Ο Angel ξαπλωμένος στο κρεβάτι του, περιτριγυρισμένος από μαξιλάρια, απολαμβάνει άλλη μια ξέγνοιαστη μέρα παρακολουθώντας σειρές στο Voxflix. Τα μάτια του είναι κολλημένα στην οθόνη, με το ένα χέρι να κρατά ένα ποτήρι κρασί και το άλλο το τηλεκοντρόλ. Το απόλυτο όνειρο για τον Angel.
Ξαφνικά, η πόρτα του δωματίου του ανοίγει με δύναμη, σχεδόν βγαίνοντας από τους μεντεσέδες της. Ο Husk, κατακόκκινος από τον θυμό και με τα φτερά του αναστατωμένα, μπουκάρει μέσα, κρατώντας το tablet του σαν να ήταν όπλο.
«Angel!», φωνάζει με την τραχιά φωνή του, ενώ ο Angel δεν κάνει καν τον κόπο να κοιτάξει προς το μέρος του.
«Εεε;», μουρμουρίζει ο Angel, ακόμα χαμένος στη σειρά του, χωρίς να πολυκαταλαβαίνει τι συμβαίνει.
«Θες να μου πεις γιατί ο λογαριασμός μου στο Voxflix είναι γεμάτος με... ερωτικές ταινίες;!» φωνάζει ο Husk, κάνοντας το φτερά του να τρέμουν από τον εκνευρισμό.
Ο Angel κλείνει επιτέλους την τηλεόραση και κοιτάζει τον Husk με ένα πονηρό χαμόγελο, σηκώνοντας τους ώμους αθώα. «Δεν φταις εσύ που έχεις τόσο βαρετό γούστο, Huskie. Εγώ απλά το αναβάθμισα λίγο. Ξέρεις, για να έχεις κάτι ενδιαφέρον να δεις όταν βαριέσαι.»
Ο Husk κάνει ένα βήμα μπροστά, δείχνοντας το tablet με αγανάκτηση. «Έχεις ιδέα πόσες προτάσεις πήρα για... ταινίες που δεν είναι κατάλληλες για κατανάλωση καφέ;!»
Ο Angel αρχίζει να γελάει δυνατά, σχεδόν πετώντας το κρασί του από το χέρι του. «Έλα τώρα, Huskie, μην το παίρνεις προσωπικά! Ήθελα απλώς να φέρω λίγο χρώμα στην μονότονη ζωή σου.»
Ο Husk παίρνει μια βαθιά ανάσα, προσπαθώντας να μην εκραγεί. «Αν ξαναδω *μία* ακόμα τέτοια ταινία στον λογαριασμό μου, θα βεβαιωθώ ότι το Voxflix θα είναι το τελευταίο πράγμα που θα δεις ποτέ σου!»
Ο Angel κλείνει ξανά την τηλεόραση και κοιτάζει τον Husk με ένα πλατύ χαμόγελο. «Μην ανησυχείς, Huskie. Θα βάλω κωδικό πρόσβασης, για να μην σου χαλάσω τις... κακές συνήθειες.»
Ο γάτος αναστενάζει βαριά και βγαίνει από το δωμάτιο, μουρμουρίζοντας κάτι για το πώς οι δαίμονες πρέπει να έχουν περιορισμούς στο Voxflix τους. Ο Angel, όμως, απλώς χαμογελάει και ξαναξαπλώνει, έτοιμος να πατήσει play στην επόμενη σειρά του.
"Τουλάχιστον μπορείς να μην βλέπεις τις τσόντες σου; καταντάει ναρκισιστικο!" Ακούγεται η φωνή του husk ακόμα να γκρινιάζει για την εληψη ελέγχου στον λογαριασμό του. Εντάξει τεχνικά δεν ήταν δικος του ο λογαριασμός αλλά του sir pentious, ο οποίος τον πήρε από την Vagie, η οποία τον μοιράζετε με την κοπέλα της αφού αυτή πληρώνει. Και η Charlie τον είχε φτιάξει για τον πατέρα της τον Lucifer να έχει να βλέπει ότι cartoon υπήρχε με παπάκια. Ήταν η 8η φορά που έβλεπε duck Dodgers.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Carnal Shadows-Σαρκικές Σκιές (A.D FANFICTION)(booklov)
Fanfic+18 Ο προηγούμενος νταβατζής, Valentino,βρίσκεται ξαφνικά νεκρός μέσα στο στούντιο με αγγελικό μαχαίρι καρφωμένο στο λαιμό. Το πένθος και η χαρά μερικών δεν κράτησε, πολύ καθώς αναστατώνει ο ερχομός ενός καινούριου ονόματι Luca Vero Bla...