Η Charlie, η Vaggie και η Cherri Bomb είναι απορροφημένες γύρω από το τραπέζι, όπου η Μονόπολη έχει γίνει πλέον πεδίο μάχης. Το τραπέζι είναι γεμάτο από χαρτονομίσματα, ιδιοκτησίες και ζάρια που μοιάζουν να έχουν χρησιμοποιηθεί λίγο παραπάνω από το φυσιολογικό.
Ήρθε η ώρα να σας συντρίψω!"λέει με ένα σατανικό χαμόγελο η Cherri Bomb ενώ ρίχνει τα ζάρια.εκεινα κυλούν... και σταματούν στην πιο γλυκιά παγίδα της Charlie.
"Χαχα! Πάτησες στη Μεγάλη Λεωφόρο μου! Δέκα χιλιάδες ενοίκιο, παρακαλώ!"
Η Cherri σηκώνει το πιόνι της, το κοιτάζει απογοητευμένη και το ακουμπά απαλά στο τραπέζι.
"Μάλλον θα έπρεπε να το ανατινάξω όταν είχα την ευκαιρία."*
Η Vaggie δεν μπορεί να κρατηθεί από τα γέλια."Cherri, σε παρακαλώ, αυτή τη φορά να μην πεις ότι θα ανατινάξεις το ταμπλό. Το είπες τρεις φορές ήδη, και μία το έκανες!"
Η Cherri βγάζει από την τσέπη της ένα μικρό φιτίλι."Δεν υπόσχομαι τίποτα!"*
"Εντάξει, ας σοβαρευτούμε. Είναι η σειρά μου!" φωναζει η Charlie Πετάει τα ζάρια και... προσγειώνεται στη φυλακή.''Τι; Όχι! Πώς γίνεται να ξαναμπήκα φυλακή;!"*Η Vaggie ξεσπάει σε γέλια."Πώς γίνεται να είσαι η κόρη του Διαβόλου και να πηγαίνεις φυλακή σε κάθε γύρο;''
Η Charlie κατσουφιάζει ''Αυτή η Μονόπολη είναι άδικη. Η Κόλαση είναι άδικη!"*
Ξαφνικά η Cherri σηκώνεται όρθια, τραβάει μια χούφτα χαρτονομίσματα και τα πετάει στον αέρα σαν να είναι κομφετί."Ο καπιταλισμός είναι άδικος!"*
Η Vaggie την κοιτάζει με ένα ύφος απορίας, προσπαθωντας ταυτοχρονα να παρηγορησει την κοπελα της που τη γεμιζει μυξες "Εντάξει, Cherri, καταλαβαίνω ότι μισείς το σύστημα, αλλά δεν μπορείς να κάνεις επανάσταση στη Μονόπολη!"
Η Cherri Bomb, μισο-αστεία μισο-σοβαρή, παίρνει μια αγωνιστική στάση."Μπορώ να κάνω επανάσταση όπου θέλω! Αυτό το παιχνίδι είναι μια παγίδα του συστήματος!" Η Charlie απλά αφήνει το κεφάλι της να πέσει στα χέρια της."Εντάξει, παιδιά... νομίζω ότι θα χρειαστούμε άλλο παιχνίδι την επόμενη φορά."
Η πόρτα άνοιξε ξαφνικά και ο γκρινιάρης γάτος-δαίμονας μπήκε στο δωμάτιο, φορώντας μια άσχημη γκρι φόρμα και κρατώντας μια κούπα αχνιστού καφέ. Το βλέμμα του ήταν γεμάτο περιέργεια και λίγο ενοχλημένο από την αναστάτωση που επικρατούσε.
«Τι στο διάολο συμβαίνει εδώ μέσα;» ρώτησε, κοιτάζοντας το τραπέζι με τα παιχνίδια και τα φωνητικά σχόλια των παικτών.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Carnal Shadows-Σαρκικές Σκιές (A.D FANFICTION)(booklov)
Фанфик+18 Ο προηγούμενος νταβατζής, Valentino,βρίσκεται ξαφνικά νεκρός μέσα στο στούντιο με αγγελικό μαχαίρι καρφωμένο στο λαιμό. Το πένθος και η χαρά μερικών δεν κράτησε, πολύ καθώς αναστατώνει ο ερχομός ενός καινούριου ονόματι Luca Vero Bla...