13.Γλυκιά Υποταγή

45 3 6
                                    


Η επόμενη μέρα ξημέρωσε, αλλά για τον Angel φαινόταν να μην τελειώνει ποτέ η νύχτα. Κάθε λεπτό που περνούσε μέσα στο παλιό του καμαρίνι ένιωθε σαν αιωνιότητα. Χτύπησε την πόρτα με δύναμη, το δωμάτιο αντηχούσε με κάθε χτύπημα.

"Βγάλτε με από δω ρε! Κανείς δεν έχει δικαίωμα να με κρατάει εδώ! Ποιος νομίζει ότι είναι, ο Vox;"

Απ' έξω ακούστηκε μια βραχνή φωνή.

"Συγγνώμη, φίλε, αλλά ακολουθώ εντολές του αφεντικού."

Ο Angel κοίταξε την πόρτα με δυσπιστία και χτύπησε ξανά.

"Από πότε είναι ο Vox αφεντικό εδώ μέσα; ΔΕΝ είναι! Μην τρελαθούμε τώρα!"

Η πόρτα άνοιξε ελαφρά, και μπροστά του εμφανίστηκε ένα μαύρο hellhound με πορτοκαλί μάτια – ο Manolo, ένας παλιός γνωστός του Angel.

"Μακάρι να μπορούσα να σε αφήσω, Angel, αλλά δεν είναι τόσο απλό. Ο Vox ίσως δεν είναι το 'αφεντικό', αλλά είναι ο ενδιάμεσος με τον νέο τύπο που έχει έρθει. Luca τον λένε, και κάνει ερωτήσεις που δεν μου αρέσουν."

Ο Angel έγειρε το κεφάλι του και σήκωσε ένα φρύδι.

 "Ο Luca; Ποιος στο διάολο είναι αυτός; Κάνει περίεργες ερωτήσεις; Σαν τι, δηλαδή;"

Ο Manolo κατέβασε το βλέμμα του και πλησίασε τον Angel.

"Μοιάζει με κάποιον που δεν ξέρει τι παίζει εδώ, αλλά θέλει να μάθει. Ρωτάει για τη δουλειά, τις συνήθειες σου, πώς λειτουργούν τα πράγματα εδώ... σαν να ψάχνει κάτι."

Ο Angel έμεινε σιωπηλός για λίγα δευτερόλεπτα, επεξεργαζόμενος τις πληροφορίες. Ένας νέος τύπος, που ρωτάει τα πάντα για τη δουλειά του; Τον ανησυχούσε. Το πιο ενοχλητικό, όμως, ήταν το πώς ο Vox είχε βρει τρόπο να τον κρατάει κλειδωμένο εδώ.

"Άκου, Angel, ντύσου. Έρχονται δύσκολες μέρες, κι εσύ ξέρεις καλύτερα από όλους πώς να επιβιώσεις σε αυτό το μέρος. Αν δεν θες να γίνουν τα πράγματα χειρότερα, κάνε αυτό που ξέρεις να κάνεις καλύτερα."Ο Angel άφησε έναν αναστεναγμό, τα μάτια του γυάλιζαν με ανυπομονησία και ανησυχία.

 "Καλύτερα να ξέρουν με ποιον έχουν να κάνουν. Θα παίξω με τους δικούς μου κανόνες."

Ντύθηκε με τα πιο εντυπωσιακά του ρούχα, έτοιμος να αντιμετωπίσει το επόμενο μεγάλο εμπόδιο που τον περίμενε – έναν άγνωστο νταβά με περίεργες ερωτήσεις και τον Vox να σκαρφίζεται κάτι από πίσω.

 μόλις είχε φορέσει λιγο αρωμα ακομη, όταν άκουσε φωνές και χτυπήματα στην πόρτα του. Με έναν μορφασμό απορίας, την άνοιξε και αντίκρισε μερικούς από τους παλιούς του συναδέλφους. Η Anna, μια μικρή αλεπού δαίμονας με πονηρό χαμόγελο και σπινθηροβόλα μάτια. Η Anna πάντα ήταν αυτή που ήξερε τα κουτσομπολιά και τις πιο μυστικές κινήσεις στην κόλαση." Angel! Καλά, δεν το πιστεύω πως σε βρήκα εδώ μέσα! Τι στο καλό συμβαίνει;"

Carnal Shadows-Σαρκικές Σκιές (A.D FANFICTION)(booklov)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن