29. Απο καρδιάς*

18 1 0
                                    

Ποτέ του δεν είχε πληκτρολογήσει τόσο γρήγορα αριθμό, ούτε για όλα τα λεφτά του κόσμου. Ο Luca, στο γραφείο του στον V Tower, κοιτάζει έξω από το παράθυρο, ενώ ο Angel, ξαπλωμένος στο κρεβάτι του ξενοδοχείου, παίζει με τα μαλλιά του με έναν χαμογελαστό αναστεναγμό.

"Λοιπόν, πώς ήταν η μέρα σου εκεί ψηλά στον πύργο; Έχουν όλοι τα νεύρα τους, φαντάζομαι," λέει ο Angel γελώντας απαλά, ενώ χτυπάει τα πόδια του ρυθμικά στον αέρα.

Ο Luca χαμογελά, η φωνή του ζεστή, σχεδόν χαϊδευτική. "Είναι... ενδιαφέρον. Ο Vox συνεχίζει να κάνει τον έξυπνο, αλλά τα καταφέρνω. Εσύ; Τι νέα από το ξενοδοχείο;"

"Ω, τίποτα το φοβερό. Τα ίδια κι εδώ, γκρίνιες και λίγη διασκέδαση. Η πριγκίπισσα και η γκόμενα της, είναι λίγο ψυχαμένες μεταξύ τους, και μου φαίνεται περίεργο. Δεν παίζει να υπάρχει πιο αγαπημένο ζευγάρι από αυτές. Ανυπομονώ για την ημέρα που θα ξανακούσω πηδουλους από το δωμάτιό τους... Αλλά, ξέρεις... μου λείπεις." Η φωνή του Angel χαμηλώνει, αποκτώντας μια πιο απαλή, πιο ειλικρινή χροιά.

"Μου λείπεις κι εσύ, γλυκέ μου," απαντά ο Luca με έναν αναστεναγμό που κρύβει επιθυμία. "Κάθε φορά που βρίσκω λίγο χρόνο μόνος, το μόνο που σκέφτομαι είναι πότε θα σε ξαναδώ."

Η σιωπή μεταξύ τους γεμίζει με ένα φορτισμένο συναίσθημα, μέχρι που ο Angel αποφασίζει να κάνει το πρώτο βήμα, η φωνή του αποκτά μια παιχνιδιάρικη νότα. "Ξέρεις, μπορείς να μου δώσεις κάτι να σκέφτομαι μέχρι τότε... Ίσως κάτι πιο ενδιαφέρον από τις βαρετές τους συσκέψεις εκεί πάνω."

Ο Luca χαμογελά πονηρά, παίζοντας με το κορδόνι του πουκαμίσου του. "Και τι έχεις στο μυαλό σου, Angel μου;"

"Γιατί δεν μου λες τι φοράς τώρα;"

"Μωρό μου είναι είμαι στο γραφείο μήπως να το αφήσουμε τώρα;"

"Ω μα γιατί; Φοβάται το άγριο αφεντικό;"

"Ίσως λίγο δεν θέλω να ακούσει κανείς και να αρχίσουν τα σχόλια...."

"Σε παρακαλώ ....λίγο είναι ωραία όταν φοβάσαι λίγο... εμπιστεύσου με..."

Ο Luca γελά, αλλά η φωνή του είναι χαμηλή και βαριά. "Λοιπόν, Angel... Ίσως να έβγαλα το σακάκι μου μόλις μπήκα στο γραφείο. Και το πουκάμισό μου είναι μισάνοιχτο... ξέρεις, είναι ζεστά εδώ πάνω."

"Στοίχημα ότι είναι ζεστά," του απαντάει ο Angel, η φωνή του να γίνεται βαθύτερη, γεμάτη με υποσχέσεις. "Γιατί δεν χαλαρώνεις λίγο περισσότερο, μωρό μου;"

Carnal Shadows-Σαρκικές Σκιές (A.D FANFICTION)(booklov)Onde histórias criam vida. Descubra agora