5. Φωτισμένα Σαλονια

34 4 3
                                    


Το ξενοδοχείο έβραζε από την κίνηση. Ήταν η μεγάλη μέρα των εγκαινίων της μπουτίκ του Angel Dust, και οι πάντες έτρεχαν για τις τελευταίες ετοιμασίες. Τα υφάσματα είχαν ήδη κρεμαστεί, τα ράφια ήταν γεμάτα με περίτεχνα κοσμήματα, ρούχα που έσταζαν σεξαπίλ, και περίεργα αξεσουάρ από την κόλαση, αλλά... ένα πράγμα είχε ξεχαστεί. Κανείς δεν είχε σκεφτεί να βρει όνομα για το κατάστημα!

Η Charlie ήταν έτοιμη να λιποθυμήσει από το άγχος. "Δεν έχουμε όνομα για το κατάστημα, πώς το ξεχάσαμε αυτό;!" φώναξε, τρέχοντας πέρα δώθε, κρατώντας ένα σημειωματάριο. Οι υπόλοιποι σταμάτησαν για ένα λεπτό και κοίταξαν ο ένας τον άλλον μπερδεμένοι.

"Ελάτε, ένα όνομα δεν είναι τίποτα, θα το βρούμε στο πι και φι! είπε η Cherri Bomb, κρατώντας έναν καθρέφτη για να φτιάξει τα μαλλιά της, που έμοιαζαν με τέλεια πυραυλοφόρα.

Ο Angel βημάτιζε μπροστά από τον καθρέφτη, ελέγχοντας τη λαμπερή εμφάνισή του. Φορούσε ένα σούπερ σέξι  κοκτειλ μοβφόρεμα που τόνιζε τη φιγούρα του, και τα μαλλιά του ήταν στυλιζαρισμένα σε μεγάλα, καλοχτενισμένα κύματα. "Άντε, ρε παιδιά, κάτι εκκεντρικό, να τραβάει την προσοχή!"

Η Niffty πρότεινε "Dusty Dreams Boutique?"

Ο Sir Pentious χασκογέλασε. "Μήπως να το ονομάσουμε 'Παγίδα του Θανάτου'; Θα είναι τουλάχιστον πιο διασκεδαστικό."

"Τι λες ρε συρτό φίδι! Πάμε για κάτι πιο σέξι!"είπε ο Angel. Ο χρόνος πίεζε, οπότε τελικά αποφάσισαν το όνομα "Angel's Inferno Fashion" με υπότιτλο "Where Sin Meets Style" Το έγραψαν βιαστικά σε μια επιγραφή και το κρέμασαν πάνω από την είσοδο.

Οι πόρτες της μπουτίκ άνοιξαν και ο κόσμος άρχισε να καταφθάνει. Η κόλαση είχε μαζευτεί για τα εγκαίνια. Όλοι ήταν ντυμένοι στην πένα. Ο Husk είχε φορέσει το λιγότερο ρυπαρό πουκάμισο που μπόρεσε να βρει, και είχε βουτήξει τα μαλλιά του σε λίγο τζελ για να φτιάξει την εικόνα του.

Η Cherri Bomb είχε βάλει ένα ροζ φουστάνι τόσο , τόσο στενό που κάθε βήμα έμοιαζε με ακροβατικό αναδύονταν  όμως  το ντεκολτέ  και τα τατουάζ , ενώ τα μαλλιά της έδειχναν σαν να είχαν φορτιστεί από ρεύμα, σηκωμένα σε κάθε κατεύθυνση.

Η Charlie έλαμπε με ένα κομψό χρυσό φόρεμα, έτοιμη να δώσει το καλύτερο χαμόγελό της σε όλους τους καλεσμένους, ενώ ο Alastor παρέμεινε με το κλασικό του κόκκινο κοστούμι και το σατανικό χαμόγελό του καρφωμένο στο πρόσωπό του.

Φυσικά, όπως κάθε μεγάλο γεγονός, δεν έλειψαν τα ατυχήματα. Η Niffty σκόνταψε σε ένα καλώδιο και έκανε το τραπέζι με τα ποτά να καταρρεύσει. Ο Sir Pentious μπλέχτηκε στο δικό του σκαρφάλωμα, προσπαθώντας να φτιάξει κάτι πάνω από τη βιτρίνα, με αποτέλεσμα να γκρεμίσει μια ραφιέρα με ακριβά αξεσουάρ, σκορπίζοντάς τα παντού.

Carnal Shadows-Σαρκικές Σκιές (A.D FANFICTION)(booklov)Место, где живут истории. Откройте их для себя