büyük kapı açılınca sahte bir gülümsemeyle birlikte salona giriş yaptılar. Belinay heyecanla adım adım ilerleyerek nikah masasına oturunca etrafa göz gezdirdiklerin de kalabalığı görünce yutkundu.
-"Çok kalabalık"
-"Normal değil mi?"
-"Babamı görüyor musun?"
-"Kalabalıktan göremiyorum"
-"Şu kızı görüyor musun?"
-"Hangisi?"
-"Kız olunca hemen gözlerin açılıyor ama babamı göremiyorsun"
-"Belinay bana babamı görüyor musun dedin evet göremiyorum ama şu kız dediğin için kim olduğunu sordum, ismini deseydin emin ol onu da göremezdim"
-"Hı hı öyledir"
-"Saygı değer misafirlerimiz, Belinay ve Yusuf Emir'in bu mutlu günlerinde yalnız bırakmayıp hepiniz geldiğiniz için teşekkür ederiz.. şahitler de yerini aldıysa nikahımıza başlayalım"

Belinay, Alara'ya gülümseyerek önüne döndüğünde nikah memurunun kendisine sorulan soruyu duyunca gözleriyle babasını aradığın da kapının önünde olduğunu görünce rahat nefes alıp nikah memuruna baktı.
-"Evet"
-"Siz Yusuf Emir Kozcuoğlu.. iyi günde kötü günde, hastalıkta sağlıkta, bir ömür boyu Belinay Korkmaz'ı hiç kimse ve etkisi altında kalmadan eş olarak kabul ediyor musunuz?"
-"Evet"
-"Sizler de şahit misiniz?"
-"Evet"
-"Lütfen buraya imzanızı atınız"

BİR GARİP AŞK (TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin