Ο Luca και ο Angel, λαχανιασμένοι και γεμάτοι ιδρώτα, πέφτουν βαριά στο κρεβάτι. Τα κορμιά τους ακόμα δονούνται από τα υπολείμματα της έντασης που μόλις μοιράστηκαν, κάθε τους ανάσα ακολουθείται από μικρές ριπές αναστεναγμών. Το δωμάτιο είναι γεμάτο από τον αέρα της ηδονής, η μυρωδιά του δέρματος, του ιδρώτα, και του πάθους ακόμα αιωρείται στον χώρο.
Ο Angel κοιτάζει τον Luca μέσα από μισόκλειστα μάτια, τα χείλη του ακόμα μισάνοιχτα από την προσπάθεια να ξαναβρεί την ανάσα του. Το βλέμμα του είναι γεμάτο ζεστασιά και ικανοποίηση, ένα βλέμμα που λέει περισσότερα απ' όσα θα μπορούσαν ποτέ τα λόγια. Γέρνει λίγο προς τα πίσω, ακουμπώντας το κεφάλι του στον ώμο του Luca, το χέρι του να χαϊδεύει αργά και νωχελικά το γυμνό στήθος του.
«Είσαι σκέτη απόλαυση, δεν μπορώ να το αρνηθώ,» ψιθυρίζει ο Angel, η φωνή του ακόμα βραχνή, γεμάτη ηχώ από τις προηγούμενες στιγμές.
Ο Luca γέρνει προς το μέρος του με ένα αργό χαμόγελο. «Να το ξαναπούμε αυτό, cupcake. Ήμουν σκέτη απόλαυση, ε;»
Ο Angel χαμογελάει στραβά και απλώνει το χέρι του να πιάσει τα μαλλιά του Luca, τραβώντας τα απαλά προς τα πίσω. «Μην παίρνεις και πολύ θάρρος. Ήταν καλή στιγμή, αυτό είναι όλο,» λέει με ψεύτικη αδιαφορία, αλλά ο τρόπος που η φωνή του σπάει από την κούραση τον προδίδει.
Ο Luca κλείνει τα μάτια του, αφελής και ευτυχισμένος. Η στιγμή είναι ήρεμη, γεμάτη σιωπή, αλλά και κάτι παραπάνω. Κάτι τρυφερό κυλάει ανάμεσά τους, σαν μια σιωπηρή υπόσχεση.
Ξαφνικά, το τηλέφωνο του Angel δονείται στο κομοδίνο, διακόπτοντας απότομα τη στιγμή. Ο Angel μουγκρίζει ενοχλημένος, σηκώνει το τηλέφωνο και το κοιτάζει με απροθυμία.
«Για όνομα του... Πελάτης είναι πάλι,» μουρμουρίζει, σηκώνοντας τα μάτια προς τον Luca με έναν απογοητευμένο μορφασμό. «Αυτοί δεν καταλαβαίνουν ποτέ ότι χρειάζομαι λίγο προσωπικό χρόνο, ε;»
Ο Luca, όμως, χαμογελάει στραβά και τον τραβάει προς το μέρος του, γεμίζοντας με τη μεγάλη του παλάμη την πλάτη του Angel. «Άφησέ τον να περιμένει. Απόψε είσαι μαζί μου. Δεν έχουν όλοι την υπομονή μου, αλλά δεν με νοιάζει.»
Ο Angel γυρίζει και τον κοιτάζει, τα μάτια του λάμπουν με μια παιχνιδιάρικη διάθεση. «Να περιμένει, λες; Αλλά ξέρεις, το να αναστατώνω τους άλλους είναι ένα από τα αγαπημένα μου πράγματα.» Κουνάει ελαφρά το τηλέφωνο μπροστά στον Luca με ένα πονηρό χαμόγελο.
ESTÁS LEYENDO
Carnal Shadows-Σαρκικές Σκιές (A.D FANFICTION)(booklov)
Fanfic+18 Ο προηγούμενος νταβατζής, Valentino,βρίσκεται ξαφνικά νεκρός μέσα στο στούντιο με αγγελικό μαχαίρι καρφωμένο στο λαιμό. Το πένθος και η χαρά μερικών δεν κράτησε, πολύ καθώς αναστατώνει ο ερχομός ενός καινούριου ονόματι Luca Vero Bla...