Ο Angel και ο Luca μπήκαν στο κλαμπ, το "Passion", όπου ο αέρας ήταν γεμάτος καπνό και η μουσική χτυπούσε δυνατά στα αυτιά τους. Το φωτισμό έσκιζαν νέον χρώματα, καθώς η σκηνή του χορού άστραφτε μπροστά τους. Στο κέντρο, το Harmony, με τις χορευτικές του κινήσεις, μαγνήτιζε τα βλέμματα όλων.
Ο Luca χαμογέλασε, βλέποντας το Harmony να κινείται με άνεση πάνω στη σκηνή, η αύρα του γεμάτη χάρη και πάθος. Ο Angel παρατηρούσε τα πάντα με ένα μείγμα θαυμασμού και θλίψης, καθώς το μυαλό του έπαιζε με τα συναισθήματα της προηγούμενης στιγμής στο αυτοκίνητο.
- "Αυτό το παιδί έχει ταλέντο... Και βλέπω ότι ξέρει να τραβάει τα βλέμματα. Μου θυμίζει κάποιον."
Ο Angel στράφηκε προς τον Luca, χαμογελώντας πονηρά. Ήξερε πως ο Luca μιλούσε για τον ίδιο.
"Ε, κάποια πράγματα είναι γεννημένα αστέρια. Μερικοί το έχουμε από φυσικού μας."
Πήραν θέσεις κοντά στη σκηνή, το βλέμμα του Luca να μένει εστιασμένο στο Harmony, αλλά η προσοχή του Angel άρχισε να ξεγλιστράει, το βλέμμα του να περιπλανιέται στον χώρο. Ήταν πολύ ευαισθητοποιημένος από τη σκηνή στο αυτοκίνητο, νιώθοντας μια περίεργη αβεβαιότητα για το τι πραγματικά ήθελε ο Luca. Και αν ο Luca τον έβλεπε μόνο σαν ακόμα μια διασκέδαση;
Οι σκέψεις του διακόπηκαν όταν το Harmony κατέβηκε από τη σκηνή, ιδρωμένο αλλά λαμπερό, το πρόσωπό του γεμάτο ενέργεια.
- "Αχ! Χάρηκα που ήρθατε!" είπε με χαμόγελο, προσπαθώντας να αναπνεύσει ανάμεσα στις κουβέντες του.
Ο Luca του έδωσε μια ελαφριά αγκαλιά, ενώ ο Angel απλώς χαμογέλασε, προσπαθώντας να παραμείνει ψύχραιμος.
"Ήταν φανταστικός χορός. Έχεις πραγματικό ταλέντο."
Το Harmony κοκκίνισε ελαφρά, φανερά χαρούμενο από τα λόγια του Luca.
"Ευχαριστώ, Luca. Σημαίνει πολλά να το ακούω αυτό από εσένα."
Ο Angel σηκώθηκε και πλησίασε τον Luca, νιώθοντας την ανάγκη να διαλύσει την ατμόσφαιρα. Ήξερε ότι αν δεν έλεγε κάτι τώρα, το μυαλό του θα τον τρέλαινε.
"Αν θέλετε να συνεχίσετε το φλερτ, μπορώ να πάω να βρω έναν άλλο σέξι ψυχοπαθή να περάσω την ώρα μου."
Ο Luca γέλασε, και το Harmony αναστέναξε με έναν εκνευρισμένο αλλά παιχνιδιάρικο τρόπο.
"Angel, ξέρεις ότι είσαι ο πιο σέξι ψυχοπαθής εδώ. Μην το κάνεις θέμα."
Ο Angel ανασήκωσε το ένα φρύδι, αλλά δεν μπορούσε να κρύψει το χαμόγελό του. Ένιωσε τον Luca να πλησιάζει ξανά και να του ψιθυρίζει στο αυτί:
KAMU SEDANG MEMBACA
Carnal Shadows-Σαρκικές Σκιές (A.D FANFICTION)(booklov)
Fiksi Penggemar+18 Ο προηγούμενος νταβατζής, Valentino,βρίσκεται ξαφνικά νεκρός μέσα στο στούντιο με αγγελικό μαχαίρι καρφωμένο στο λαιμό. Το πένθος και η χαρά μερικών δεν κράτησε, πολύ καθώς αναστατώνει ο ερχομός ενός καινούριου ονόματι Luca Vero Bla...