25.Dolore Angelico*

18 1 0
                                    

Προτού ξεκινήσει το συγκεκριμένο κεφάλαιο θα ήθελα να πω πως η τελευταία σκηνή δείχνει την εξευτελιστική πλευρά των πελατών και την κακοποίηση μιας πόρνης , όταν ξεκινάει θα βάλω "❤" ώστε αν θέλετε να την παραλείψετε! Καλή ανάγνωση!

Η μουσική από το ραδιόφωνο γέμιζε το δωμάτιο, τα λόγια των τραγουδιών πνιγμένα από τον θόρυβο της τηλεόρασης που έπαιζε δυνατά, προσπαθώντας μάταια να καλύψει τους αναστεναγμούς και τις φωνές που προσπαθούσαν να κρυφτούν. Ο Lucifer είχε σφίξει τα χέρια του γύρω από τον Alastor, τα δάχτυλά του να βυθίζονται στο δέρμα του καθώς τον τραβούσε πιο κοντά, πιο δυνατά. Η ανάσα του βαριά, γρήγορη, ασταμάτητη, όπως και η κίνηση των σωμάτων τους, που έσβηναν κάθε έννοια χώρου και χρόνου.

Το φως της οθόνης, εναλλάξ με τις σκηνές από τις διαφημίσεις που έπαιζαν, φώτιζε τα πρόσωπά τους στιγμιαία, με τα μάτια του Lucifer να λάμπουν από πόθο και αποφασιστικότητα. Έσκυψε πάνω από τον Alastor, τα χείλη του να τον βρίσκουν με βία και ένταση, μια σύγκρουση δυνάμεων που μόνο εκείνοι μπορούσαν να κατανοήσουν. Τα χέρια τους δεν σταματούσαν ποτέ. Δεν υπήρχε χώρος για λέξεις, μονάχα οι σπασμοί του σώματος που παραδιδόταν στην ένταση του άλλου.

Η φωνή από το ραδιόφωνο συνέχιζε να τραγουδά, αγνοώντας τη δική τους μελωδία που έσκαζε σαν κύμα ανάμεσα στον ρυθμό των αναπνοών τους. Ο Alastor, αν και υπερήφανος και αλύγιστος, τώρα έμοιαζε να χάνεται κάτω από την κυριαρχία του Lucifer, οι ήχοι του, όλο και πιο δυνατοί, ξεπερνούσαν κάθε προσπάθεια να κρατηθούν μυστικοί. Αλλά, στο βάθος, ήξεραν πως κανείς δεν μπορούσε να τους ακούσει πραγματικά. Ήταν μόνοι τους σ' έναν κόσμο που ανήκε αποκλειστικά σ' αυτούς.

Ο Lucifer χαμογέλασε, ένα χαμόγελο γεμάτο ικανοποίηση, σαν να ήταν αυτό ακριβώς που ήθελε - να έχει τον Alastor δικό του, ολοκληρωτικά, μέσα σ' αυτή την ένταση που τους έτρωγε ζωντανούς. Και ο Alastor... ο Alastor δεν έλεγε τίποτα, αλλά τα μάτια του μιλούσαν για όλα. Ήταν μέσα σε μια δίνη που δεν ήθελε να σταματήσει.

Το δωμάτιο σείεται. Ο αέρας πυκνός, γεμάτος θερμότητα, με τη φωτιά να γλείφει τα άκρα των σεντονιών που κουνιούνται άγρια σε κάθε κίνηση. Η πλάτη του Lucifer χτυπάει δυνατά στο κεφαλάρι, τα κέρατά του πετάγονται με μια ξαφνική ορμή, τα φτερά του ξεδιπλώνονται, σκεπάζοντας σχεδόν το μισό κρεβάτι. Στα χέρια του Alastor, τα πλοκάμια τεντώνονται, τυλίγονται σφιχτά γύρω του, τραβώντας τον με ακόμα μεγαλύτερη δύναμη, σαν να τον διεκδικούν.

Carnal Shadows-Σαρκικές Σκιές (A.D FANFICTION)(booklov)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang