Ο Angel καθόταν ακόμα στην άκρη του κρεβατιού, αναστατωμένος από το κυνηγητό και τα γαργαλήματα. Τα μάτια του λαμπύριζαν με μια παιχνιδιάρικη λάμψη καθώς κοιτούσε τον Luca, που στεκόταν μπροστά του με σταυρωμένα χέρια και ένα χαμόγελο γεμάτο αυτοπεποίθηση.
«Αλήθεια τώρα, cupcake; Νομίζεις πως μπορείς να κοροϊδεύεις το αφεντικό σου και να το αφήσεις έτσι;» είπε ο Luca, ενώ πλησίαζε αργά, γεμίζοντας τον χώρο με την επιβλητική παρουσία του.
Ο Angel έγνεψε χαμογελώντας αυτάρεσκα, σηκώνοντας προκλητικά το ένα φρύδι. «Αφού το ξέρεις πως μου αρέσει να αναστατώνω τους άντρες...» απάντησε με την παιχνιδιάρικη φωνή του, παίζοντας με την άκρη της φούστας του.
«Αναστατώνεις τους άντρες, ε; Και τι πιστεύεις πως γίνεται μετά από αυτό;» Ο Luca έσκυψε πάνω του, το πρόσωπό του μόλις λίγα εκατοστά από το δικό του. «Νομίζεις ότι θα το αφήσω έτσι;»
Ο Angel άρχισε να γελάει νευρικά, αλλά η καρδιά του χτυπούσε δυνατά, ενώ ένιωθε την ένταση να χτίζεται ανάμεσά τους. «Μμμ... Ίσως χρειάζομαι μια μικρή τιμωρία...» του είπε πειραχτικά, τολμώντας να τον προκαλέσει.
Ο Luca χαμογέλασε επικίνδυνα και τον έπιασε απαλά αλλά σταθερά από τον καρπό, τραβώντας τον πάνω στο κρεβάτι. «Νομίζεις πως είναι μικρή; Αυτό είναι το πρόβλημα σου, Angel. Πάντα νομίζεις πως μπορείς να παίζεις με όλους, χωρίς συνέπειες.»
Το βλέμμα του Luca έγινε πιο σκοτεινό καθώς έσκυψε πάνω από τον Angel, χαϊδεύοντας απαλά το μάγουλό του. «Θα δεις όμως... απόψε θα μάθεις τι σημαίνει πραγματική πειθαρχία. Απόψε, το "κακό cupcake" πρέπει να πληρώσει για τις προκλήσεις του.»
Ο Angel, ακόμα μισογελώντας από τη μικρή τους μάχη, προσπαθεί να σηκωθεί από το κρεβάτι, αλλά ο Luca δεν τον αφήνει. Τον πιάνει από τους καρπούς και τον τραβάει πίσω με μια σιγουριά και ένταση που αφήνει τον Angel να χαμογελάσει πονηρά.
«Νόμιζες ότι θα φύγεις έτσι;» ψιθυρίζει ο Luca με μια βραχνή φωνή, πλησιάζοντας το πρόσωπό του στον Angel. «Ήρθε η ώρα να πληρώσεις για το κακό που έχεις κάνει, μικρό μου cupcake.»
Ο Angel νιώθει τα δάχτυλα του Luca να χαϊδεύουν τον λαιμό του, κατεβαίνοντας αργά, το βλέμμα του γεμάτο πρόθεση και έλεγχο. «Γιατί πάντα πρέπει να σε κάνω να με ακολουθήσεις με τον δύσκολο τρόπο;» τον πειράζει ο Angel, αλλά η φωνή του τρέμει ελαφρώς, παίζοντας ανάμεσα στη πρόκληση και την αναμονή.
Ο Luca χαμογελάει, χαλαρώνει λίγο τη λαβή του, αλλά τον κρατάει ακόμα κοντά. «Γιατί το απολαμβάνεις. Σου αρέσει να προκαλείς. Σου αρέσει να δοκιμάζεις τα όριά μου, αλλά σήμερα δεν θα είσαι εσύ ο αφέντης, Angel.»
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Carnal Shadows-Σαρκικές Σκιές (A.D FANFICTION)(booklov)
Фанфик+18 Ο προηγούμενος νταβατζής, Valentino,βρίσκεται ξαφνικά νεκρός μέσα στο στούντιο με αγγελικό μαχαίρι καρφωμένο στο λαιμό. Το πένθος και η χαρά μερικών δεν κράτησε, πολύ καθώς αναστατώνει ο ερχομός ενός καινούριου ονόματι Luca Vero Bla...